«Зергерлік өнер»

38

Қарашоқы орта мектебінің химия пәні мұғалімі –Б. Шабденованың «Металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары

Уақыты:  21.05. 2014ж Пәні:         Химия Сыныбы:   10а (ЖМБ)
Сабақ тақырыбы:

 

 

       «Зергерлік өнер»
Жалпы мақсат:

 

 

 

 

v  Металдарды өңдеп, өнім алу туралы түсініктің қалыптасуы

v  Білімдеріне сүйене отырып жоба құрып  үйрену, біліктерін дамыту;

v  Тұрмыста пайдаланатын заттардың жасалуына іс жүзінде көз жеткізіп, мамандыққа баулып, тәрбиелеу.

 

 

 

Сілтеме:

 

 

Білім стандарты. Химия пәні  мен қолданбалы курс бағдарламалары. Химия 9-10 сыныптар оқулықтары. Интернет пен энциклопедия материалдары
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

 

 

v  Зергерлік туралы түсініктерін тереңдету;

v   Жоба нәтижесі қандай болатынын болжай алады, теорияның практикада өзгеру себептерін түсіндіру;.

v  Өмірде қажет жағдайда  қолдану.

Негізгі идеялар:

 

 

 

Металдар мен оларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру арқылы Елбасы – Н.Назарбаевтың атадан балаға мұра болып қалатын кәсіппен айналысу жөніндегі пікірін назарға алу.

Сабақта қолданылатын құрал – жабдықтар: Интерактивті тақта, компьютер, презентациялар,    интернет желісіне қосылған ноутбук.

Көрме: металдан жасалған монеталар, қолдан соғылған 19ғ.күміс білезігі, қылыш;

Оқушылардың оқу жылы барысында ғы дайындаған рефераттары мен буклеттері.

Оқыту әдістері:  

Жоба қорғау

Дерек көздері:

 

 

  Оқулық 9-10(ЖМБ) сынып, жұмыс дәптері,  интернет желісі.
Тапсырмалар:

 

 

 

жеке

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс – әрекеті:

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

 

Мұғалім іс – әрекеті:

v  «Білімнің алмайтын қамалы жоқ!» сыныпта жағымды ахуалды қалыптасытру.

v  Смайликтер арқылы кезектерін анықтау .

 

Оқушының іс – әрекеті:

 

v  Оқушылар бір – біріне тілектерін айтып, жобаларын  №5 химия кабинетіндегі компьютерге флешка арқылы салады .

 

 

ІІ. Қорытынды сабақ  (мақсатын айту)

 

 

Мұғалім іс – әрекеті:

«Қарлы кесек»  сұрақ – жауап

Құймалардың анықтамасы?

Зергер дегеніміз кім?

Қолданбалы өнер  дегеніміз не?

«Атакәсіп – елге нәсіп» дегеніміз не?

Алтын құймасында мыс немесе күміс бар екенін

қалай білуге болады?

Мамандықты тек қана ЖОО – да ақып қана игеруге бола ма ?

 

Оқушының іс – әрекеті:

Жауап беру барысында

өзінің ой – пікірін қоса білдіру;

Сұрақ қою арқылы қосымша мәлімет алу; т.б.

 

 

 

 

ІІІ. Жоба қорғау барысында
Оқушының логикалық қабілетін дамыту

Тапсырмалардың жүйелі орындалуын қадағалау

Оқушыны одан әрі дамыту схемасы бойынша түсінігін талдап, тыңдау

Мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс, оқушылардың пікірін тыңдау.

 

 

 

 

 

 

v  Оқушылар  металдар және зергерлік өнер туындылары туралы мәліметтерді таныстырады — жинақтайды;

v   Берілген тапсырма бойынша  зерттеу, талдау, сараптау, ұсыну, дәлелдеу, қайта қарастыру жұмыстарын жүргізеді;

v  Компьютерлік сауаттылықтары дамиды;

v  Өзіне, жасаған ісіне қанағаттану сезімі пайда болып, нәтижеге көз жеткізеді

 

 

 

ІҮ.  Эксперттік жұмыс
Сарапшылар  іс – әрекеті:

v  Бұқаралық ақпарат құралдарынан мәліметтер жинап, өңдеуіне баға беру;

v  Теориялық білімдеріне баға беру;

v  Практикалық іс – әрекеттерін бағалау

Оқушының іс – әрекеті:

 

v  Тақырыпты жан – жақты таныстырады

v  Берілген уақыт ішінде жоба қорғайды.

 

 

 

 

Ү.  Шығармашылық тапсырмалар
Мұғалім іс – әрекеті:

v  Металдар химиясы мен құймалардан тұрмыста және жеке бастарына қажет әшекейлік бұйымдар  мен қару — жарақтар үлгілерінің тізімдемесін ұсыну, таңдату

Оқушының іс – әрекеті:

v  Компьютерде слайдтар құрып, тапсырманы тұсаукесер түрінде орындайды, қорытындыларын жазады, көрсетеді

 

ҮІ. Қорытындылау
Мұғалім іс – әрекеті:

v  Мұғалім – оқушы арасындағы диалог,

v  Оқушы – оқушы арасындағы диалог формаларымен пікір алмасу жасау.

 

Оқушының іс – әрекеті:

 

Сұраққа  жауап беру, талдауға қатысу, нәтижесін дәлелдеу, т.б.

 

 

 

 

Келесі оқылым: «Металлорганикалық қосылыстар – жаңа технологиядағы орны», 11 сыныпқа дайындық

Үйге тапсырма:   Сынаққа дайындық, курс бойынша қайталау.

 

 
ҮІІ. Бағалау
Мұғалім іс – әрекеті:

 

Арнайы  бағалау парағында сарапшылармен  бірге формативті бағалау;

«Мадақтама грамоталарын» тапсыру

Оқушының іс – әрекеті:

 

Өзін – өзі бағалау,  өзгелерге  баға беру.

 

 

ҮІІІ. Рефлексия
Мұғалім іс – әрекеті:

Стикерлерді тарату, «Қоржынға» жинақтау.

 

 

Оқушының іс – әрекеті:

«Не білдім, нені білмедім, нені білгім келеді?» стикерге өз пікірін жазып тақтаға іледі.

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:                 К. Салимбаева