Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?

241

 

Коучинг  тақырыбы Дарынды    және    талантты    балаларды    қалай     анықтауға    болады?
Жалпы  мақсаты Мұғалімдерге сыныптағы  барлық  оқушылардың  оқу  қажеттіліктерін  анықтауда  көмек көрсету. Мұғалімдер    талантты  және  дарынды  оқушыларға  арналған  зерттеу  нәтижелерін назарға  алатын,  талантты  және  дарынды  оқушылардың  түсініктерін  анықтауды  ойластыратын б

олады.Әріптестерге  инклюзивтік  тәжірибеге  сүйенетін  талантты  және  дарынды оқушылардың  алдына мақсат  қою  үшін  тәсілдер ұсынады.Бұл  тақырыпқа  барлық  оқушылардың қажеттіліктеріне  сай  келетін  оқу  бағдарламасы  мен  оқу  стратегияларын  «тереңдету»  туралы идеялар енгізіледі.

 
Оқу   нәтижелері Әріптестерге:

● Талантты және дарынды оқушыларға арналған тиімді нұсқаулардың мәнін түсінуге;

● Талантты және дарынды оқушылар үшін тиісті зияткерлік тапсырмалар енгізуге арналған тапсырмаларды қалай өзгерту қажеттігін түсінуге;

● Талантты және дарынды оқушылар үшін бірлескен тапсырмаларды жоспарлауға;

● Қабілеттілігі әртүрлі оқушылар бірлескен тапсырмаларда қолданатын әртүрлі дағдыларды айырып тануға көмектесу.

Әдіс –тәсілдер

 

 

 

 

Топпен   жұмыс

Кері  байланыс

«Сэндвич»   әдісі

Рефлексиялық  күнделік

 

Негізгі  идеялар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

● Талантты  және  дарынды  оқушылардың  қажеттілігі  инклюзивтік  ортада  қанағаттандырылуы мүмкін.

● Топтағы  бірлескен  жұмыс  инклюзивтік сыныптағы дарынды және талантты оқушыларға міндеттер  қою  үшін  қолданылуы мүмкін.

● Тереңдетілген  тапсырмалар  инклюзивтік  сыныптардағы  талантты  және  дарынды  оқушылар үшін  қолданылуы мүмкін.

Мектепте   қабылданған   құндылықтар:  талантты   және  дарынды  оқушыларды  оқытудағы  мектеп  тәсіліндегі   қағидалар.

Ресурстар  Коучинг   жоспары,  АКТ,  бейне – ролик, стикер, флипчарт

 

                                                                                                     Сабақтың       барысы

 

Сабақтың  кезеңдері

 

Коучтің іс -әректі  Мұғалімдердің іс-әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру  кезеңі Сергіту   сәтін  ұйымдастыру Мұғалімдер  сергіту  сәтінде  көрсетілген тапсырманы орындайды, қайталайды. «Жақсы   жұмыс  күнін  тілеу»

Бейнеролик

  Мектеп басшыларын топтарға бөлу

Мектеп басшылары              « Танымал  тұлғалар»  деп  топтастыра отырып, топқа бөлу.

Мұғалімдер  қағаз қиындыларына жазылған  кісі есімдерін  қабілеттеріне қарай топтастырып, топтарға  бөлінеді.

 

 

Танымал   тұлғалар  жазылған  қағаз   қиындылары
Ой   қозғау Интерактивті  тақта  арқылы   Жамбыл  Дүйсенов туралы  және «жас  музыканттар» туралы   видеофильм көрсетіледі.

Видеоны  қарап, салыстыру (ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, толықтыру )

 

Мұғалімдер  топтық жұмыс,  ашық сұрақтар арқылы  әрекетке  жетелеу, тапсырмалар  беру.                                              — Жамбыл  қандай  бала?                                                   — Неге ?

— Топтық  талқылау.

 

Жамбыл  Дүйсенов  туралы  және «жас  музыканттар» туралы   видеофильм
  Дарынды  және  талантты   балаларға  анықтама  беру   және  талант  пен дарынның айырмашылығын  түсіну

 

Топтық   талқылау, Дарынды  және  талантты балаларға  анықтама  беру  және  талант  пен дарынның  айырмашылығын   түсіну.
  -Дарынды және талантты балаларға  қандай анықтама береміз?

—          -Дарын мен таланттың айырмашылығы  бар ма әлде  жоқ па?

 

—          — Дарынды  бала  қандай бала?

-Не  себепті  дарынды және таланнтты балалар көп жағдайда  жоғарғы сыныптарда  дарындылық қабілеттерін  жоғалтып жатады?

 

—  Дарынды  және  талантты балаларға  анықтама беру.

 

 

—  Дарын  мен  таланттың  айырмашылығын ажырату.

 

 

Дарынды  балаға  мінездеме  беру.

 

— Дарынды  балалардың   мінезіндегі позитивті  және негативті  жақтарын қарастырып, постерге  жазып, қорғайды

 Сергіту сәті  Бейнероликті тамашалау «Көшбасшы керуені»  бейнероликті тамашалайды