Математика пәнінен 3 – сыныпқа арналған бақылау жұмыстар жоспары

249

 

Математика пәнінен    3 – сыныпқа  арналған бақылау  жұмыстар  жоспары 

Бақылау жұмыстарының

тақырыбы 

 

Сабақ

Бақылау жұмысының

мақсаттары

 

міндеттері

Тапсырмалар топтамасы  нұсқа Өтілетін мерзімі
№1  тарау  2-сыныпта өткенді қайталау
1 1000 көлеміндегі

сандар нумирациясы

23. 1000көлемінде есеп жүргізу, өрнектерді салыстыру, құрама  есесптерді  шешеу дағдыларын  тексеру. Білімдерінің деңгейін зерттеу 1000көлемінде есептерді  шығару, өрнектерді салыстыру, құрама  есесптерді  шешеу . 1.Баған түрінде орындау

2.Салыстыру

3.мәтінді есеп

4. Теңдеу шешу

5.логикалық есеп

 2
№2 тарау. Көбейту  және  бөлу
2 І- тоқсандық бақылау жұмысы 43 1-5сандарының  көбейту және  бөлу, бірнеше  есе  артық,(кем) сандарды табутіктөртбұрыш салу,оның периметрін табу машықтарын бақылау Көбейту мен бөлудің өзара байланысы,жақшалы  және  жақшасыз өрнектерді  есептей  алу 1. Есепте

2. есепті шығару

3. теңдеуді шеш

4. тіктөртбұрыштың   S=? Р=?

5.Амалдар  таңбасын қою

2
№3 тарау Кестелік көбейту және бөлу
3 Құрама есептер мен теңдеулер 59 2-6  сандарымен кестелік  көбейту және бөлу дағдыларының  қалыптасу деңгейін анықтау.Білім деңгейін  тексеру  Тік төрт бұрыш пен шаршының ауданын таба  алу. Есептің шартын дұрыс құрастыру. 1. Есепте

2.теңдеуді шеш

3.есепті шығару

4. тіктөртбұрыштың Р=?

5.Тиісті  санды жаз

2
№4 тарау. Кестеден тыс  көбейту және бөлу
4 ІІ- тоқсандық бақылау жұмысы 77 Естеден  тыс көбейту және бөлуді  орындау, үш таңбалы сандарды жазбаша  қосу және  азайтутөртінші пропорционалды табуға берілген есептерді шығару  дағдыларын бақылау.

ІІ-тоқсандағы өтке материалдардың меңгерілуін зерттеу

Естеден  тыс көбейту және бөлуді  орындай алу, үш таңбалы сандарды жазбаша  қосу және  азайту,төртінші пропорционалды  табу тәсілдерін орындай  алу

 

1.Өрнектерді баған түрінде есепте

2. есепті шығару

3. Салыстыру

4. тіктөртбұрыштың  Р=  ?

5. 2 түрлі тіктөртбұрыш салу

S=?  мен  Р=  ? салыстыру

 

2

 

 

 

 

 

 

 

№5 тарау. Ауызша  көбейту мен бөлу
 

5

Үш таңбалы  санды бір таңбалы  санға көбейту мен бөлу 122 Ауызша көбейту  және бөлу  машықтарын тексеру.алған білімдерін практикада  қолдана алу дағдысын зерттеу Ауызша көбейтіп және бөле  алу, тиімді тәсілмен есептей алу.Мәтінді есепті  екі немесе одан да көп амалдармен есесптей алу 1. Есепте

2. есепті шығару

3. теңдеуді шеш

4 .көлемін табу

5. есепті әр түрлі тәсілмен шығар

 

2
№6 тарау. жазбаша  көбейту және бөлу
6 ІІІ- тоқсандық бақылау жұмысы 128 Оқушылардың  жазбаша көбейту және бөлуді орындау  дағдыларының қалыптасу деңгейін тексеру. Білім білік дағдыларыны  зерттеу Құрама есесптерді шығару, құрылымы күрделі  теңдеулер шешу,фигураның  ауданы мен көлемін есептей алу 1. Есепте

2. есепті шығару

3. теңдеуді шеш

4 . қалдықпен бөлуді орында

5.  шаршының Р=?,шаршыны сал,

 

2
№7 тарау. Негізгі алгоритм 
7 Көбейту мен бөлудің жазбаша есесптеу тәсілдері 155 Жазбаша  есептеу алгоритмін  меңгеру деңгейін  тексеру.Бапланың білім деңгейін бақылау Құрама есептер құрастыру,күрделі теңдеулер шығара  алу, бір өлшем бірлігін басқаларына  ауыстыру 1.а) Есепте, ә) баған түрінде жаз

2. есепті шығару

3. теңдеуді шеш

4 . берілген  өлшем бірліктерімен көрсет

5. ұзындық өлшемін тап

 

№8 тарау. Жыл бойы өткенді  қайталау
8 ІҮ- тоқсандық бақылау жұмысы 169 Оқушылардың жыл бойы өткен материалды  қамтуын  қадағалау,білім білік дағдыларын зерттеу. Сауаттылық деңгейін тексеру Есептітиімді жолмен шығару, күрделі  теңдеулерді шешу, тура және тура емес теңдікті білу,фигуралармен жұмыс жасай алу 1. Есепте

2. есепті шығару

3. теңдеуді шеш

4.периметрімен ауданын табу

5.  бос торкөзді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика  пәнінен    3 – сыныпқа  арналған

 Өздік  жұмыстар  жоспары 

Бақылау жұмыстарының

тақырыбы 

 

Сабақ

Бақылау жұмысының

мақсаттары

 

міндеттері

Тапсырмалар

топтамасы

 

Жұмыс дәптері

 нұсқа Өтілетін мерзімі
№1  тарау  2-сыныпта өткенді қайталау
1 1000 көлеміндегі

сандар нумирациясы

6 1000көлеміндегі сандар нумирациясы,   өрнектерді салыстыру,   дағдыларын  тексеру. Білімдерінің деңгейін зерттеу 1000көлемінде есептерді  шығару, өрнектерді салыстыру, құрама  есесптерді  шешеу . 1.  Есепте

2. есепті шығару

3.  теңдеуді шеш

4.   Р=  ?

5. мәтініді есеп

 

№1

 

 

 2
№2 тарау. Көбейту  және  бөлу
2  Еселік салыстыруға берілген есептер 35 Еселік салыстыруға берілген есептер шығару дағдысын жетілдіру, көбейту және бөлудің қасиеттер жағдайын  машықтандыру. Көбейту мен бөлудің өзара байланысы, санды есеслеу барысындағы  көбейту  кестесінің маңыздылығын байқату  1.  бағанмен есепте

2. есеп құрастыру

3.  Есепті шығар

4.   Р=  ?

№1

22 бет

2
№3 тарау Кестелік көбейту және бөлу
3  Бөлшектер мен үлестер

Есептер шығару

51  Бөлшектер мен үлестер туралы ұғымдарын бекіту,үлес пен бөлшек ұғымын есте қалдыру   Бөлшектерді жаза білу. Есептеу тәсілдерін орындай  алу.  1. есепті шығар

2. есеп құрастыру

3.  Есепті шығар

4.  Есепті шығар

№1

25 бет

2
№4 тарау. Кестеден тыс  көбейту және бөлу
4 Бағасы, саны, құны 66  Көбейту мен бөлудің  кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту 2-3 амалмен орындалатын  өрнектерді шығару,әр түрлі есептеу тәсілін қолдана  алу  дағдыларын дамыту.сауаттылыққа  тәрбиелеу 2-3 амалмен орындалатын  өрнектерді шығару,әр түрлі есептеу тәсілін қолдана  алу   ,көбейту кестесін жатқа білу.

 

1. есепте

2.сұраққа жауап

3. есепте

4. бос орынға сан жаз

№2

48бет

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  5.тарауАуызша  көбейту мен бөлу
 

 

5

 Ауызша

көбейту мен

бөлу

75  Түрлі есесптер, құрылымы  күрделі  теңдеулерді шешеу,ауызша  көбейту  және бөлу амалдарын орындауға  ықпал жасау Ауызша көбейтіп және бөле  алу, тиімді тәсілмен есептей алу.Мәтінді есепті  екі немесе одан да көп амалдармен есесптей алу  1.  мәтінді есесп

2. бос орынға сан жаз

3.  Есепті шығар

4.  Есепті шығар

 

№2

 

50бет

№6 тарау. жазбаша  көбейту және бөлу
 

6

Геометриялық

фигуралар

90  Есепті түрлі  тәсілдермен шығару дағдыларын қалыптастыру,ұзындық пен  ауданды өлшеудің  бірліктерін  есесптеу  ,фигураның  ауданы мен көлемін есептей алу,таңбалап жаза алу.кестемен жұмыс жасай алу.  1.  Фигур. перим. тап

2.  Фигур. ауданын. тап

3.  Фигур. көлемін тап. тап

4.  Есепті шығар

 

№7 тарау. Негізгі алгоритм 
 

 

7

 

 Екі таңбалы

санды екі

таңбалы санға

бөлу

101 Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдап алу арқылы бөлу тәсілін қалыптастыру.Есепті өрнек  түрінде шығару дағдыларын қалыптастыру. Теңдеудің  күрделірек  түрін шығару,сурет бойынша  есесп құрастыру , екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдап алу арқылы бөлу  1. есепте

2.  амалдарды орындау

3.  бөлуді шығар

4.  өрнектің мәнін тап

 

№2

102 бет

№8  тарау.   Жыл бойы өткенді  қайталау
 

 

8

 Қалдықпен бөлу және тексеру 115  Қалдықпен бөлу және  оны  тексеру тәсілдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілетін дамыту.Білімдерін пысықтау  Өрнекті қалдықпен бөлу, шешімі күрделірек есептерді шығару,теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыру.   1.  амалдарды орында

2. есепті шығар

3.салыстыр

4.   ауданын  тап

 

 

№2

99 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика пәнінен бақылау жұмыстарын  бағалау  критерийлері

 

 

«5» —бағасы

барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.

 

 

«4» — бағасы

1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес  қателер жіберілсе қойылады.

 

 

«3» — бағасы

5- ке дейін немесе 6 өрескел емес  қателер жіберілсе бағаланады

 

 

«2» -бағасы

5- тен астам  өрескел қателер немесе 7 — 8 өрескел емес  қателер жіберілсе  қойылады.

 

 

 

 

 

 

 

Бастауыш сыныптар бойынш математика  пәнінен бақылау

жұмыстарының нормасы

 

 

 

 

 

 

Сыныптар Бақылау жұмысы
І ІІ ІІІ ІҮ Жылдық
1 сынып 2 2 2 2
2 сынып 2 2 2 3
3 сынып 3 3 5 4
4 сынып 4 3 5 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бастауыш сыныптар бойынш математика  пәнінен өздік  

жұмыстарының нормасы

 

 

 

 

Өздік жұмыс
Сыныптар І ІІ ІІІ ІҮ Жылдық
1 сынып 2 1 2 1
2 сынып 3 2 3 2
3 сынып 3 4 4 4
4 сынып 2 2 2 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика пәнінен бақылау жұмыстарын  бағалау  критерийлері

 

 

«5» —бағасы

барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.

 

 

«4» — бағасы

1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес  қателер жіберілсе қойылады.

 

 

«3» — бағасы

5- ке дейін немесе 6 өрескел емес  қателер жіберілсе бағаланады

 

 

«2» -бағасы

5- тен астам  өрескел қателер немесе 7 — 8 өрескел емес  қателер жіберілсе  қойылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика пәнінен өзіндік  жұмыстарын  бағалау  критерийлері

 

 

«5» —бағасы

барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған тек  қана бір  кемшілік бар

жағдайда қойылады.

 

«4» — бағасы

Тапсырманың 1/5 бөлігі орындалмағанда.

 

 

«3» — бағасы

Тапсырманың 1/4бөлігі орындалмағанда.

 

 

«2» -бағасы

Тапсырманың 1/2   бөлігі орындалмағанда.

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздік  жұмыстарының  мақсаттары мен міндеттері

 

Мақсаттары:

  • Математиканың алғашқы курысының әртүрлі сұрақтарының арасындағы өзара байланыстыөз бетінше жұмыс жасату;
  • Оқушылардың орындайтын іс- әрекетінің санын  арттыру
  • Есептеу және ойлау дағдыларының  машықтарын дамыту;
  • Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақтылыққа даярлау.
  • Жалпылау және басқа да әдістерді пайдалану

Міндеттері

  • Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық  және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
  • математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
  • оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
  • Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау
  • Өз білімін көрсете  алуын байқату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бақылау жұмыстарының  мақсаттары мен міндеттері

 

Мақсаттары:

  • Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
  • «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау
  • Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
  • Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру.
  • Өтілген материалды есте  сақтау, өмірде қолдана  алуына ықпал жасау

Міндеттері

  • Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
  • математиканың өмірде болып жатқан нақты қүбылыстарды жалпылауға жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
  • оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
  • Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау
  • Өз білімін көрсете  алуын байқату