Металдар мен бейметалдардың құрылысы және қасиеттері,ХЭПЖ орны, металдардың бейметалдардан айырмашылы

ТақырыбыҚорытындылау.

 

уақыты
Білімділік мақсаты:

 

 

дамытушылық:

 

 

 

тәрбиелік:

Металдар мен бейметалдардың құрылысы және қасиеттері,ХЭПЖ орны, металдардың  бейметалдардан айырмашылығы туралы алған білімді,  қалыптастыру;  Оқушылардың«Атом құрылысы ілімі тұрғысынан Д.И.Менделеевтің  периодтық заң және  периодтық жүйесі», электрондық графиктік формула құрастыра білу білім-білік дағдыларын дамыту;

түсіндіру,талдау, қорытындылаужасай білу білік ,дағдыларын дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

 
Сабақ типі:Семинар сабағы 
Сабақ өткізілу түрі: Мұғалімнің түсіндіруі,.Кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен фронталды әңгімелесу,   қорытынды жасау 
Құралдар мен реактивтер:Кітап,  дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1 
Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта  қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың  жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2
Үй тапсырмасын тексеру кезеңіСабақтың  білімділік мақсаты:

-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

-кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру.

2.Нашарүлгерушілермен жұмыс: кеңесшілер көмегі

 

5-7
Оқушылардың білімді ,саналы және жаңғырту кезеңі:

 

 

 

 

 

 

 

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын  айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің  практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың  білім алуға деген    ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды  білім алудың мақсаттарын анықтауға;

— оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

 2.Оқыту проблемалары:

Менделеев кестесі тарих пен жаңа өмір кестесі.

3.Білімді жаңғырту:

Фронталды сұрақтар:

Сұрақтармен жұмыс- өзара тексеру(нашар үлгерушілермен жұмыс)

3-4
Білімді жүйелеу және қорытындылау

 

 

 

Білімділік міндеттері:

— оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

— кеткен кемшілікті жою жұмыстары

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау.

·         Семинар сабағы ,методикалық нұсқаумен бірге.

Бақылау және өзбетінше бақылау кезеңдеріБілімділік міндеттері:

— оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

— кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

1.Жаттығуды тексеру

Үй тапсырмасын беру кезеңі:Білімділік міндеттері:

-оқушыларға  үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

Параграф1.3-1.4.

2. Күнделікке жазғанын тексеру

1-2
Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі. — жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.1-2

 

Семинар сабағының сұрақтары:

 

сұрақтарыәдебиет
1Химиялық элементтердің периодтық жүйесі қалай құрастырылғын?1.1
2Бір периодтағы элементтердің тотығу дәрежесі қалай өзгереді?2.1
3Атом құрылысының ядролық моделі қандай дәйектерге сүйеніп ұсынылған?2.2
4Бір химиялық элементтің изотоптарының айырмашылығы қандай?2.2
5«Орбиталь»,  «электрондық бұлт», «электрондық деңгей» ұғымдарына сипаттама беріңдер?.2.3
6Паули принципін айтыңдар.2.4
7Нақты мысалмен орбиталдардың толтырылуының негізгі ережесін айтыңдар.2.4
8Период, топ, реттік нөмірдің, периодтық заңның физикалық мәні неде?2.6
9Периодтық заңның маңызына сипаттама беріңдер.2.7
10Период пен топтарда атом радиусы, тотығу дәрежесі, электртерістілік, электронтартқыштық, иондану энергиясы қалай өзгереді?2.8
11ХЭПЖ қарай отырып мүмкін болатын валенттілігі мен тотығу дәрежесінің шамасын  қалай анықтауға болады2.9
12Бір топтағы оксидтердің қасиеттері қалай өзгереді?2.10
13Бір периодтағы оксидтердің қасиеттері қалай өзгереді?2.10