5-ті қандай сандардың қосындысы түрінде жазуға болатынын тексеру

36

Сыныбы:1

Күні: 29 қазан

Тақырыбы:  Өткенді  қайталау
Мақсаты:
Білімділік:
5-ті қандай сандардың қосындысы түрінде жазуға болатынын тексеру, 1-5 ке дейінгі сандарды тура және кері санатып айтқызу, санға қосынды қосу, саннан санды азайту туралы оқушылардың білімін тексеру.
Дамытушылық:
Шапшаң есептеуге баулып, алған білімдерін ары қарай дамыту.
Тәрбиелік:
Шапшаңдылыққа, жылдам ойша есептеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі:
Қайталау сабағы

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, баяндау, ойын, ой қозғау.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд, плакаттар, үлестірме қағаздар, алмалар

Сабақтың барысы:

Психологиялық дайындық.

«1»  деген – жаман  баға,                                                                                                       Алады  оны  жаман  бала.                                                                                                         «2» деген – нашар  баға,                                                                                                   Інішегім  нашарлама.                                                                                                                  «3» деген – орта  баға,                                                                                                       Сапасы  да  орта  ғана.                                                                                                                  «4» деген – жақсы  баға,                                                                                                     Алады  оны  жақсы  бала,                                                                                                            5» деген – үздік  баға,                                                                                                      Оқитын  бол үздік

Қайталау – білім анасы.

  1. 1 – ден 10-ға дейін тура және кері санау
5
  • «Көршісін тап» ойыны

 

5
5

 

 

 

 

 

Ой тастау.

  • 5 саны туралы не білеміз?
  • Саны қатардағы 4 санынан кейін келеді
  • Тақ сан
  • 5 бірліктен тұрады

 

5 парыз: Құдайдың бірлігі мен Мұхамедтің пайғамбарлық қасиетін мойындау, намаз оқу, ораза тұту, қайыр садақа беру, қажылыққа бару.
5 қару: садақ, мылтық, найза, қылыш, айбалта
5 намаз: таң намазы, бесін намазы, екінді намазы, ақшам намазы, жамшық намызы
5 жақсы: қара нар, жүйрік ат, қалың кілем, алмас қылыш, бұлғын ішік
5 қатер: от, жау, борыш, ауру, сөз
5 өсиет: топасқа сенбе, жауға иілме, әрқашан сақ жүр, аш үйге қонба, жарлыдан сый алма.

5 алып
1.Балуан Шолақ (шын аты Нұрмағамбет Баймурзин) -палуан,әнші-сазгер.
2.Қажымұқан палуан (ҚажымұқанМұңайтпасов) қазақхалқындүниежүзінетанытқанпалуан. 3.Бұланбай палуан
4.Қазақбай қажыпалуан
5.Қасымхан палуан

5 бақыт
1.Астыңдағы атыңжүрдекболса,Жалғанныңпырағы.
2.Алған жарыңжақсыболса,Үй-ішің мен достарыңныңтұрағы.
3.Әкең асқар тау.
4.Шешең қайнарбұлақ.
5.Балаң жақсыболса,
Екікөзіңніңшырағы.
5 жігіт
1.данышпан жігіт 2.арыстан жігіт 3.түз жігіт 4.қыз жігіт5.айналып соғар із жігіт
5 жетім
1.Иен қалған жер жетім,
2.Басшысыз қалған ел жетім.
3.Аққу-қазсыз көлжетім.
4.Тыңдалмаған сөзжетім.
5.Іздемесе қызжетім.
5 дұшпан
Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ
5 асыл
Талап, еңбек, терең ой, қанағатету, рақымжасау
5 саусақ
Басбармақ, балалыүйрек, ортантерек, шылдыршүмек, кішкенебөбек

Бес тас
Бестас-көбінесе қыздар ойнайтын ұлттық ойын. Ол үшін домалақ, ұстауға ыңғайлы бес тас, отырып ойнауға ыңғайлы тегіс жер керек. Ойын бірнеше сатыдан тұрады. «Бірлік», «екілік», «үштік», «төрт-тік», «алақан», «төртбұрыш», «арттан тастау» -дегенсатылары бар.
Ойынсатыларынойнайалмағанойыншысолсатысындатоқтайды.

«Жамбы ату?» ойыны

Шарға дәл тигізіп ішіндегі есептерді

дұрыс шығару

 

 

 

Математикалық парашюттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Қане, сапты түзейік,

Тіземізді  бүгейік.

Ыршып алға  түсейік,

Ыршып артқа түсейік.

Көбелекше  ұшамыз,

Отырамыз, тұрамыз.

Сергітуге  мың  алғыс!

Ойлан, тап!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Бұлт, қолшатырдың түсінде, қоянның киімінде, қолшатырдың ұстайтын жерінде, кірпінің киімінде)

 

 

 

Дәптермен жұмыс

Математикалық диктант

2 + 2                        3 +  2                   2 + 1                      5 + 0                       4 + 1

4 – 2                        5 – 2                    3 – 2                     5 – 0                        5 – 1

 

 

Топтық жұмыс  «Қай топ шапшаң?»

1 – топ.

Қосылғыш
Қосылғыш
Қосындының мәні

 

2 – топ

Азайғыш
Азайтқыш
Айырманың мәні

 

3 – топ.  Салыстыру

3 * 4                        5*1                       2*3                         1*4

2*0                          4*4                      2*4                          5*5

«Қызықты математика»

Саянда   болды 8 алма

Сайданға  берді 4 алма.

Ойланып, кәне , көрейік —

Саянда   қалды қанша  алма?        8 -4 =4

 

 

Бәйгеге   шықты жануарлар

Алға шықты  бесеуі.

Қосылды оған  екеуі

Мәреге  келді нешеуі?                    5 +2=7

 

Айманда  бюолды  бес алмұрт,

Әселге берді екі алмұрт.

Айманның   қалды қолында

Неше алмұрт тез  ойла?                 5-2=3

 

Сегіз  қияр  базардан

Сатып алды Сәлімжан.

Бес  қиярды алғанда

Қанша қалды дорбада?                    8-5=3

 

 

Сабақты қортындылау

Қолдарындағы смайликтерді таңдау арқылы бүгінгі сабаққа көңіл күйлерін білдіреді

Оқушыларды бағалау, мадақтау

Жақсы қатысқан оқушыларға сыйлықтар тарату

«Екі жұлдыз бір тілек»  мұғалімдер , ата – аналар пікірі