Базалық білім беруде әртүрлі пәндермен кіріктірілген медиабілім қажеттілігі

64

Базалық білім беруде әртүрлі пәндермен кіріктірілген медиабілім қажеттілігі

Құрметті педагогикалық кеңеске қатысушылар! Үш тілде білім беретін мамандандырылған дарынды балаларға арналған мектеп-гимназия бейіндеу  тәжірибесін базалық білімді әртүрлі пәндермен кіріктіруге  бетбұрыс жасау бағытында жұмыс жасап келеді. Төртінші жыл жұмыс жасап келе жатқан жаңа типті, инновациялық үлгідегі мектебіміздің мақсаты дарынды балаларды көп сатылы оқыту және тәрбие көмегімен үздіксіз оқыту қағидасын жүзеге асыру болып табылады. Бұның астарында кіріктірілген пәндердің басымдықтары негізінде бейімдендірілген бағдарламалар бойынша оқыту жатыр.

 

Мектеп – гимназиядағы бейінді кіріктірілген білім модельі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл білім модельі  мемлекеттік стандартта көрсетілген екі жолды  ұсынады:

Базалық білім беру және түзету, я болмаса балама нұсқаны нормативтік қорғау. Біздің жағдайда екінші нұсқа төмендегіні көрсетеді.

 

 

 

Вариативті бөлік
Жеке және топтық кеңестер, белсенді қозғалыс сипатындағы сабақтар 2 2 2 2 2 3
 Ел тану/Қызықты биология (ағылшын тілінде) 1 1
 Дінтану 1
Химия анализ бастамалары 1
Пр.курс.русс яз 1 1 1
жолда жүру ережесі 0,5 0,5
Қызықты математика (ағылшын тілнде) 0,5 0,5
ағылшын тілі видео деректерде 0,5 0,5
ақыл -ой логикасы (математикалық қиын есептерді шығару) 1
жолда жүру ережесі 0,5 0,5
Интернет желісі 1

 

Яғни базалық білімді игеру барысында, біздің бейінді бөлімінің мазмұны ашылады.

 

Бейінді оқыту кафедрасы
Негізгі идеясы: базалық білімді бейінді оқытумен кіріктіру
Тұлғаның даму траекториясы: оқушы (өзім үйренемін) – іскерлік (басқалармен жұмыс істеуді үйренемеін) – шебер (жасап шығаруды үйренемін)-  маэстро (жұлдызымды жарқыратуға үйренемін)
«А» талаптар

Шығармашылық жағынан айрықша дарынды оқушыларды дамытуға арналған

«В» талаптар

Шығармашылық дарындылығы  орташа оқушыларға арналған

«С» талаптар

Білім берудің ең төменгі мөлшері  (Базалық білім)

Қамтамасыз етеді
Болашақ мамандықты Өзін- өзі таныту мүмкіндігін Өзін- өзі дамыту әлеуетін

 

Нәтиже:

2009-2010 оқу жылының қорытындысы бойынша «Дарын» сыныптарының білім сапасы

 

Сыныптар Барлық бала саны Оқу үлгерімі Білім сапасы
5 «а» 28 100% 89%
5 «ә» 26 100% 100%
6 «а» 24 100% 66%
6 «б» 24 100% 75%
7 «в» 29 100% 89%
8 «б» 27 100% 96%
9 «а» 26 100% 100%

 

Шәкәрім атындағы №5 мектеп-гимназия бойынша 2009-2010 оқу жылының қорытындысы (1-11 сыныптар)

 

 

Кластар Бала саны Келесі сыныпқа көшірілді Баға Екінші жылға қалдырылғандар Білім сапасы
Оқу жылының басында Оқу жылының аяғында 5 4 3 2
1 1 95 99 99 61 30 8 91%
2 2 91 92 92 53 23 16 82%
3 3 112 113 113 34 52 27 76%
4 4 137 136 136 30 58 48 65%
5 1-4 435 440 440 178 163 99 78,5%
6 5 103 105 105 37 54 14 86%
7 6 134 130 130 27 58 45 65%
8 7 119 119 119 11 60 48 60%
9 8 113 112 112 10 68 34 70%
10 9 134 130 130 19 57 54 58,5%
11 5-9 603 596 596 104 297 195 68%
12 10 79 78 78 2 45 31 60,2%
13 11 71 67 67 6 43 18 73%
14 10-11 150 145 145 8 78 49 66,6%
15 Мектеп бойынша  

1188

 

1181

 

1181

 

282

 

538

 

343

 

71%

 

Қорытынды: Мұндай модельдің артықшылығы пәндердің жалпы мектеп кеңістігінде өзара байланыста болып, білімнің кең өрісін таңдау баланың өзін әртүрлі білім саласында байқап көру мүмкіндігіне жол ашады. Базалық және прагматикалық компоненттердің медиабілім арқылы ұштасуы жоғары деңгейдегі әмбебап білім модельін құруға алып келеді.