«Қосмекенділер мен жорғалаушылар»

38

Сабақтың тақырыбы: «Қосмекенділер мен жорғалаушылар»

Сабақтың міндеті:Сын тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың мекен ортасы мен құрылысын қарастыру, топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже: оқушылар сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастырады,ынтымақтастық атмосферасы арқылы топта өзіне-өзі,өзгені бағалауға үйренеді.

Бөлімнің мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау (формативті жиынтық) Ресурстар
 

 

 

I.Кіріспе

2.Ұйымдастыру кезені

3.Психологиялық атмосфера құру.

4.3 топ құру

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ Тұсаукесер өткенді еске түсіру ,

Бекіту

 

 

 

 

ІІІ Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Амандасу.

Сергіту сәті

Оқушыларды шеңберге тұрғызып,қима қағаздар арқылы 3 топқа бөлемін.Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілеп, ережені еске түсіреміз.

 

Сабақты «5 сұрақ» әдісі бойынша қорытындылаймыз.Бұл тапсырма ақпараттық жиынтық болып табылады.мұғалім берілген тапсырманы аяғына дейін меңгеру үшін бір сұрақты айналдырып қоя береді.Қайда? неге?

 

 

Жаңа тақырыпты анықтау үшін жұмбақ жасырамын. Жауапты тапқан соң А оқушысына қосымша мәліет оқытамын.Өз топтарында ойландыру жұмысын бастаймын.

Сабақтың міндетін айтып өтемін.

 

«Кубизм» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймыз

—          Қосмекенділерді ата

—          Қандай жануарлар қосмекенді деп аталады?

—          Неліктен?

—          Қандай жануарлар жоғалаушылар деп аталады?

—          Неліктен?

Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма:59-60-61 бет мазмұндау

А оқушылары «жануарлар» туралы мәлімет

В оқушылары жануарлардың қысқы тіршілігі

С оқушысы жанурлар туралы сурет салу

Оқушылар амандасады,шеңберге тұрып,сергіту сәтін орындайды.Оқушылар алтын ережені қайталайды.

Олар өз орындарын тауып отырады.

-тәртіп сақтау;

-ұымшылдық;

-жауапкершілік;

-сын көтере білу

 

Оқушылар қайда? Неге? деген сұрақтар қою арқылы бастайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А оқушы дайындап келген мәліметті оқиды

Сабақтың тақырыбын анықайды, берілген ватман қағазына постер жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтан оқушылар шығып сұраққа жауап береді

«жақсы,өте жақсы»

Формативті бағалау оқушыларды өзгелерді бағалау парақтарын таратамын, түсіндіремін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өте жақсы жақсы жиынтық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ватман

Түрлі түсті маркелер суреттер стикерлер