Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрдің түрлері. Температураның шкаласы

160

 

Сабақтың тақырыбы Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрдің түрлері. Температураның шкаласы
Мақсаты Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін білу.

 

Жұмыс нәтижесі Температураны өлшеу үшін термометрді  қолданып, әртүрлі шкаламен өлшеуді үйрену.
Сілтеме Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 12-18 беттер.
Әдіс-тәсілдер Формативтік бағалау,  өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс – тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау.  АКТ слайдтар
Ресурстар Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут

 

Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма

 

Үйге тапсырма ЕК § 2
Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
критерийлер дескриптор Ұпай Жиынтық баға
Білу Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа таратпа қағаздарын беру арқылы білімін анықтау

 

Қызығушылығын ояту.

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 4 топқа бөлемін.

Таратпа қағаздары

Таратпа қағаздардағы түрлі тапсырмалар жасау арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. Білім деңгейін зерделеу

 

Тапсырма толық жасалды 3
Тапсырма жартылай жасалды 2
Тапсырма жасалмады 1
Түсіну  

Стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

 Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру,түрткі болу,жаңа тақырыпты талдауға,ой қорытуға,нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суретті көрсету арқылы эксперименттік талдау жасап сабақтың мағынасын ашады.

Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырмаларды толық орындады 3
Тапсырмаларды жартылай орындады 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.  Әр топқа 1(2,3,7,8) есептер.

Ж.д: 1 тапсырма

 

Сергіту  «Сандар сөйлейді»

Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады Іс-тәжірибеде үйлестіре алды Есептерді толық орындады 3
Есептерді жартылай орындады 2
Орындай алмады 1
Талдау  Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Сұрақтар қою арқылы пікірталасқа түседі Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталасқа түсу диалог құрып,қорытынды жасайды 3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақтау Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға  тапсырма беру.

Сәскестендіру кестесі

Еру 960 F
Қайнау 00 С
Адам денесінің темп 2120 F
Судың қайн.нүк 1000 С
Білімдерін жинақтайды, сараптайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Экперименттік тапсырма Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. «Бағдаршам» арқылы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1