Мектепті дамыту жоспар

196

 

МДЖ құрған:  1- деңгей мұғалімі   Темирова Жанар

          Жаңаөзен қаласы №12 мектеп

         НЗМ  I деңгейін бітіруші мұғалімі

 

 

 

 

 

 

 

«Бекітемін»

№12 бастауыш мектеп басшысы

______________________.

 

Мектепті дамыту жоспар

 

Мектептің даму жоспарының басымдықтары (МДЖ)

бастауыш сыныптарда топтық жұмысты енгізу арқылы оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру.

Мұғалімдер өз тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады.

 

Нәтиже және табыс критерийлері

·         Мұғалімдер әр сабақты жаңаша тұрғыдан жасауға талпыныс жасайды, жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді;

·         Оқушыларды топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.

·         Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады;

·         Оқу сапасы жоғарылайды.

Сыныпта ынтымақтастық жағдайы қалыптасады:

ü  Топтағы әр оқушы сабаққа белсене қатысады;

ü  Топта бірлесе жұмыс атқарады;

ü  Ұйымшыл болады;

ü  Бір-бірін сыйлайды;

ü  Бірін-бірі тыңдап үйренеді;

 

Іс-шаралар Мақсаты Жауаптылар Ресурстар Мерзімі Мониторинг

Талдау

Күтілетін нәтиже Дәлелдемелер
1 Мектеп әкімшілігімен кездесу, сұхбаттасу, іс-әрекеттегі зерттеуге және

пед.кеңесте дәстүрлі емес баяндама оқуға рұқсат алу.

Іс-әрекеттегі зерттеу туралы мағлұмат беру,кеңес алу. І деңгей мұғалімі: Темирова Жанар

 

Мектеп әкімшілігі.

 

Әңгіме, сұхбат. Іс-әрекеттегі зерттеуге рұқсат және қолдау алу. Фото

 

 

 

 

 

 

 

2 Мектеп туралы ақпарат жинау. Мектептің бағытын, мұғалімдердің әлеуетін анықтау, оқу үдерісінің жағдайын анықтау. І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

Сынып жетекшілері.

Мектеп әкімшілігі.

 

Білім сапасының мониторингі,

ой -пікірлер.

  Мектеп туралы ақпарат жиналады.

 

Дайын ақпарат
3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Мектеп Пед.кеңесінде дәстүлі емес баяндама жүргізу.

 

 

 

3-4 сынып бастауыш мұғалімдері мен оқушыларынан , мектеп әкімшілігі мен ата-аналардан бастапқы сауалнама алу.

 

Коучке қатысатын жетекші мұғалімдерді анықтау.

 

Мұғалімдерге НЗМ туралы мағлұмат беру.

 

 

 

 

Мектептің бағытын, мұғалімдердің әлеуетін анықтау

 

 

 

 

 

Шығармашылық топ құру.

І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

 

І деңгей мұғалімі Темирова Жанар

 

Сынып жетекшілері.

Әкімшілік

 

І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

   Мектеп ұжым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық топ мұғалімдері.

Кері байланыс парақтары

 

 

 

 

 

Сауалнама парақшалары

 

 

 

 

 

 

 

Пікірлесу, коучинг мерзімін анықтау.

Мұғалімдерге НЗМ туралы мағлұмат беріледі.

 

 

 

Сауалнамалар жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық топ құрылады.

          Фото

Баяндама

Таныстырылым

Бейнежазба

 

 

 

Сауалнама

парақшалары

 

 

 

 

 

 

6 Сауалнама нәтижелерін саралау. Іс –әрекеттегі зерттеу проблемасын туындату І деңгей мұғалімі Темирова Жанар.

Әкімшілік

Әкімшілікпен пікірлесу

 

 

 

 

Сауалнама нәтижелерін саралау. Проблема туындату. Жиынтық кесте, диаграмма.

 

7 Коучинг өткізу. Шығармашылық топ мұғалімдеріне жаңа тәсілдерді меңгерту.

ü  3-4 сынып бастауыш мұғалімдеріне  коучинг өткізу.

ü  Бағдарлама идеясы;

ü  Мұғалімдердің арасында сенімділік қарым-қатынас орнату;

ü  Топтық жұмыстарды ұйымдастыру;

ü  Сыни тұрғысынан ойлаудың маңыздылығы.

 

І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

Шығармашылық топ мұғалімдері.

Үлестірме материалдар, бағдарламалық нұсқаулық.

Тәжірибе бөлісу

Жаңа әдіс-тәсілдермен таныстыру.

Шығармашылық  топ мұғалімдері

жаңа тәсілдерді меңгереді.

Фото

Баяндама

Таныстырылым

Бейнежазба

Кері байланыс парақтары.

 

8

 

Сабақ өткізу.

 

Жаңа әдіс-тәсілдерді мұғалімдердің тәжірибеде пайдалануы.

 

3-4 сынып мұғалімдері.

 

Шығармашы

лық топ мұғалімдері.

 

Жаңа әдіс-тәсілді қолдану.

 

Сабақ жоспарларына  Smart мақсатын енгізеді сабаққа топтық жұмысты енгізе отырып сыни тұрғысынан ойлануға үйретеді.

 

 

Рефлексия.

Сабақ жоспарлары.

Фото.

 

9

 

Тәлімгерлік жургізу.

 

Тәлім алушы мұғалімге әдістемелік кәсіби көмек көрсету.

 

І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

Тәлім алушы

 

Кәсіби сұхбат.

Пікір

(ауызша және жазбаша)

 

Тәлім алушы мұғалім әдістемелік кәсіби көмек алады, қолдау көрсетіледі,жаңа тәсілдерді сабақта пайдаланады.

 

 

Рефлексия.

Сабақ жоспарлары.

Фото.

10 Желілік қоғамдастық құру Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасу, көмек көрсету. Темирова Жанар

Мұғалімдер

Интернет желісі,скайп, портал, форум, чат және т.б. Желілік топтар арасындағы кері байланыс. Келесі қадамды жоспарлау. Фото.

Бейнежазба.

Желілік қоғамдастықтың болашақ жоспары, матрица.

11 Дөңгелек үстел.

 

Нәтижелерін  талдау. Мұғалімдерді ынталандыру, қолдау көрсету. І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

Интернет желісі, жоспарлар. Кері байланыс,

Пікір алмасу.

Шығармашылық топпен пікірлесу, ой бөлісу.

Болашақ жоспарын бірлесе отырып жоспарлау.

 

 

Фото.

Бейнежазба.

.

 

12

 

Жаңа өзгерістер.

 

Жоспарға жаңа өзгерістер енгізу.

 

І деңгей мұғалімі

Темирова Жанар

 

 

Шығармашылық топ, мектеп әкімшілігі.

 

Шығармашылық топпен пікірлесу, ой бөлісу.

 

Жоспарға жаңа өзгерістер енгізіледі.

 

 

 

 

Фото.

Бейнежазба.