Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша орындауға арналған қысқа мерзімді жоспар.

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы

№8 орта мектептің математика піні мұғалімі

Есимбекова Құралай Джиенгалиевна

 

Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының  үшінші деңгей бағдарламасы бойынша  орындауға арналған қысқа мерзімді жоспар.

Күні:

 

Математика6 сынып
Сабақтың тақырыбы:Таңбалары әр түрлі екі санды қосу.
Жалпы мақсаты:Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін  түсіндіру, оны есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. Қарым – қатынас мәдинетін қалыптастыру.

 

Сілтеме:1.       Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2.       Математика  оқыту әдістемесі

3.       6 – сыныпқа арналған математика оқулығы.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Таңбалары әр түрлі сандарды қосу жағдайында қосындының таңбасын анықтауға, оның модулін таба білуге уйренуі.Топта жұмыс жасай алуы.
Негізгі идеялар:·         Таңбалары әр түрлі сандарды қосуда қосындының таңбасын анықтай білу.

·         Таңбалары әр түрлі сандарды қоса білу.

·         Қосылғыштарды алгебралық түрінде жаза білу.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:1.       Үлестірмелі материалдар.

 

Оқыту әдістері:Жаңа әдістер

СТО

1.       Диалог

2.       Жеке жұмыс

3.       Жұптық жұмыс

4.       Топтық жұмыс

Дерек көздері:Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға арналған материалдар

Математика жұмыс дәптері 6 — сынып

Оқушы анықтамалығы

Тапсырмалар:·         Тапсырма №1. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін координаталық түзуді пайдаланып есептер шығарту.

·

·         Тапсырма  №2. БББ кестесі арқылы сабақты  түсіндіру.

·         Тапсырма  №3. Мысал есептерді  бір – біріне түсіндірту.

·         Тапсырма  №4. Жұптық жұмыстар арқылы оқулықтан есептер шығарту.

Ойлау деңгейлеріОйлау деңгейінің мақсатыМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіҰйымдастыру формасыКүтілетін нәтижеБағалау формасы
Білу Теріс сандарды қосуды еске түсіру.Тапсырма № 1

1 – топ.

1.Кеше ауаның температурасы -7С болды. Бүгін термометрдің күрсетуі +4С – қа өзгерді. Бүгін термометр неше градусты көрсетті?

2 – топ.

1. Координаталық түзуде -5 санына +3 санын қосыңдар.

3 – топ.

1. Координаталық түзуде -8 санына +10 санын қосыңдар.

4 – топ.

1.Координаталық түзуде -6 санына +7 санын қосыңдар.

 

Білгенің еске түсіреді, ойланада, өз жауаптарын салыстырады, талқылайды, ынтымақтастықпен шапшан жауап береді.Топтық жұмыс.

 

Теріс сандарды қосуды еске түсіреді.Топ басшысы бағалай

ды.

 

Түсіну Бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын игеру.

Мысал есептерді түсіндіру.

Тапсырма №2

Жаңа сабақты БББ кестесі арқылы түсіндіремін. Алдымен білетімізді сұраймын. Білгіміз келедіні оқулықтың 16 бетін ашып мұхият оқытып, кестетінің екінші бағаның толтыртамын. Білгіміз келедіні слайд бойынша түсіндіремін.

1 – топ.1 — есеп

2 – топ. 2есеп 

3 – топ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдау.

4 – топ.

Қарама – қарсы сандардың қосындысы неге тең? Жауабын түсіндір.

Оқушылар берілген мәліметтерге байланысты таңбалары әр түрлі сандарды қосуды үйренеді.

 

 

 

 

 

 

Анықтамаларды топта оқиды, бір біріне түсіндіреді, постермен қорғайды. Дұрыс немесе бұрыс екенің мұғалімнің түсіндіргенінен кейін толық түсінік қалыптастырады.

 

Мысал есептерді шығару арқылы өзіндік көзқарастарын қалыптастырады.

Топтық  жұмыс.Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін   ұғынды.Бірін – бірі бағалау.
Қолдану Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану.Тапсырма №3

Оқулықтан № 448,450 есептерін шығарту.

Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін есептер шығаруда пайдаланады.

 

Жұптық жұмыс.Есептер шығаруда өзіне деген сенімі қалыптасаты.Топ – топты бағалай

ды.