Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер

51

Сабақтың тақырыбы: Сүтқоректілер.
Сабақтың мақсаты:Сын тұрғыдан ойлау арқылы сүтқоректілердің  мекен ортасы мен түрлерін білу.
Сабақтың міндеті: Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысу,топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.
Стратегиялық іс-әрекеттер:  «Семантикалық карта », «Кубизм» ,«сергіту сәті».
Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау (форма

тивті, жиынтық)

Ресурстар
I.Кіріспе

2.Ұйымдастыру кезені

3.Психологиялық атмосфера құру.

4.3 топ құру

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды асықтар арқылы  3 топқа бөлемін..Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.

Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

«жақсы,өте жақсы» Сергіту сәті

«Алтын ереже»

Асықтар

II.Тұсаукесер

5.Өткенді еске түсіру,бекіту.

Сабақты « 5 сұрақ» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.Бұл жаттығу ақпараттық жиынтық болып табылады.Мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін толық меңгеру үшін сол бір сұрақты айналдырып қоя береді. Қалай? Оқушыларға «Қалай?», «Неге?» деген сұрақтар қоюдан бастайды. Формативті бағалау.

Оқушыларға өздерін,өзгелер

ді бағалау парақтарын тарата

мын,түсіндіремін.

Түрлі-түсті маркерлар
III.Негізгі

бөлім

Жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылардың назарын тақтаға аударамын. Суреттегі іс-әрекет бойынша әңгіме жүргіземін.Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады.

« Семантикалық карта » әдісі.

Сергіту сәті:

Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқушылар берілген постерге тапсырманы орындайды.

Жақсы.

Өте жақсы.

 

Ребус,маркерлер

А3 формат,

фломастер,кітап

IY.Қорытынды. Сабақты «Кубизм» әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.

-Сүтқоректілерді атаңдар-

Оларды неге сүтқоректілер деп атайды?

Олар қайда тіршілік етеді?

Рефлексия:

2 жұлдыз,1 тілек.

Үйге тапсырма.

Сурет салу

Әр топтан оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді. Бағалау парақшасы

Формативті бағалау