Қоршаған орта 2 сынып

Қоршаған орта

2 сынып

Барлығы 34 сағат аптасына 1 сағаттан

 

ТақырыптарыСағат саныМақсатыМерзімі
І тоқсан (9 сағат)
1Біздің айналамызды қоршаған орта.1Айналамызды қоршаған орта туралы ойларын жинақтап, жүйелеу, дүние-танымын кеңейту.5.09.
2Күзгі табиғат.1Күзгі табиғат туралы көзқарастарын жетілдіре отырып, ерекшеліктерін та-ныту.12.09.
3Өсімдіктер әлемі.1Оқушыларды өсімдіктер әлемінің қызықтарымен таныстыра отырып, өз ойларын айта білуге үйрету.19.09.
4Өсімдік мүшелері.1Өсімдіктердің мүшелерімен таныстыру.26.09
5Көкөністер, олардың пайдасы.1Көкөністердің түрлерімен таныстыра отырып, пайдасын ұғынуына мүмкін-дік жасау.3.10
6Жеміс-жидектер, олардың пайдасы.1Жеміс-жидектердің түрлерімен та-ныстыра отырып, пайдасын ұғынуы-на мүмкіндік жасау.10.10
7Бөлме гүлдерін өсіре білеміз бе?1Бөлме өсімдіктерін таныту, оларды өсіру, көбейту жолдарын көрсете отырып көздерін жеткізу.17.10
8Дала гүлдері1Оқушыларды дала гүлдерінің ерек-шеліктерімен таныстыру.24.10
9Дәрілік өсімдіктер.1Дәрілік өсімдіктердің адам өміріндегі орнын таныту.31.10
ІІ тоқсан (7 сағат)
10Орман – біздің байлығымыз.1Жасыл желектің, әсіресе ағаштардың пайдасын және түрлерін ұғынуына мүмкіндік туғызу.14.11
11Жергілікті жердің өсімдіктері.1Жергілікті жердің өсімдіктері мен пайдасын ұғындыру арқылы дүниетанымын кеңейту.21.11
12Жануарлар әлемі.1Жануарлар әлеміндегі өзгешеліктер-дің орнын ұғындыру, адам өміріндегі жануарлардың алатын орнын таныту.28.11
13Жануарлардың түрлері және пайдасы.1Жануарлардың көптүрлілігін ұғындыру.5.12
14Сүтқоректілердің ерекшелігі.1Сүтқоректілердің ерекшеліктерімен таныстыра отырып, өмірдегі олардың алатын орнын танып білуіне жағдай жасау.12.12
15Бунақденелілердің ерекшелігі.1Бунақденелілердің ерекшеліктерімен таныстыра отырып, өмірдегі олардың алатын орнын танып білуіне жағдай жасау.19.12
16Бауырымен жорғалаушылардың, қосмекенділердің ерекшелігі.1Бауырымен жорғалаушылардың және қосмекенділердің ерекшеліктерімен таныстыра отырып, өмірдегі олардың алатын орнын танып білуіне жағдай жасау.26.12
ІІІ тоқсан (10 сағат)
17Құстар – біздің досымыз.1Құстардың түрлері, олардың пайдасы, адам өміріндегі маңызы туралы оқу-шылардың түсінігін кеңейту, құстар-ды аялауға баулу. 

9.01

18Жануарлар әлемінде талай қызық бар.1Жануарлар әлеміндегі қызықты жағ-дайларды таныта отырып, оқушылар-дың танымын арттыру.16.01
19Жергілікті жердің жануарлары.Шағын кітапша жасау.1Жергілікті жердің жануарларымен таныстыра отырып, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру.23.01
20Өсімдіктер, жануарлар және адам арасындағы байланыс.1Өсімдіктер, жануарлар мен адамдар арасындағы тығыз байланысты көр-сете отырып, маңыздылығын таныту.30.01
21Қызыл кітап туралы білеміз бе?1Қызыл Кітап туралы түсініктерін кеңейту.6.02
22Қорықтар деген не?1Қорықтар туралы алғашқы мағлұмат-тар беру арқылы табиғатты сүюге тәрбиелеу.13.02
23Үй жануарлары.1Үй жануарларын сүюге, күте білуге, қамқор бола білуге үйрету.20.02
24Төрт түлік мал-ырысым.1Төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызын таныту.27.02
25Малдан алынатын өнімдер.1Төрт түлік малдың пайдасы мен одан алынатын өнімдер туралы түсінікте-рін жетілдіру.6.03
26Көктем. Наурыз.1Көктемде келетін Наурыз мерекесінің орнын ұғындыру.13.03
ІV тоқсан (8 сағат)
27Табиғатта өзіңді ұстау ережелері.1Адамның төрт мезгілдегі еңбегінің түрлерімен таныстыру, еңбекті сүюге баулу, адам әрекеттерінің ережелерін таныту. 

3.04

28Менің Отаным.1Отан туралы алған білімдерін жетіл-діру, Отанды сүю, қорғау- парыз еке-нін ұғындыру.10.04
29Ауылым – құтты мекенім.1Ауылымыз туралы мағлұматтар беру, оның тарихымен таныстыру, туған жерді сүюге тәрбиелеу.17.04
30Отбасы – алтын діңгек.1Отбасы ұғымын жетілдіру, отбасы-ның орнын ұғындыру, мейірімділікке тәрбиелеу.24.04
31Менің достарым.1Достық туралы ұғымдарын кеңейту, достардың түрлерін білуге үйрету, достықты қадірлеуге тәрбиелеу.1.05
32Мектебім – алтын ұям.1Мектеп-білім ордасы екендігін таны-та отырып, оның орнын ұғындыру.8.05
33Жергілікті жерге саяхат.1Қоршаған орта туралы алған білім-дерін қорыта отырып, жергілікті жер-дің табиғатына саяхат жасау арқылы байқампаздыққа тәрбиелеу.15.05
34«Мені қоршаған орта» сурет көрмесін ұйымдастыру.1Әсемдікті тани, көре білуге баулу.22.05
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсінік хат.

Бағдарлама «Қоршаған орта»

Бұл бағдарлама табиғатты жаңа танып келе жатқан 2 — сынып оқушыларына арналған. Ол дүниетану са-бағына қосымша ретінде аптасына 1 сағаттан 34 сабаққа арналып жасалған.Ұсынылып  отырған бағ-дарлама оқушыларға тірі және өлі табиғат, адам және табиғат арасындағы қарым — қатынас туралы білімді игеруге көмектеседі. Ол оқушыларға экологиялық тәрбиемен қатар қоршаған ортаға, табиғатқа мейірімділікпен қарауғатәрбиелейді.
Негізгі ұғымдар дүниетану пәнімен байланыса отырып, ҚР білім стандартына негізделіп алынған.
Пәннің мақсаты – бізді қоршап тұрған табиғат пен адам арасындағы қарым — қатынас туралы білімдерін кеңейту.  «Қоршаған орта» бағдарламасы оқулықтың  мазмұнын  толық ашуға көмек беру мақсатын және оқушының танымдық  қабілетін дамытуды  көздейді. Беріліп отырған материалдың алуантүрлігі оқушының танымдық қабілетін белсендіріп, дүниетану сабағына қызығушылығын арттырады. Оқу үрдісін ұйымдастырған кезде саяхат — сабақ, экскурсия — сабақ, викторина — сабақ сабақтардың формалары ұсынылады. Сабақта сұрақтар мен тапсырмалар білімді әр түрлі деңгейде(репродуктивті, продуктивті, шығармашылық), қабылдауға, оқушының жас ерекшелігіне, жеке қабілетіне бағытталып жасалады. Әр тақырыпқа белгіленген сағат саны көрсетілген. Бастауыш буында алған білім одан кейінгі алатын білімнің іргетасы екені бәріне мәлім. Дүниетану пәні жаратылыстану бағытында жүргізілетін пәндердің негізі болады.

Мақсаты:

Оқушылардың қоршаған ортаны, табиғатты, өсімдіктер әлемі мен жануарлар әлемін ұғынуға, өзінің туған жерін, Отанын танып білуге бағыт-бағдар беру арқылы танымдық қабілеттерін дамыту.

Міндеттері:

  • Өсімдіктер әлемі туралы білім беру;
  • Жануарлар әлемі туралы білім беру;
  • «Қызыл кітап», қорықтар туралы білімін кеңейту;
  • Қоршаған ортаны танып-білуге қызығушылығын арттыру;
  • Отан ұғымын кеңірек таныту, әлемдегі орны мен рөлі туралы ұғынуға көмектесу;
  • Табиғатты қорғау саласында оқушылардың білімдерін жүйелеу, нақты мысалдар келтіре отырып, суреттермен көрсете отырып нақтылау
  • Жас ерекшеліктеріне сай табиғаттану түсініктерін кеңейту;
  • Баланың эмоционалды сезімін байыту. Табиғаттың сенімді досы болуынакөмектесу.
  • Берілген тақырып бойынша өздігінен ізденуге дағдыландыру;
  • Шағын кітапшалар жасап, оқуға, сөзжұмбақ шешуге үйрету

 

 

Күтетін нәтиже:

  • Оқушы өсімдіктер әлемі туралы мағлұмат алады;
  • Жануарлардың көптүрлілігімен танысады;
  • Жергілікті жердің табиғаты туралы мағлұмат алады;
  • «Қызыл кітап» туралы білімін кеңейтеді;
  • Әлемдік көлемде өз Отанының алатын орны мен рөлі туралы мәліметтермен танысады;
  • Оқушы қоршаған ортада өзінің орнын білетін дәрежеге ие болды;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пайдаланылған  әдебиеттер:

 

1.Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.

 

  1. Дүниетану.Әдістемелік құрал. Алматыкітап 2013

 

  1. Бейсенова Ә.С. Экология-ел тағдыры. Алматы.Мектеп.2006

 

4.Табиғатты қорғау жөніндегі материалдар жинағы.Табиғат –ел байлығы. Алматы.Қайнар. 2010.

 

5.КовшарьА.Ф.Қазақстанның Қызыл кітабы беттерінен.Алматы.Алматыкітап ААҚ.2004

 

6.«Таза болса табиғат-аман болар адамзат» республикалық конкурсының материалдары.Астана қаласы.2011

 

7.Бастауыш мектеп. 2008ж №2 10-11-беттер