Қалай нәтижелі болуға болады? ҰБТ-ға психологиялық дайындық

97

Дауан атындағы жалпы орта мектебі  

           Тақырыбы: Қалай нәтижелі болуға болады? ҰБТ-ға психологиялық дайындық
Мақсаты:    Оқушылырға стресстік жағдайларды жеңе білуге және Ұлттық бірыңғай тестілеу кезіндегі өздеріне сенімділіктерін арттыра түсуге көмектесу.

Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
 

Күтілетін нәтижелер Тренинг соңында оқушылар :
1. Зияткерлік тапсырмалар,оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады.
Қолданылатын ресурстар интернет ресурстары,бейне жазбалар
Көрнекі құрал — жабдықтар Флипчарт қағаздары, стикерлер, түрлі – түсті маркерлер, қаламдар, суреттер, желім, қайшы, интербелсенді тақта, слайдтар
Тренингтің  өту барысы Коучтың іс  -әрекеті Оқушылардың іс -әрекеті
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

(5 мин)

Өзіндік  анықтау ,ішкі сезімін сыртқа шығару

Релаксация:

Құрметті оқушылар,барлығымыз орнымыздан тұрып.тақтадағы бірнеше сөздерді бірге

оқимыз.

 

1. Адамға

жақсы көңіл-

күй сыйлау, өздері туралы жақсы сөз айту

Әлемдегі барлық адамдарға жақсылық тілеймін!

Әлемде мені бәрі жақсы көреді!

Мен бақытты оқушымын!

Менің денсаулығым мықты!

Мен білімді оқушымын»

Мен жаңа ғасырдың оқушысымын!

Мен алдағы ҰБны жақсы нәтижемен тапсырамын!

 

 

Топқа бөлу

(2 мин)

2.Топқа  бөлу. Әр қатысушыны

орындарына отырғызу

Сыныптағы  тыңдаушылар топқа бөлініп отырады.
2. Ой қозғау. Қызығушылығын ояту.

(7  мин)

1. «Сенімділік» жаттығуы

 

Мақсаты: оқушыларды стрестік жағдайдан арылтып,сенімділікке үйрету.

 

 

Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылды. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу

ұсынылды. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп,бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін,

екінші бөлікке жағымды қасиеттерін жазады. Өздеріне жағымды қасиеттерін

қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ҰБТ-ға дайындық барысына ағзаға түсетін  ауырлықтарды жеңу үшін жаттығулардың маңызы зор

Көзің шаршаса не істейсін?

Емтиханға дайындалу кезінде көзге ауырлық түседі. Егер көзіңіз шаршаса, онда агзаңыз шаршайды. Мұндайда емтихан тапсырмасын орындауға күшіңіз жетпейді. Сондықтан көзіңіздің демалуына жағдай жасау керек. Кез-келген 2 жаттығуды орындаңыз

 

—           Кезегімен жоғары-төмен (25 секунд), оңға-солға (15 секунд) қараңыз;

—           Көз қарашығыңызбен аты-жөніңізді жазыңыз;

—           Ұзақтағы бір затқа 20 секунд, сосын алдыңыздағы қағазға 20 секунд көзіңізді тігіңіз;

—           Сағат тілі бойынша оған кері етіп, көз қарашығыңыз бен  квадрат, үшбұрыш салыңыз

 

Күн тәртібі

Бір күнді үш бөлікке бөліңіз:

—           Емтиханға дайындық күніне 8 сағат

—           Спортпен айналысуға, таза ауада серуендеуге 8 сағат

—           8 сағаттан кем уйықтамаңыз және қажет болса тусте дем алып алыңыз

 

Тамақтану

Тамақтану 3-4 реттен витаминге толы болу керек. Тамақтанғанда грек жаңғағын, сүт өнімдерін, балық, ет, көкөніс, жеміс-жидекті, шоколадты қолдану керек. Емтихан алдында көп тамақтанбау керек.

 

Өз ойларымен бөліседі.

Сергіту сәті

(3-5 мин)

«Ну ормандағы жаңбыр» жаттығуы.

Мақсаты: иық, мойын омыртқаларындағы бұлшық ет түйсінуінен арылту, босаңсыту.

Нұсқау: бір-біріңізбен тығыз тұрыңыздар. Өздеріңізді ну ормандағыдай елестетіңіздер. Ауа-райы алдымен керемет еді, күн ашық, өте ыстық және қапырық болатын. Міне кішкене жел ұрды. Алдыңызда тұрған адамның арқасына қолыңызбен жеңіл қимылдар жасаңыздар. Жел күшейіп, қол қимылы да жылдамдай түседі. Дауыл басталды, қол қимылдары да айналдыра жасалып, күшейді. Сосын ақ жауын жауды (жұбыңыздың арқасынан жеңіл түрде қағасыз). Міне, нөсер басталды (саусақтармен қимылдар жасап, алақанмен жоғары-төмен жүргізесіз). Нөсер үдей түсті (барлық саусақтарыңызбен қатты қағасыз). Қайта нөсерлетті, ақ жауын жауды, дауыл тұрды, қатты жел тұрды, ол қайта басылды, сосын табиғатта барлығы тынышталды. Қайта күн шықты.  Ал, енді 180 градусқа айналып, ойынды жалғастырыңыздар.

Талдау:

—           Сіздер осындай массаждан кейін өзіңізді қалай сезіндіңіз? Жағымды болды ма?

—           Әлде тек әрекеттерді ғана орындау қажет болды ма?

 

Жаттығу орындайды
(7-10 мин) «Шынымды айтсам» топтық жаттығулар.

Мақсаты: айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымнан, қорқыныштан арылту, ашық болуға бағыттау.

Мүмкіндігінше шынайы болуға тырысыңыз.

Нұсқау: алдарыңызда

топтамалар жиынтығы жатыр. Қазір әрқайсыңыз кезекпен шығып, аяқталмаған сөйлемдер жазылған топтаманы бір-бірден аласыз. Сізге ойланбастан сөйлемді аяқтау керек.

Топтама үлгілері:

Шынымды айтсам, тест, емтихан туралы ойласам …

Шынымды айтсам, тест, емтиханға дайындалып жатқанда …

Оқушылар кезекпен шығып, сөйлемді жалғастырады

5мин «Стресс» тесті

Мақсаты: бітірушінің стресске берілгіштігін анықтау.

Нұсқау: пікірлерді оқып, өз келісіміңіздің деңгейін төмендегі шкалалар бойынша белгілеуіңіз қажет.

Ешқашан – 1 балл

Кейде – 2 балл

Жиі – 3 балл

Әрқашан – 4 балл

Тест орындайды, нәтижесін тексереді
7мин Видеоролик «Чашка кофе

Қорытындылау

Өз ойлары мен бөліседі
2 мин

Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.

Стикерлерге ұсыныстарын білдіру.