Өткенді пысықтау Математика

164

Математика.

Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау

Сабақтың мақсаты:

1.Оқушылардың білімін,біліктілік дағдыларын тиянақтау және бекіту.

2.Ауызша,жазбаша есептеу дағдысын қалыптастыру.Пәнге қызығушылығын,белсенділігін арттыру.

3.Өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Түрі:қайталау

Типі: білімді пысықтау.

Әдісі:талдау,топпен жұмыс.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қималар.

Сабақтың барысы:  I.Ұйымдастыру бөлімі.

Ұранымыз:

Білікті бірді жығады,

Білімді мыңды жығады.

  1. II. Қызығушылығын ояту.

 

Математикалық  диктант.

1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.

2.Алтыншы разрядтың 9 бірлігі,бесінші разрядтың 5 бірлігі және төртінші разрядтың 2 бірлігі санды жаз.

3.Тіктөртбұрыштың ауданы 63 см 2 ,ал ені 7 см. Ұзындығы нешеге тең?

4.3 сағ 20 минутта  қанша минут бар?

5.Екі жүз  бес мың алты жүз санын цифрмен жаз.

 

III. Оқулықпен жұмыс.       

  1. «Өз орнын тап».

5-ке бөлінетін,2-ге бөлінетін,10-ға бөлінетін  сандарды табу.

 

      

2.Мағынаны тану.

           I нұсқа.                                                                              II  нұсқа.

 

 

30 660:420                                                                              25 200 :560                                                            

 

      221 130:630                                                                          132 300:540                                                                             

 

 

430 500:3500                                                                         993 300:4300 

 

3.Есепте,тексер.

 

 I  қатар.                                             II қатар.                                                 III  қатар.

 

6009х34                                              2403х93                                                38 208:96

      56х1230                                              2020х22                                                351 456:84     

 

  1. «Өрнек құр».
  2. «Есепте». Бөлінгішті тап.

 

 

 

                 : 80 =60  (қалд.53)                                    : 50 = 29 (қалд.15)

 

 

 

  1. «Ойлан тап». Есептемей-ақ салыстыр.

5 604х21    *      84 504

9803-703  *       8 804 -603

284 208 : 28   *   284 208 : 48   

 

  1. Есептерды шығар.

А).Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей жылдамдықпен қозғала отырып, 8 сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің жылдамдығын тап.

                                                                                                                   

Ә).Жүк кемесі  20 км/сағ жылдамдықпен қозғала отырып, 320 км қашықтықты жүзіп өтті. Жүк кемесі неше сағат жүзді?

                                                                                                                          

 

Б.) Екі машина бір- біріне  қарама-қарсы бағытта жолға шықты.Бірінші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаныңжылдамдығы 80 км/сағ.Авто көліктердің бір-біріне жақындау жылдамдығы қандай?

 

В) в) Арақашықтығы 280 км екі елді мекеннен екі машина бір-біріне қарама-қарсы  бағытта шықты.Бірнші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаның жылдамдығы 80 км/ сағ. Машиналар неше сағаттан кейін кездесті?

   (сызбаны толықтыр).

 

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

                                

 

IV.Қорытынды. Тест тапсырмасы.

 

1.Жетінші разрядтың атауы.       

    А) Миллион    Ә)Жүз мың    Б)Он мың     В)миллиард

 2.Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ. Жаяу адам 

       3 сағатта неше километр жүреді.

    А)18 км         Ә)15 км           Б)  2км     В)8 км

3.Өрнекте: 3 т 256 кг

 А)3526кг     Ә)3256 кг.    Б)30256 кг.    В) 3652 кг.

  1. Ең кіші санды белгіле.

  А) 60 085     Ә) 600 085     Б) 600 058       В) 80 605

5.6 000 саны 1 000 – нан неше есе артық?

 а)5 000   ә) 600    б) 7 000   В)6

 

 

 

 

 

V.Бағалау.

 

5  болсын алар бағамыз,

Біліммен бақыт табамыз.

Өнер-білім көп бақыт,

Өсе берсін санамыз.

 

  1. VI. Үйге тапсырма.

 

Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі  алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық