Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .

83

 

Қызылорда облысы ,

Жалағаш аданы,

Қаракеткен ауылы,

№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.

Алимова Гүлзира Мұратбайқызы

Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ұзақ  мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.

Тақырыбы Сағ/с мерзімі Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқушының үйренгенін қайдан білесіз? Оқып үйренудің нәтижесі

 

 

 

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
1 Кіріспе 1 Оқулық мазмұнымен

танысу.

Iм-диалогтік оқыту Жеке тапсырмалар

 

Дүниетанымы кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады. Мадақтау,кері байланыс Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.электронды оқулық
 

Бірінші тарау.

Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 8 сағат /

 

2                                         № 1.Түрік   қағанаты  (таным сабақ) 1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

3 № 2.Батыс түрік қағанаты

(ойын сабақ)

1

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

4 № 3. Түргеш қағанаты

(ойын сабақ

 

1

 

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

5 № 4. Қарлұқ қағанаты . (таным сабақ) 1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

6 № 5.Түрік қағанаттарының  шаруашылығы мен мәдениеті  

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

7 № 6.Оғыз мемлекеті (IX ғсоңы- XI ғ ортасы  ) 1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

7сынып.электронды оқулық
8 № 7.Қимақ қағанаты (IX ғсоңы- XI ғ басы  )  

1

 

Сөйлеу барысында мәдениеттілікті қалыптастыру. Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

9 Тарауды қайталау 1 Тест жұмысы Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Тест жұмысы

 

 

 

 

 

 

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4  сағат/

 

10 № 8. Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.(таным сабақ) 1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Г Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

11 № 9. Архитектура және өнер.

(ойын сабақ)

1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

12 № 10. Түріктердің рухани мәдениеті .

(ойын сабақ

1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

13 Тарауды қайталау 1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

Үшінші тарау. Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттер / 5 сағат/
14 № 11.Қарахан мемлекеті (942-1212 жж).(таным сабақ)  

1

 

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

15 №12.Наймандар,керейттер

,жалайырлар

(ойын сабақ)

1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

16 № 13.Қарақытайлар(1128-1213 жж).

(ойын сабақ

1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

17 № 14.Қыпшақ хандығы (XI-XIII ғ басы ).  (таным сабақ) 1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

18 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

7сынып.электронды оқулық

 

 

Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат)
19 № 15.Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және

тарихи маңызы.(таным сабақ)

 

 

 

1

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

20 № 16.Ұлы Жібек жолының тармақтары .Ұлы Жібек жолының Қазақстандығ сілемі.

(ойын сабақ)

1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы –XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті .(6 сағат)

 

 

 

21

№ 17.Қалалық

мәдениеттің дамуы. 

(таным сабақ)

1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар . Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

22

 

 

 

 

№ 18.IX-XII ғғ

қолөнер,сауда және

шаруашылықтың

дамуы.

(ойын сабақ)

 

1

 

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

23

 

№ 19.Сәулет өнері мен

құрылыстың дамуы.

(ойын сабақ

 

1

 

 

 

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

24

 

 

№ 20.Дін және

мәдениет.Исламның

таралуы. (таным

сабақ)

1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

25

 

№ 21.Ғылым мен

білімнің дамуы.

1

 

 

Тақырыпқа байланысты   түсініктерін    қалыптастырып,

дүниетанымын кеңейту

Мәдениетке тарту,   өнерді құрметтеуге    тәрбиелеу

таным белсенділіктерін      арттыру

АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген

7сынып.электронды оқулық
26 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Топтарда өзара бағдау Тест жұмысы 7-сынып оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Алтыншы  тарау. XIII-XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан.(11 сағат)

 

27 №22.Моңғолдардың  Қазақстан жерін жаулап алуы..  (таным сабақ)  

1

 

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

28 №22.Моңғолдардың  Қазақстан жерін жаулап алуы.

(ойын сабақ)

 

1

 

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

29 № 23.Алтын Орда (XIII ғ ортасы-XV ғ ортасы ).

(ойын сабақ

1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

30 № 24.Ақ Орда (XIV-XV ғасырдың басы ) (таным

сабақ)

 

1

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

 

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

31 № 25.Моғолстан (XIVғ ортасы-XVI ғ басы )  

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

32 № 26.Әмір Темір басқыншылық жорықтары 1

 

Сындарлы оқытудың мақсаты оқушының пәнді терең түсәну қабілетін дамыту,алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету

 

Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Формативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Топтық тапсырмалар 7сынып.электронды оқулық
33 № 27.XIV-XVI ғғ Ноғай ордасы .солтүстік Қазақстан және Батыс сібір 1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

34 № 28.Әбілқайыр хандығы (Өзбек хандығы ). 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Болашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Кеңейтілген тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

25 № 29.Ақ Орданың ,Моғолстанның,Әбілқайыр хандығының ,Ноғай ордасының мемлекеттік-әкімшілік құрылысы. 1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар 7сынып.электронды оқулық
36 № 30.XIV-XV ғасырлардағы Қазақстанның экономикалық жағдайы. 1 Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлексиясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Топтарда өзара бағалау Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

 

37 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы Болашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Деңгейлік тапсырмалар 7-сынып оқулық.тест жұмыстары

 

Жетінші   тарау. Қазақ халқының қалыптасуы .(5 сағат)

 

38 31.Қазақстан аумағындағы

этносаяси  қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ)

1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

39 31.Қазақстан аумағындағы

этносаяси  қауымдастықтың қалыптасуы (таным сабақ

1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

40 32.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі 1

 

 

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Жеке тапсырмалар,

Блум таксономиясы,оқушлар рефлекциясы

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

7сынып.электронды оқулық
41 32.Қазақ халқы қалыптсауының соңғы кезеңі  

1

 

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

 

 

 

 

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ман..ғаламтор
42 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Болашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Тест жұмысы Тест жұмысы

 

Сегізінші  тарау. Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы мәдениеті  .(3 сағат)

 

43 33.XIV-XV ғғ Қазақстан мәдениетінің дамуы.(таным сабақ) 1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

44 34.Қазақстанның XIV-XV ғасырлардағы сәулет өнері.

(ойын сабақ)

1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

45 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Оқушылар рефлексиясы Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

 

 

 

 

 

Тоғызыншы  тарау. Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы.(7 сағат)

 

46 35.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ) 1 Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

47 35.Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары (таным сабақ) 1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

48. 36.Қазақ хандығының құрылуы.  

1

Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

7сынып.электронды оқулық
49 36.Қазақ хандығының құрылуы  

1

Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Оқушылар рефлексиясы Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Формативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар  

Ғаламтор

баспа беттері

оқулық

50 37.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі) 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Болашаққа көз жүгірту,

болашақ туралы ойын кеңейтеді,

алдағы уақыттарды жоспарлай отырып, ізденімпаздылық туады.

Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Баспа беттері
51 37.Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы (XV ғ соңғы ширегі) 1 Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Оқулық 7-сынып
52 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Деңгейлік тапсырмалар Тест жұмысы

 

Оныншы тарау. Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы (7 сағат)

 

53 38. Қасым хан (1511-1518(1523 жж). (таным сабақ)  

 

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

54 39.Хақназар хан (1538-1580 жж) 1 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

55. 40. Тәуекел хан  (1582-1598 жж) 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

 

Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Кеңейтілген тапсырмалар 7сынып.электронды оқулық
56 41.Есім хан (1598-1628 жж) 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Формативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

57 42-43.Тәуекел хан  тұсындағы Қазақ хандығы 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Кеңейтілген тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

58 42-43.Тәуекел хан  тұсындағы Қазақ хандығы 1 Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Проблемалық сұрақтар Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

59 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Проблемалық сұрақтар Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Он бірінші  тарау. Қазақ мемлекетінің XVI-XVII ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы.(2 сағат)

 

60 44.Қазақ хандығының мемлекеттік –әкімшілік құрылымы  

 

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар . Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

61 45.Қазақ халқының XVI-XVII ғасырлардағы шаруашылығы  

1

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

 

Он екінші  тарау. Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті (7 сағат)

 

62 46-47.Қазақ халқының мәдениеті  

1

Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады ОүБ-,1-2,5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

63 46-47.Қазақ халқының мәдениеті  

1

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

64 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі  

1

 

Тақырыпқа байланысты   түсініктерін    қалыптастырып,

дүниетанымын кеңейту

Мәдениетке тарту,   өнерді құрметтеуге    тәрбиелеу

таным белсенділіктерін      арттыру

АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. ОүБ (Түзетулерді орындау)

Критерий арқылы бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

 

65 48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі  

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,  логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады Формативтік (қалыптастырушы) бағалау

Ынталандыру

Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.7-сынып
66 50.XVIXVII ғғ тарихи шығармалар  

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп,  4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Блум таксономиясы бойынша

Топтар арасында бағалау

Ынталандыру

Мадақтау

 

Кеңейтілген тапсырмалар 7сынып.электронды оқулық
67 Тарауды қайталау 1 Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп,  сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады Блум таксономиясы

Өзара, критерий арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Тұсаукесер,  жоба қорғау

Кеңейтілген тапсырмалар

Тест жұмыстары
68 Қайталау 1 Тоқсандық тақырып барысында материалдарды меңгерту Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тест жұмыстары Оқулық 7-сынып. Ман

 

І м – бірінші модуль «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»;

ІІ м – екінші модуль  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»;

ІІІ м – үшінші модуль «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»;

IV м – төртінші модуль «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану»;

V м – бесінші модуль «Талантты және дарынды балаларды оқыту»;

VІ м – алтыншы модуль «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу»;

VІІ м – жетінші модуль «Оқытуды басқару және көшбасшылық»

ОүБ – Оқыту үшін бағалау