Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау

156

Оқушылардың тәрбие деңгейлерін бағалау

Оқушының аты жөні: ____________________________________ Сынып:____

 

 

Жауапкершілік және парыз
1 Менің сыныбымның ұжымы жақсы жұмыс істеу үшін өзім соған ұмтылу керек 4 3 2 1 0
2 Сыныптың жұмысын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгіземін 4 3 2 1 0
3 Сыныпта жеке іс-шараларды өзім ұйымдастырамын 4 3 2 1 0
4 Сыныптың жұмысын қорытындылауды өткізуге қатысамын 4 3 2 1 0

 

Ұқыптылық
1 Қітапханалық кітаптарына ұқыптылықпен қолданамын 4 3 2 1 0
2 Мектеп жиһазына ұқыптылықпен қараймын (сызбаймын, парталарды шимайламаймын) 4 3 2 1 0
3 өз киімдеріме ұқыптылықпен қараймын (тазалап, қадағалап отырамын) 4 3 2 1 0
4 Табиғи ресурстарды үнімдеймін (электроқуатты, су, қағаз, дәптерді аяғына дейін қолданамын) 4 3 2 1 0

 

Тәртіптік
1 Мектеп жарлығында жазылған ережелерді білемін, қадағалаймын 4 3 2 1 0
2 Сабақты назар қойып тындаймын, мұғалімнің түсіндіргенде басқаларға бөгет жасамаймын 4 3 2 1 0
3 Сыныпта  (мектепте) өткізілген сыныптан тыс іс-шараларға қатысамын 4 3 2 1 0
4 Сыныптың ұжымдық жұмыстарының нәтижелеріне жауапкершілікпен қараймын 4 3 2 1 0

 

Оқуға жауапкершілікпен қарау
1 Мектепке үй жұмысын орындап келемін 4 3 2 1 0
2 Үй жұмысын орындағанда үлкендерден көмек сұраймын 4 3 2 1 0
3 Қосымша әдебиеттерді қолданамын (ғаламтормен қолданамын) 4 3 2 1 0
4 Ұқыптымын, жауапкершілігім мол, өз сөзімде тұрамын 4 3 2 1 0

 

Қоғамдық еңбекке қатынасым
1 Маған берілген тапсырмаларды уақытында орындаймын 4 3 2 1 0
2 Еңбек рейдтеріне қатысамын (мектептің, сыныптың, мектеп ауласын жинауға көмектесемін) 4 3 2 1 0
3 Ата-анам берген тапсырмасын орындаймын 4 3 2 1 0
4 Парыз тапсырмаларды ұқыпты орындаймын 4 3 2 1 0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдастыру, жолдастық сезім
1 Менің жолдастарымның басқа сынптастармен қарым-қатынасына қанағатымын 4 3 2 1 0
2 Мектептің барлық ұжымының қызығушылықтарына қол ұшын беруге дайынмын (қоғамдық ұйымдарда және басқа ұйымдарда) 4 3 2 1 0
3 Үлкендердің тапсырмасын немесе сыныптастарымның үй жұмысын орындауға көмектесемін 4 3 2 1 0
4 Жұмысымның нәтижелеріне және жолдастарымның жұмысының нәтижелеріне атап өтуге дайынмын. 4 3 2 1 0

 

Мейірімділік және ұжымдастыру
1 Басқа оқушыларға көмектесуге ұмтыламын, қиындықтар туындағанда кішілерге көмектесемін 4 3 2 1 0
2 Ұлкен адамдармен сыпайымын, үлкен адамдарға орын беремін 4 3 2 1 0
3 Кішілерге қамқормын 4 3 2 1 0
4 Маған әрқашан көмекпен келуге болады 4 3 2 1 0

 

 

Адалдық және әділдік
1 Оқушы өз әрекеттері үшін жауапты деп ойлаймын 4 3 2 1 0
2 Егер бір жамандық жасасам, міндетті түрде мойындаймын 4 3 2 1 0
3 мен жоқта менің іс-әрекетім туралы үлкенге айтқан жолдасымды сөз қыламын 4 3 2 1 0
4 Кез келген ұжымның алдында өзімнің пікірімді анық және басқа жерде айтамын 4 3 2 1 0

 

 

 

Қарапайымдық
1 өзімнің табыстарымды айта кетіп, жолдасымның табысы туралы да ұмытпаймын 4 3 2 1 0
2 Адамды ақшамен емес сыйлайды деп ойлаймын 4 3 2 1 0
3 Кейде мақтануды жақсы көремін 4 3 2 1 0
4 Басқа ұлттың ұлдарымен және қыздарымен дос бола аламын 4 3 2 1 0

 

Мәдени деңгей
1 Айына 1 рет мұражайға, театрға, көрмелерге барамын 4 3 2 1 0
2 Теледидарлық бағдарламалардың арасынан оқу- танымдық фильмдерді қараймын. (жануарлар және өсімдіктерді дүниесі туралы, жазушылардың, кино әртістердің өмірі мен әрекеттер туралы бағдарламаларды. Қазіргі заманғы музыка мен эстраданы ғана емес, сонымен қатар классикалық музыканы тыңдаймын) 4 3 2 1 0
3 өз сөзімді қадағалаймын, мен болған жерде дөрекі сөздерді қолдануға жол бермеймін 4 3 2 1 0
4 Қоғамдық жерлерде тәртіп ережелерін қадағалаймын (сонын ішінде көлікте) 4 3 2 1 0

 

 

 

 

 

Әр пункт бойынша есептеуін шығару.

Балаларға айту: «Сауалнаманың сұрақтарын оқу, көп ойланбау, өзіңіздің жауаптарыңызды 5 балдық шкаласы бойынша бағаландар»

«0» — әрқашан жоқ немесе ешқашан

«1» —  өте сирек, кездейсоқ.

«2» — «иә» жауабынан гөрі «жоқ», кейде есіме түсіремін

«3» — «жоқ» жауабынан гөрі «иә», кейде ұмытып кетемін

«4» — әрқашан «иә», үнемі

 

Әр пунктің нәтижесін қосып 16-ға болу керек (ұпайдың жоғарғысы), (3+4+3+4)/16, содан кейін барлық пунктердің нәтижесін қосып 9-ға болу (1+0,9+0,7+0,6+0,5+1+1+1+0,2)/9

 

0,5 дейін- тәрбиенің  төмен деңгейі

0,6- тәрбиенің ортадан төмен деңгейі

0,7-0,8- тәрбиенің  орта деңгейі

0,9 дейін- тәрбиенің  ортадан жоғарғы деңгейі

1- тәрбиенің  жоғары деңгейі

 

Содан кейін әр оқушының көрсеткіштерін қосып оны оқушы санына бөлу керек осылай сыныптың тәртіп деңгейі анықталады.

 

Пән мұғалімдерді 9 пункт  5 балдық шкала бойынша оқушыларды қосымша сұрақсыз бағалайды.

 

Солай ата-аналарды бағалайды.

 

Содан кейін көрсеткіштерді тең қойып шешімдерін жасайды:

  • Төмен деңгей: әлсіз, тәртіп нашар
  • Орта деңгей: «өзіндік» білімі бар, қоғамдық жұмыстарға жауапкершілігі жоқ
  • Жақсы деңгей: тәртібі де, әрекеттері де сәйкес келеді, өз бетінше жұмыс істей алады, қоғамдық позициясы жақсы
  • Жоғары деңгей: тәртібі де, әрекеті де нық орнаған, өз бетінше жұмыс істей алатын, қоғамдық және азаматтық позициясы белсенді.