+4: ….-4 і есептері

52

Тақырыбы: ..+4: ….-4 і есептері

Мақсаты:

1.Білімділік.Кері есептер ұғымы жайлы оқушылардың білімдерін жетілдіру

4 санын қосу және азайту тәсілдері жайлы оқушылардың

білімдерін бекіту

2.Дамытушылық: Оқушылардың жан-жақты ойлануын, ізденуін, оқығанын

есте сақтауға, оны іс жүзінде қолдана білуге үйрету.

3.Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, тез шешім қабылдай алуға,

ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Типі:жаңа сабақ

Әдісі:Ойын арқылы, сұрақ-жауап, түсіндіру

Көрнекілік:слайдтар, таратпа материалдар, интерактивті тақта.

Түрі: жаңа сабақ

Барысы:психологиялық даярлық:

Ойға толып санамыз

Бестік болып бағамыз

Баласындай бір үйдің

Тату болсын арамыз

Ұйымдастыру:

Сабағымыз жарыс тұрінде өтеді. Қазақ халқы ежелден бәйгені жарыс арқылы жеңіп алған. Бұрын жаяу жарыс, өгіз жарыс, тай, құнан жарыспен жеңіп алса, қазір ХХІ ғасырда, яғни ғылым мен техниканың дамыған заманында жарысқа машиналармен түсіп жүр. Ал бүгінгі жарысқа білімімізбен түсеміз. Бәйгеміз Қазақстанда өтетін ЭКСПО-2017 көрмесіне тарту етеміз. Ол біздің қосқан үлесіміз болмақ.

Бүгінгі жарысқа үш топ қатысады. «Алғырлар» «Зеректер» «Өжеттер». Бұл топтар өзара жарысып, орындалған әрбір тапсырмалар ұшін топ қоржынына ұпайлар салып отырады. Қай топ көп ұпай жинаса, сол топ жеңіске жетеді. Бұл жарыс бірнеше тапсырмалардан тұрады. Тапсырмасы орындалған топ сигналды белгіні көтеріп, жауап беруге дайын екендігін білдіреді. Бір топ жауап беріп жатқанда қалған топ сабыр сақтап күтеді. Егер жауап қате болған жағдайда басқа топ ол жауапты толықтырып, өзіне ұпай жинауына болады. Тыныштық сақталмай тәртіп бұзылса, сол топтың ұпай саны кемітіледі.

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
Ұлжан-топ басшысы Әнес-топ басшысы Марғұлан-топ басшысы
Мадияр Айзере Дәурен
Аруай Аякөз Асылай
     

 

Ұраны:

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
Білімдіге дүние жарық,

Білімсіздің күні кәріп.

Ақыл азбайды,

Білім тозбайды.

Оқу-білім бұлағы,

Білім-өмір шырағы.

Топтардың ұпайлары/фишкалар беріледі/

 

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың стратегиялық бағдарламасында білім саласы бойынша «білім беруді дамыту» жөнінде 8 нақты тапсырмалар көрсетілген, Соның 4-сі мектептерді компьютерлендіру болатын. «Математика-ғылымдар патшасы десек, Компьютер-келешектің қожайыны» екен. Қазақстан дамыған 50 елдің қатарына жету үшін білім берудегі жоғары технологияны, компьютерді меңгеру керек. Компьютер туралы тақпақ.

 

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
Ақпараттан күнбе-күн Өрге басып келеді.

Таппай іздеп жүргенің Компьютерге енеді.

Интернетке қосылу-Бірақ жұмыс керекгі.

Барлық пәндер жазылып Дисклерде тұрады.

Кезекпенен ағылып,

Экранға шығады.

Тілін білген мамандар

Қырын,сырын ұғады.

 

Топтардың ұпайы беріледі.

-жақсы. 3 топ та сабаққа дайын екен.

Үй тапсырмасы:

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
4+5=9

9-5=4

9-4=5

5+4=9

6+4=10

10-6=4

10-4=6

4+6=10

Ең алдымен шортанды, ең соңында сазанды ұстады. Шортанды бұрын ұстады.

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

 

Жаңа сабақ

Ай, күн реті жазылады….+4…-4

4 саны туралы білетінімізді еске түсірейік.

 

4

Жұп сан
Жақсы баға
Аптаның 4-ші күні, бейсенбі
Дұниенің 4 бұрышы
Тұлік мал
Жылдың 4 мезгілі

 

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
4 түлік мал:/қой-ешкі,сиыр,түйе,жылқы/ Дүниенің 4 бұрышы: солтүстік,оңтүстік,шығыс,батыс Жылдың 4 мезгілі. Жаз күз қыс,көктем

 

Топтардың ұпайлары беріледі.Оқушылардың жұлдыздары беріледі.

Мақсат қою: кеше кері есеп туралы таныстық. Бүгінгі мақсат кері есеп туралы білімімізді жетілдіру.

Оқулық бойынша жұмыс:/тақтаға, дәптерге қоса жазу/ слайд көрсету.

№1

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
5-4еуі артық?

Ш:5+4=9

Ж:9 алмұрт

? 4еуі кем-9

Ш:9-4=5

Ж:5 алма

Бұлар кері есеп болама?

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

 

№2

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
3>2

7>5

6<8

4<1

9<5

6>10

4>1

9>5

6<10

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

 

Сергіту сәті: /қимылмен көрсету/Слайд

Қыс келді, алақай! /қол шапалақтау/

Ақ күміс қар жауды /саусақтармен төгілу/

Ағаштар, бұталар /қос қолмен тербету/

Ақ қарға оранды /өзін құшақтау арқылы көрсету/

 

№3 төрт тура теңсіздік құру

А /5,9,4   4+5=9  9-4=5  9-4=5  5+4=9/Оқушыларың жұлдызшалары беріледі/ Ойын: «Ғарыш кемесін ұшырайық» /слайд/

 

 

 

 

І. Ойлан тап

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
3+4<2+…. 3+4<2+…. 3+4<2+….

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

 

ІІ.  Логикалық тапсырма

І топ: «Алғырлар» ІІ топ: «Зеректер» ІІІ топ: «Өжеттер»
Үстелде 3 стакан сүт бар. Алмас 1 стакан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стакан сүт қалды?

Жауап:3

Нанды 3 бөлікке бөлу үшін нанды неше рет кесу керек? Жауап:2 Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті. Ал торда 1 қоян торда қалды. Неге?

Жауап:Төртінші бала қоянды тормен қоса алды.

 

ІІІ. 4 санына жаңылтпаш, мақал, санамақ айту

І топ: «Алғырлар»

Жаңылтпаш

ІІ топ: «Зеректер»

Мақал

ІІІ топ: «Өжеттер»

Санамақ

4 төртім бар

4 торым бар

Төртім-саған

Торым саған

Төртеу түгел болса

Төбедегі келеді

4 дегенім-төзім,

Төзе білем өзім.

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

 

Балалар, біз ғарыш кемесін ұшырдық. Осылай білімімізбен самғай берейік!

Үйге тапсырма: №3 /ә/ 116 бет.

ЭКСПО-2017-ге қандай үлесімізді қостық екен, көрейік.

Бағалау: жұлдызшалар арқылы арқылы оқушыларды, фишкаларды санау арқылы топтарды бағалау.

Жеңімпаз топты анықтау.

Қорытынды: «5» болсын алар бағамыз,

Білімнен бақыт табамыз.

Өнер, білім көп болып

Өсе берсін санамыз.

Білімнің тұңғиығына терең бойлап, жалықпай ізденуге және жетістіктерге жете берулеріңе тілектеспін.