Молекуланың саны, зат мөлшері

98

 

Сабақтың тақырыбы Молекуланың саны, зат мөлшері
Мақсаты Пән бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру, Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі   . Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
Сілтеме Оқулық:Физика  .10-сынып   Р.Башарұлы Г. Байжасарова   У.Тоқбергенова

Алматы _,«Мектеп», 2006ж _____________

Негізгі идеясы  Молекуланың саны,зат мөлшері    формуласын біледі,есептер шығаруда қолдана біледі
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Ресурстар Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа  материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут

 

 

Сабақ жоспары 1.     Ұйымдастыру:  топқа бөлу(түрлі –түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою

2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия

4.     Үйге тапсырма

Үйге тапсырма    Класстер

 

 

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
Критерий

лер

Дескрип-тор Ұпай Жиын-тық баға
Білу Үй тапсырмасы

«.Молекуланың өлшемі мен массасы » тақырыбы  бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Молекула кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын тұжырымдау.
  2. Мұздың, судың, будың МКТ-ның тұрғысынан қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары бар?
  3. Қандай қозғалыс Броундық қозғалыс деп аталады?
  4. Диффузия құбылысын қалай түсіндіруге болады?
  5. Броундық қозғалыстың қарқындылығы қандай факторларға байланысты?
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

Сұраққа   толық жауап берді 3
Сұраққа жартылай жауап берді 2
Сұраққа  нашар жауап берді 1
Түсіну . Оқулық мәтінін игерту  

Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо

Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолда

ну

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. І топ  № 18ж  1

ІІ топ    №.18 ж2

ІІІ топ № 18ж 3

ІV топ   №  18ж4

 

Сергіту  сәті

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Талдау  Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

1. Молекулалардың өлшемі. Сутегі молекуласының өлшемі d=2,3*10-9м. Зәйтүн майы молекуласының өлшемі d=1,7*10-9м.

2. Молекулалардың саны.   –бір тамшы судағы молекулалар саны.

3. Молекуланың массасы.  –бір молекуланың массасы. 1а.ө.б.=1,66*10-27 кг

4. Салыстырмалы атомдық массасы арқылы салыстырмалы молекулалаық массаны есептеге болады

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталас

қа түсу

диалог құрып,қорытынды жасай

ды

3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақ

тау

Бірлік болмай тірлік болмас. 1. Зат мөлшері.

2. Авагадро тұрақтысы. NA=6,02*1023 1/моль

3. Мольдік масса-бір мольдің мөлшеріндегі заттың массасы. M=m0NA  M=Mr*10-23 кг/моль

4. Кез келген заттың массасы

Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Формуларға класстэр құрастыру Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1