Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш

165

 

Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш.
Сілтеме: Оқулық 8-сынып, нұсқаулық:  СТО, (43-45 бет)  Блум таксономиясы (45-80 бет),  Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс   (78-80 бет).
Жалпы мақсаты: Білу: Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын, тоңазытқыштың құрылысын  білу  ;.Түсіну: Тоңазытқыштың жұмыс істеу  принциптерінің  түсіну

Қолдану: Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы. Тоңазытқыштарды тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану.

Талдау:  Жылу қозғалтқыштары  жылу алмасу,қолданылатын дене,жұмысын талдайды. талдау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Жинақтау: «Тоңазытқыш.» тақырыбы  бойынша білімдерін жинақтау .

Бағалау:  Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.

Негізгі идеялар:   Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.

Танымдық белсенділігін арттыру.

 

Көрнекі құралдар: Компьютер, интерактивті такта, плакат,  А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
Үйге тапсырма: §§24,25
Жаттығулар: Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушының   іс-әрекеті Бағалау  түрі Оқу нәтижесі
Ұйымдастыру Сынып оқушыларын    топқа бөлу — 1 мин.1.     Топ ережесін қайталау

2.     Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.

1.      Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.2.     Оқушылары  бес топқа  бөлінеді.

3.     Топ ережесін қайталайды.

4.     Спикер бағалайды

Бі-біріне тілек айтады,  топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды
Білу  «Ой сергіту»  өткен тақырыптарды қайталау. – 3 мин. Сұрақтарға жауап береді. 

1.Жылу қозғалтқыштарды деп қандай құрылғыларды айтамыз?

2.Барлық жылу қозғалтқыштарының құрлысындағы  негізгі бөлітері қандай?

3.Жылу қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?

4.Реактивті қозғалтқыштардың қандай түрлері бар?

 

 

 

(топта оқушылар бір — бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды Жылу қозғалтқыштары тақырыпқа сұрақтарға жауап береді
Тұсіну  «Өрістеу» арқылы- 20 мин

 

 

Топ мүшелері . Тоңазытқыш машиналар, құрылысы мен жұмыс істеу принципі..

 

Өзін-өзі,  бірін-бірі бағалау Кітаппен жұмыс істейді,тақырыпты түсінеді прзентацияқорғайды
Қолдану «Шалқу  – 9 мин. 

 

 

 

Жылу қозғалтқыштарының халық шаруашылығында қолданылуы.( тозаңытқыш)

 

 

Өзіндік бағалау, Алған білімдерінқоладнып әр топтан жауап береді
Талдау Бұл кезеңде оқушылар өткен тақыптарды сызба нұсқа арқылы талдап қортындылайды.-5 мин Жылу қозғалтқыштары  жылу кемшілігі мен артықшылығын талдайды. Өзін-өзі бағалау, Алған білімдерін қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
Жинақтау Эйлер дөңгелегі. -3мин 

 

 

 

 

Тоңазытқыш атқаратын қызметі мен құрылысы  Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау. Эйлер дөңгелегін салады,топта жұмыс істеуге дағдыланады,
Бағалау. Бағалайды,қорындылайды, үйге тапсырма береді.-2 мин Оқушылар топың атынан тілек жазады Екі жұлдыз, бір тілек жазады Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Топтар өз ойларын жазып стикерге береді тақтаға іледі)