Шара Жиенқұлова

59
 

 Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушылардың  қандай білімін, ұғымын, түсінігін қалыптастыру Белсенді жұмыс түрлері.

(ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)

Оқытуды жақсартуда АКТ –ны қолдану

Оқыту үшінбағалау және оқытуды бағалауды қолдану Сыныптағы барлық  оқушыларды  қатыстыру

 (талантты, дарынды)

Білім берудегі басқару жіне көшбасшылық Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылар дың жеткенін анықтау
1-сабақ. Тақырыбы: Шара Жиенқұлова

Мақсаты және күтілетін нәтиже:

Оқушылардың Шара Жиенқұлова туралы білімдерін кеңейту,бұрынғы біліммен жаңа білімді ұштастыру,Ш.Жиенқұлованың қазақ мәдениетіне сіңірген еңбегі туралы мәлімет беру, оқушылардың алған білімін тиянақтау.

Қызығушылықты ояту:

оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау.

Топпен жұмыс: оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды.

Интерактивті тақта, дидактикалық материалдар, плакат.

Сабақ соңында оқушыларға бағалау карточкалары таратылып, берілген критерийлер бойынша бағалап, содан қорытынды баға шығарылады.  Жаңа сабақты түсіндіріп, сұрақ-жауап кезінде, жаттығумен жұмыс кезінде, кластер құрған уақытта, интерактивті тақтамен жұмыс барысында, шығармашылық жұмыспен жұмыс кезінде балалардың түгелдей дерлік қатыстыруға тырысамын, дарынды балаларды топ мүшелеріне бағыт беруге ұмтылдыру, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы білім алуға ықпал жасау.   Мұғалімдер дамыту жұмыстарын жүргізу барысында рефлексияны , жоспар құруды, кеңес беруді біртіндеп жүзеге асыру әдісі арқылы қолдау табады. Топтық бағалау кезінде;

Әр тапсырманы орындау кезінде.

Оқушылардың жаңа сабаққа сіңісуі, кіруі, ену .

Шара

Жиенқұлова    туралы ұғым,  біліміні  қалыптастыру.