Қорытынды қайталау сабағы «Адам, қоғам, құқық»

Пән: Адам, қоғам, құқықСынып: 9 б                                 Сабақ: 68                             Күні:

Тақырыбы: Қорытынды қайталау сабағы «Адам, қоғам, құқық»

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:

Білімділік: Оқушылардан меңгеруге тиісті білім білгерлерін тексеру.

Дамытушылық: Сабақ барысында оқушылардың тарихи танымдық ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды өздігімен жұмыс істеуге және жауапкерлікке тәрбиелеу

 Сабақтың түрі:1)жаңа материалды меңгеру;2) біліктерін,іскерлік пен дағдыларын жетілдіру және пысықтау;3) Алған білімдерін тиімді пайдалану;4)меңгерілген материалдарды жүйелеу,қорытындылау;5)аралас;6)іздену,ой-қорытындылау

Сабақтың әдісі:  1)сұрақ — жауап;2)баяндау;3)әңгімелесу;4)ізденіс;5)топпен  жұмыс; 6)проблемалық;7 )ойын сабағы;

Құрал – жабдықтар:  оқулық

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:1)Амандасу;2)Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау;3)Ынта-зейіндерін сабаққа аудару;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Қайталауға арналған сұрақтар:

  1. Моральдың негізгі санаттарын атаңыздар және оларға қыс-
    қаша сипаттама беріңіздер.
  2. Моральдың бағалаушы ұғымдарына нелер жатады?
  3. Мәдениеттің қоғамдағы рөлін қалай түсінесіздер?
  4. Мәдениеттің атқаратын  функцияларының  қайсысы  өте маңызды деп ойлайсыздар?
  5. Қазіргі кезде елімізде адам мәдени деңгейлері қай шамада деп ойлайсыздар?
  6. Мәдениеттің жастар өміріндегі маңызы неде?
  7. Мәдени сабақтастық дегенді қалай түсінесіздер?
  8. Мәдени дәстүрлерге не жатады?
  9. Қазіргі жастардың талғамдары қандай?
  10. Адамның рухани дамуы үшін не қажетті екенін атаңыздар.
  11. Руханият қоғам дамуымен қалай байланысады?
  12. Мәдениеттің рухани дамудағы рөлі қандай?
  13. Көркемөнер рухани жетілуге қалай ықпал етеді?
  14. Адамның мәдениеттілігі неден көрінеді деп ойлайсыздар?
  15. Жеке адамның мәдениеттілік өлшемдері ретінде нелерді алуға болады?
  16. Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  17. Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  18. Алған білімің не үшін қажет деп ойлайсыздар?
  19. Қарым-қатынас мәдениеті  дегенді  қалай  түсінетіндеріңіз туралы пікірлеріңізді ортаға салыңыздар.
  20. Адамдар арасындағы қарым-қатынастардың жақтарына, түрлеріне сипаттама беріңіздер.
  21. Қарым-қатынастың формалары қандай?
  22. Тілдің стильдерге ажыратылуы деген не?
  23. Ресми стильдердің қандай түрлері болады?

 

Сабақты қорытындылау:

Оқушыларды бағалау:

Үйге тапсырма беру: Өткен тақырыптары қайталап келіңдер