Қазақ тілі пәнінен факультатив бағдарламасы

Қазақ тілі пәнінен факультатив бағдарламасы

Шаған ЖОББМ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Жолдасқалиева Г.Ж

Бағдары: қазақ тілі

Факультативтің білім мазмұнының құрылымындағы орны: қазақ тілі пәні бойынша «Практикалық қазақ тілі»

Сыныбы: 5-сынып

Ұсынылып отырған факультатив бағдарламасы 1 жылға арналған. /5-сыныпқа аптасына 1 сағаттан/ барлығы 34  сағатқа арналып жазылған.       

Түсінік хат

Тіл қашанда ұлт мәдениетінің, өнер-білімнің ұлы қаруы, алтын  тұғыры саналатындықтан, қазақ тілі мен әдебиетінің келешек көкжиектері білім беру ұйымдарының қазіргі таңдағы оқытылу жайынан бастау алады. Осы тұрғыдан алғанда курс оқушының талабын ұштап, шығармашылық, тұлғалық шарықтауына мүмкіндік береді, интелектуалдық деңгейін биіктетеді. Қазақ тілінен жүргізілетін практикалық жұмыстарға қойылатын талап ерекше. Практикалық сабақта әр оқушының белгілі тақырыптардан өзінше жұмыс жасауына мән беріледі. Бұл оқушының қабілетін дамытады, белгілі тақырыптардан терең теориялық білім алып, оны іс жүзінде қолдануға дағдыландырады. Сонымен қатар  оқушының білімді шала түсінген тұстарын практика жүзінде нақтылауда атқаратын қызметі зор. Негізгі мақсаты — оқушылардың материалды жүйелі түрде меңгеруіне жағдай жасау,  қазақ тілі ғылымының теориялық негіздерін меңгерту.

 

 «Практикалық қазақ тілі» факультативінің мақсаты — ана тілінің қызметін жүйелі меңгерген, оның қыр-сыры мен тарихын жетік білетін, қарым-қатынастық біліктілігі дамыған, ұлттық санасы оянған дара тұлға қалыптастыруға мүмкіндік туғызу.

 Осы мақсаттан келіп туындайтын міндеттер:

— оқушылардың фонетикалық,  морфологиялық, лексикалық және синтаксистік машықтары мен дағдыларын дамыту;

— тіл дыбыстары, сөз таптары мен қосымшалар туралы  теориялық білімдерін жүйелеу;

— теориялық білімдерін ауызша, жазбаша сөйлеу тілдерінде орынды қолдануға төселдіру;

— оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;

— оқу материалдары арқылы ана тілін жетік меңгерген ұлтжанды тұлға қалыптастыру;

 

Бағдарлама 34 сағатқа құрылған. Оның 4 сағаты  тест жұмысына ,1 сағаты кіріспеге, 1 сағаты қорытындыға арналған.

Бағдарламадағы практикалық жұмыстарға теориялық негіз ретінде С. Кеңесбаевтың , Ғ. Мұсабаевтың «Қазіргі қазақ тілі» /лексика, фонетика/, С. Мырзабековтың «Қазақ тілінің дыбыс жүйесі», А. Ысқақовтың «Қазіргі қазақ тілі» /морфология/, М.Балақаев пен

Т. Қордабаевтың «Қазіргі қазақ тілі» /синтаксис/  атты еңбектері пайдаланылды.

Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих

Факультативтің  жүргізетін жұмыс түрлері мынандай:

  1. Қазақ тілінен берілетін теориялық білімді практикалық жұмыстармен тығыз ұштастырып, тіліміздің өзіндік заңдылықтарын өздерінің ауызша, жазбаша жұмыстарында дұрыс сауатты қолдану;
  2. Өтілген грамматикалық ережелердің негізінде мәтінмен жұмыс істеу;
  3. Фонетикалық ерекшеліктер, орфографиялық заңдылықтарды дұрыс танып, ұқсас формаларды бірден ажырату үшін салыстыру, талдау жұмыстарын жүргізу;
  4. Жай талдау үлгісімен қатар талдаудың жаңа әдісі сатылай кешенді талдау үлгілерін жүргізу;
  5. Деңгейлік тапсырмалар орындау;

 Қорытындылау: оқушылардың білімі  әр тақырыпты өткен сайын тест жұмыстары арқылы бағаланады.

Оқушының білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар:

Оқушылар нені білу керек:

— қазақ тіл білімінің салалары бойынша барлық ережелерді ;

— білгенін практика жүзінде іске асыра алуды;

— талдау машығының жоғары болуы;

— орфографиялық заңдылықтарды терең меңгеру;

— салыстыра алу қабілетінің басым болуы;

Оқушылар нені үйрену керек:

— тіліміздің өзіндік заңдылықтарын өз жұмыстарында сауатты қолдану;

— грамматикалық ережелер негізінде мәтінмен жұмыс істеу;

— сатылай кешенді талдау үлгілерін меңгеру;

— деңгейлік тапсырмаларды орындай алу;

ББД деңгейін тексеру:

  1. Өзіндік жұмыс
  2. Тест жұмыстары
  3. Талдау жұмыстары

Оқу-әдәстемелік кешендер:

  1. Дидактикалық материалдар
  2. ҰБТ жинағы
  3. Электронды оқулықтар

Факултатив бағдарламасын меңгергеннен кейін оқушылардан күтілетін нәтиже:

— салыстыра, дәлелдей, талдай, қорытындылай білу дағдыларын меңгеру, тілдік және әдеби білімдерінің толығуы;

— практикалық, танымдық, шығармашылық тапсырмаларды еркін орындай алу;

— сауатты жазу, сауатты сөйлеу, өзіндік ой дербестігінің болуы;

«Практикалық қазақ тілі»  факультативі  бағдарламасының мазмұны

Барлығы — 34 сағат

Апталық сағат саны — 1 сағат

1- тақырып.  Кіріспе сабақ. Тіл білімінің салалары.Фонетика, лексика, морфология, синтаксис, пунктуация туралы түсініктерін кеңейту.

2 — 3- тақырып. Фонетика. Дауысты дыбыстар.

Дауысты дыбыстардың ерекшеліктері, дыбыстардың сөйлеу негізіндегі өзгерістері мен заңдылықтары.

4 — 5- тақырып. Дауыссыз дыбыстар, емлесі.

6 — тақырып. Орфография мен орфоэпия.  Орфографияның қарастыратын мәселелері, негізгі принциптері.

7-8 — тақырып. Үндестік заңы.Дыбыстардың бір-біріне ықпалы, ықпалдың түрлері. Сингармонизм заңы.

9 — тақырып.  Буын. Тасымал. Екпін.Буынның түрлері. Тасымалдауға болмайтын жағдайлар. Екпін түспейтін буындар.

10 — тақырып. Тест жұмысы. Фонетика бөлімі бойынша алған білімдерін қорытындылау.

11 — тақырып.  Лексиканың салалары туралы.

12-13 — тақырып. Қолдану аясы шектеулі сөздер Бір-бірінен ажырата білу.

14 — тақырып. Тұрақты сөз тіркесі. Еркін сөз тіркесі мен тұрақты сөз тіркесі.

15-16 — тақырып. Сөз мағынасы. Антоним. Синоним. Омоним.

17 — тақырып. Тест жұмысы. Лексика бөлімін қорытындылау.

18 — тақырып. Сөзжасам. Сөз құрамы.

19 — тақырып. Қосымшалар. Жұрнақ пен жалғау. Жұрнақтар, олардың құрамы. Жалғаулардың түрлері.

20 — тақырып. Морфология. Сөз таптары. Зат есім.

21- тақырып. Сын есім. Түрлері.Қызметі.

22 — тақырып. Сан есім. Сан есімнің сөйлемдегі қызметі.Емлесі.

23- тақырып. Есімдік. Есімдіктің түрлері.

24 — тақырып. Етістік. Заттың іс-әрекетін, қимылын білдіретін сөз табы туралы.

25 — тақырып. Үстеу. Түрлері.

26 — тақырып.Одағай. Түрлері.

27 — тақырып. Шылау. Атқаратын қызметі.

28 — тақырып. Тест жұмысы. Морфология саласы бойынша білімдерін  қорытындылау.

29 — тақырып.  Сөз тіркесі. Сөз тіркесінің құрамы. Сөз тіркесінің басты грамматикалық қасиеті.

30 — тақырып. Сөйлем. Түрлері.

31 — тақырып. Сөйлем мүшелері.

32 — тақырып. Бірыңғай мүшелер.Ерекшелігі.

33 — тақырып. Тест жұмысы. Оқушылардың білімдерін қорытындылау.

34 — тақырып. Қорытынды сабақ. Жыл бойы өткенді қайталау.

 

 

 

Мұғалім пайдаланатын әдебиеттер:

 

  1. Ш.К.Бектұров «Қазақ тілі» «Атамұра» 2006
  2. Қ.Ибрагимов «Қазақ тілі әдістемесі» «Шың-кітап» 2007
  3. «Қазақ тіліне арналған дидактикалық тапсырмалар»
  4. Ж.Жеткізген «Қазақ тілі грамматикасы» Алматы «Кітап» 2007
  5. Р.Сыздықова «Емле және тыныс белгілері»
  6. «Қазақ тілі мен әдебиеті» журналдары
  7. «Жайық ұстазы» газеті
  8. А. Байтұрсынов: «Әдебиет танытқыш»
  9. М. Томанов: «Қазақ тілінің тарихи грамматикасы» А-1988 ж.
  10. М.Әуезов: «Абай жолы»

 

 

Оқушыларға пайдалануға ұсынылатын  әдебиеттер:

 

  1. Ш.К.Бектұров «Қазақ тілі» «Атамұра» 2006
  2. Қ.Ибрагимов «Қазақ тілі әдістемесі» «Шың-кітап» 2007
  3. Ж.Жеткізген «Қазақ тілі грамматикасы» Алматы «Кітап» 2007
  4. Ақын-жазушылар шығармаларының жинағы
  5. Б.Тоғысбаев, А.Сужикова «Тарихи тұлғалар» Алматы,2006
  6. Энциклопедиялық анықтамалық. Алматы,2005
  7. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі. Алматы, 2008
  8. Қазақтың би-шешендері
  9. Газет, журнал материалдары
  10. А. Байтұрсынов: «Әдебиет танытқыш»
  11. Мақал – мәтелдер жинағы
  12. Диалектологиялық сөздік
  13. 5- сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы.

 

 

 

 

ТақырыбыСабақтың мазмұныКөрнекі құралОқушының іс-әрекетіПәнаралық байланысСабақтың түріБақылау түріКүтілетін нәтижеСағат саныМерзімі
1.Кіріспе сабақ.

Қазақ тіл білімі

-Мұғалім баяндамасы.

-Сұрақтар беру.

-Сызбалармен жұмыс.

— Қазақ тілі білімінің салаларын саралау.

Кесте, электронды оқулықТіл білімінің салаларын зерделейді.

Әр саласын жіктеп,  талдау жасайды.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысОқушылар өз білгенін еске түсіріп, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере алады.1
2-3Фонетика.  Дауысты дыбыстар.— Оқушыларды үш  топқа бөлу.

-Әр топ тілдің, жақтың, еріннің қатысына қарай бөлінуін  зерделейді.

-«Ұтымды жауап» ойыны

-Сұрақ-жауап

— Сатылай кешенді талдау жасау

— Формативті бағалау

Үлестірмелі парақша

оқулықтар

Оқушы сұрақтарға жауап береді, ойынға араласады, талдау жасайды, бір-бірін бағалайды.Қазақ әдебиетіАралас  сабақӨзіндік жұмысСабақта белсенділік танытады, тақырыпты жан-жақты меңгереді, сатылай кешенді талдау үлгісін толықтырады.2
4-5Дауыссыз дыбыстар, емлесі— Топқа бөлу

— Дауыссыз дыбыстарды кестеге жіктеу.

— Емлесін түсіндіру

— Талдау жасау

—  Венн диаграммасы

— Бағалау

Электронды оқулық.

Кесте.

Дыбыстарды жіктеп, емлесін үлестірмелі қағаз арқылы пысықтайды.

Фонетикалық талдау жасайды.

Орыс тіліЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысБілгенін толықтырады. Талдайды.

Ойланады.

Бақылайды.

Салыстырады.

2
6Орфография мен орфоэпия-Оқушы таныстырылымы

Орфографиялық заңдылық бойынша мысалдар беру.

-Жаттығулармен жұмыс.

Шығармалармен жұмыстану.

-Бағалау.

Интербелсенді тақта.Таныстырылым дайындайды.

Жаттығулармен жұмыстанып, шығармалардан орфографиялық заңдылықты табады.

Қазақ әдебиетіАралас сабақӨзіндік жұмысӨз бетімен жұмыстанады. Сыни тұрғыдан ойланады.

Оқушы зеректігі артады.

1
7-8Үндестік заңы— Кестемен жұмыс

— Кесте арқылы тақырыпты ашу.

-Буын үндестігіне бағынбайтын жағдайларды табу.

-Мысалдардан ілгерінді, кейінді ықпалды табу.

— Жұппен жұмыстану.

— «Есте сақтау» минуты арқылы қорытындылау.

Электоронды оқулықТақырыпты жаңа қырынан ашады.

Мысалдардан ереже  жинақтайды. Жұппен жұмыстанады.

Қазақ әдебиетіАралас сабақӨзіндік жұмысӨз бетімен ізденеді.

Оқушы ынтымақтастығы артады. Ойлау дағдысы жетіледі.

2
9Буын. Тасымал. Екпін.— Топқа бөлу

— Әр топ өз атауы бойынша шолу жасау.

— «Көксерек» шығармасынан үзіндіні буын түрлеріне талдау.

— Тасымалдауға болмайтын жағдайларға әр топтан 5  мысал.

-Екпіннің түрлеріне  мысалдар жазу.

— Критериалды бағалау.

Интербелсенді тақтаТопты тыңдайды.

Тексереді.

Тақырып бойынша жұмыстанады, талдау жасайды. Мысалдар ойластырады. Бағалануға тырысады.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨз бетімен жұмысБір-бірін тыңдауға дағдыланады. Дұрыс-бұрыстығына талдау жасайды.

Ойланып, пікірін талқыға салады.

1
10Тест жұмысы-Тарауды қорытындылау

— Тест жұмысын беру

-Суммативті бағалау

Тест жұмысын орындайды.Жинақтау сабағытестОқушы тарау бойынша жинақтаған білімін іске асыра алады.1
11Лексика, зерттейтін салалары-Мағынаны тану кезеңі /жеке жұмыс/

-Семантикалық кестемен жұмыс

/жұптық жұмыс/

-Мысал жазу/жеке жұмыс/

-Сұрақтармен бекіту

Үлестірмелі қағаз, кестеБілгенін сарапқа салады. Жұппен және жеке жұмыстанады. Бір-біріне сауалдар қою арқылы білгендерін толықтырады.Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысЛексика тарауы бойынша алған білімін еске түсіре алады.1
12-13Қолдану аясы шектеулі сөздер-«Топтастыру » стратегиясы

— Анықтамасын пысықтау

-Семантикалық кестемен жұмыс

— Зерттеу /сөздерге сипаттама/

— Шығарма жазу

-Өзіндік бағалау

Интербелсенді тақтаАнықтамасын еске түсіреді. Кесте арқылы білгенін пысықтайды. Сөздерге сипаттама жасау арқылы  естеріне сақтайды.Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысТоптастырады. Жұппен жұмыстанады. Зерттейді.

Шығармашылық қабілеті шыңдалады.

2
14Тұрақты сөз тіркесі.-Топқа бөлу

— Оқушы түсініктемесі

— Ажырату

— «Суретті сөз»

— Кубизм стратегиясы

-«Бейнелеп айту»

— Бағалау

Үлестірмелі, суретті парақшаТақырыпты ашады. Түсіндіреді. Еркін сөз тіркесі мен т.с.тіркесін ажыратады. Суретті сөйлетеді, пікірін айтады.суретСайыс сабақӨзіндік жұмысСуреттейді. Салыстырады. Зерттейді.

Қолданады.

1
15-16Сөз мағынасы. Антоним. Омоним. Синоним.— Оқушы таныстырылымы

— Сөздердің тура, ауыспалы мағынасын табу

— Жұптық жұмыс /омоним/

-Синонимдік қатар жазу.

— Антонимге мысал жазу.

Шығармашылық жұмыс

-Венн диаграммасы

-Бағалау

Интербелсенді тақта, кестеТаныстырылымды тыңдайды, бағалайды.

Жұптық жұмыс жасайды.

Тақырыпқа талдау жасайды. Мысалдар келтіреді.

Қазақ әдебиетіАралас сабақӨзіндік жұмысТақырыпты жүйелі меңгереді. Жұптық жұмысқа төселеді.  Шығармашылықпен жұмыстанады. Бір-бірін бағалайды.2
17.Тест жұмысы-Тарауды қорытындылау

— Тест жұмысын беру

-Суммативті бағалау

Тест жұмысын орындайды.Жинақтау сабағытестОқушы тарау бойынша жинақтаған білімін іске асыра алады.1
18.Сөз құрамы-Сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашу

—  Сөз құрамына талдау жасау.

-Мысалдар келтіру

Шығармалармен жұмыс

Кеспе қағаздар, мәтіндер жазылған топшамаСұрақтарға жауап беріп, сөздерге құрамына қарай талдау жасайды.Қазақ әдебиетіҚайталау сабағыӨзіндік жұмысТақырыпты ашады. Шығармашылығы шыңдалады.1
19.Қосымша. жұрнақ пен жалғау.-Сұрақтар беру

-Тәуелдеу, септеу.

-Жіктеу

-Сөз тұлғасына талдау.

— Сатылай кешенді талдау

Электронды оқулықЖауап береді. Талдау жасайды.

Талдау түрін меңгереді.

Қазақ әдебиетіҚайталау сабағыӨзіндік жұмысСөз тұлғасын толық талдай алады.1
20.Сөз таптары. Зат есім.-Топқа бөлу

-Сұрақтар беру

— Зат есімге толық талдау жасау

— Зат есімнің сөйлемдегі қызметіне мысалдар келтіру

Шығармашылық жұмыс

-Критериалды бағалау

 

Үлестірмелі қағаздар, кестеСұрақтарға жауап береді. Зат есімге талдау жасайды. Сөйлем мүшесіне талдайды.

Әңгіме жазады.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысЗат есімге талдау жасай алады.1
21.Сын есім, түрлері-«Зымыран сұрақ» ойыны

Таныстырылыммен жұмыс

-Мағынаны тани білу/жаттығулармен жұмыс/

-Семантикалық кестемен жұмыс

-Бес жолды өлең

-Өз-өзін бағалау

Таныстырылым, үлестірмелі қағаздарТаныстырылыммен жұмыстанады. Сын есім туралы білігендерін жүйелейді.

Өз-өзін бағалауға талпынады.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысӨз-өзін бағалайды. Сын есім туралы толық мағлұмат алады.1
22.Сан есім, емлесі-Топқа бөлу

-Кластер бойынша топтастыру

-Сан есімнің түрлеріне талдау жасау

-Жаттығулармен жұмыс

-ББҮ стратегиясымен қорытындылау

Сызбалар, мәтіндерЖаттығулармен жұмыстанады. Талдау жасайды. Қорытынды жасайды.Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысҚорытынды жасай алады. Сан есімнің мағыналық түрін меңгереді.1
23.Есімдік, мағыналық түрлері-Топқа бөлу

-Ой қозғау

-Сұрақтар беру

— Тапсырмалар орындау

-Әдебиетпен байланыстыру

-Мәтін құрау

— Ойталқы

Жетондар,үлестірмелі қағаздарОйланады. Тапсырмалар орындайды. Мәтін құрап, пікір алмасады.Орыс тілі, ағылшын, әдебиетСайыс сабақӨзіндік жұмысЕптілікке үйренеді.

Ойлау дағдысы артады. Күрделі тапсырмаларға жаттығады.

1
24.Етістік, шақтары-Кім жылдам?

-Сызбамен жұмыс

-Талдау

-Венн диаграммасы

-Тест

-Зерделі сұрақ

 

Интербелсенді тақтаӨлең жолдарын табады. Сызбаны сөйлетеді. Талдау жасап, салыстырады.Қазақ әдебиеті, математикаСайыс сабақтестБір-бірін тыңдап, ұтымды жауап жауап айтуға дағдыланады.1
25.Үстеу, түрлері— Сұрақтар беру

-Сызбамен жұмыс

— Мәтінмен жұмыс

-Семантикалық кестемен жұмыс

— СКТ

-Өз-өзін бағалау

Сызба,үлестірмелі қағаздар Сызба бойынша жұмыстанады. Үстеудің мағыналық түрлерін табады.

Өз-өзін бағалауға мән береді.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысӨз-өзін бағалайды. Үстеудің мағыналық түрін ажырата алады.1
26.Одағай.-Сұрақтар беру

-Сызба жасау

— Мақал-мәтелмен жұмыс

— Мәтін құрау

-Ұшқыр жауап

-СКТ

-Тест

Шығармалар жинағыСызбаны сөйлетеді.

Сатылай кешенді талдау жасайды.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыТестОдағай  туралы білгендерін практикада қолдана алады.1
27.Шылау.-Сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашу

—  Мәтіндерге талдау жасау.

-Мысалдар келтіру

Шығармалармен жұмыс

Кеспе қағаздар, мәтіндер жазылған топшамаСұрақтарға жауап беріп,  талдау жасайды.Қазақ әдебиетіҚайталау сабағыӨзіндік жұмысТақырыпты ашады. Шығармашылығы шыңдалады.1
28.Тест жұмысы-Тарауды қорытындылау

— Тест жұмысын беру

-Суммативті бағалау

Тест жұмысын орындайды.Жинақтау сабағытестОқушы тарау бойынша жинақтаған білімін іске асыра алады.1
29.Сөз тіркесі-Оқушы түсініктемесі

— Венн диаграммасы

Тапсырмалармен жұмыс

— Семантикалық кесте

— Сұрақтар беру

— Тест

Кесте, шығармалар жинағыОқушы өзі ізденеді. Салыстырады. Тапсырмаларды орындайды.

Тест жұмысымен қорытындылайды.

Қазақ әдебиетіБілімді жинақтау сабағытестСөз тіркесінің бағыныңқы, басыңқы сыңарларын толық меңгереді.1
30.Сөйлем.  Түрлері.-«Ой қозғау» стратегиясы

-Сызбамен жұмыс

-Талдау

-Мақал-мәтелмен жұмыс

— Салыстыру

 

Интербелсенді тақтаОйланады.

Сызбаны толықтырады. Сөйлем түрлеріне талдау жасайды. Мақал-мәтелдердің мәнін ашады.

Ауыз әдебиетіБілімді жинақтау сабағыӨзіндік жұмысСөйлем мүшелерін, жай сөйлемнің түрлерін мысалдар арқылы толық меңгереді.1
31.Сөйлем мүшелері-Сұрақтармен пысықтау

— Әдеби шығармалардан үзінділер талдау

-Тұрлаулы мүшелерді табу

-Сөйлемді аяқтау

-Тест

Шығармалар жинағыӘдеби шығарманың авторын тауып,  талдайды. Сөйлем мүшелеріне талдау жасап, тест жұмысын орындайды.Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыТестӨткен шығармаларды еске түсіріп, сөйлем мүшелерін меңгереді.1
32.Бірыңғай мүшелер— Мысалдар арқылы ереже шығару

— Кестемен жұмыс

-Талдау

-Бекіту

КестеМысалдардан ереже шығарады.

Сөйлемдерді талдайды.

Мысалдарды аяқтап, түсіндіреді.

Қазақ әдебиетіЖинақтау сабағыӨзіндік жұмысБірыңғай мүшелерді меңгереді.1
33.Тест жұмысы.-Тарауды қорытындылау

— Тест жұмысын беру

-Суммативті бағалау

Тест жұмысын орындайды.Жинақтау сабағытестОқушы тарау бойынша жинақтаған білімін іске асыра алады.1
34.Қорытынды сабақ.— Барлық  өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар беру

— Тапсырмалармен жұмыстану

Кесте,интербелсенді тақтаӨтілген тақырыптар бойынша тыңғылықты дайындалып, жауап береді.Қазақ әдебиетіБекіту сабағыӨзіндік жұмысСауалдарға жауап бере алады. Тақырыпты меңгергендігін байқатады.1