Атом құрылысы туралы ілім тұрғысынан химиялық элементтердің периодтық заңы және периодтық жүйесінің маңызы

286
Тақырыбы § 1,5.1,6. Атом құрылысы туралы ілім тұрғысынан химиялық элементтердің периодтық заңы және  периодтық жүйесінің маңызы уақыты
Білімділік мақсаты:

 

 

дамытушылық

 

тәрбиелік:

Оқушылардың  периодтық заңның маңызы,периодтық заңның ғылым дамуындағы маңызын аша білу,теориялық білімнің рөлі туралы алған білімдерін жетілдіру;

 

атомның электрондардық формуласын жазып, энергетикалық деңгейлерді толтыра білу,сөздік қорын молайту,қорытындылай  білу,көңіл аудару,есте сақтау білік- дағдыларын дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

 
Сабақ типі: Жаңа сабақ түсіндіру.  
Сабақ өткізілу түрі: фронталды әңгімелесу,қорытынды жасау,жаттығулар орындау,  кітаппен өзбетінше жұмыс істеу, 10-ЕТЖ-1,  
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта . Д.И.Менделеевтің ХЭПЖ , 10-ЕТЖ-1.  
Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта  қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың  жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі Сабақтың  білімділік мақсаты:

-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

-кеткен кемшіліктерді жою.

1.мына қосылыстарды (тақтаға жазу)ата: айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру.

1-2
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

 

 

 

 

 

 

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын  айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің  практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың  білім алуға деген    ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды  білім алудың мақсаттарын анықтауға;

— оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

 2.Оқыту проблемалары:

Периодтық заң және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызы

3.Білімді жаңғырту.  (Актуализация ):

1. 10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу    Қосымша тапсырма .20бет (10-ЕТЖ-1)

5-6
Жаңа сабақ түсіндіру кезеңі: Білімділік міндеттері:

-оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету;

-нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;

— оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;

-түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету;

-оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.

Оқу

1.Берілген тақырыпты кітаппен өз бетінше оқу –параграф 1.5.1.6 оқу ( 20-24)  оқып, сұрақтарға жауап беру

12-13
Жаңа сабақты

қалай

қабылдағанын 

алғашқы тексеру

кезеңдері:

 Білімділік мақсаты:

— оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

— кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

·         ПЗ- табиғаттың маңызды заңдарының бірі,ол жаңа элементтер мен олардың қосылыстарын сипаттап болжауға мүмкіндік берді;

·           Философияда- ол табиғат дамуының ең жалпы заңдарын(терісті теріске шығару,қарама-қайшылықтың күресі мен бірлігі,санның сапаға ауысуы) дәлелдеп,әрі бейнелеп берді.

·         Атом құрылысының теориясын ашуға мүмкіндік туғызды( ПЗ физикалық мәнін ашты,элементтің орналасуын түсіндірді);

·          Педагогикада;

·         ПЗ –химия,  физикадағы барлық жаңалықтардың негізі.

1.1875жылы — галлий, Л.де Буабодран (экаалюминий);

1879 жылы — скандий,     Нильсон  (экабор);

1886 жылы -германий, Винклер  (экасилиций)

2.Түсініксіз сұрақтар парақтарымен жұмыс істеу: оқушы не мұғалім жауап береді.

7-8
Білімді жүйелеу және қорытындылау Білімділік міндеттері:

— оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

— кеткен кемшілікті жою жұмыстары

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау. 1. Қорытынды айту:

·         ПЗ- табиғаттың маңызды заңдарының бірі,ол жаңа элементтер мен олардың қосылыстарын сипаттап болжауға мүмкіндік берді;

·           Философияда- ол табиғат дамуының ең жалпы заңдарын(терісті теріске шығару,қарама-қайшылықтың күресі мен бірлігі,санның сапаға ауысуы) дәлелдеп,әрі бейнелеп берді.

·         Атом құрылысының теориясын ашуға мүмкіндік туғызды( ПЗ физикалық мәнін ашты,элементтің орналасуын түсіндірді);

·          Педагогикада;

·         ПЗ –химия,  физикадағы барлық жаңалықтардың негізі.

3-4
Бақылау және өзбетінше бақылау кезеңдері Білімділік міндеттері:

— оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

— кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

1.Түсініксіз сұрақтарды жазу:  сыныппен жауап беру

4-5
Үй тапсырмасын беру кезеңі: Білімділік міндеттері:

-оқушыларға  үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

Параграф 1.5.1.6  -оқу, № 1-5

2. Күнделікке жазғанын тексеру.

1-2
 Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі. — жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. 1-2
 Рефлексия кезеңі: Білімділік міндеттері:

оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай?

1-2