«Топтық жұмыстың тиімділігі» Коучинг сессия жоспары

700

«Топтық жұмыстың тиімділігі»

Коучинг сессия жоспары

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс – әрекеті

Сабақтың мақсаты: мұғалімдердің іс – орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу.

Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:

-ортада жайлы әркеттестікті орнату, әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау:

-өз идеяларын зерделеп, өзара әрекеттестікті орнату;

-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу;

 

Сабақтың нәтижесі:

Коучинг әдістері: сұрақ – жауап, миға шабуыл, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, кемпірқосақ әдісі.

 

Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АТК, постерлер

 

Коуч әрекеті

Коучинг барысы:

Мұғалім әрекеті Уақыты
1 Таныстырылым.

Топ құру: түрлі – түсті стикерлер арқылы

Түрлі – түсті стикерлер алып түсіне қарай бөлініп отырады
2 Ой қозғау «Бірлесіп жеңу» бейнефильмін көрсетемін.

1.Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?

2.Топтық жұмыс тәсілін сіздер қаншалықты жиі және қалай қолданасыздар?

3.Сіздер мысал келтіре аласыз ба?

Талқылау. Мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әркеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өсуіне ықпал етеді, белсенді түрде өатысады.
3 Топқа бөлудің түрлерін айтып шығу Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады
4 Миға шабуыл: «Мұғалімдер неліктен өзгеруі керек?» Мұғалімдер «Кемпірқосақ» әдісі бойынша өз ойларын шынай түрде жазады.
5 «Ақылдың алты қалпағы» әдісін қолданамын. Бұл әдісте мұғалімдер қалпақтың түсіне қарай топқа бөлінеді.

«Ұялы телефон» сөзі беріледі

Әр түсті таңдаған адам бірдей түстермен бірігеді. Содан кейінгі қадам ол әр топ  «топтық жұмыс» сөзіне әртүрлі шешімдерін ішінен ойды бір мәселе төңірегінде шоғырландырады.

Ақ қалпақ – қажетті ақпараттарды жинайды.

Сары қалпақ – жағымды жақтарын айқындайды.

Жасыл қалпақ – жаңа ой айтады, идеяға бағыттайды.

Қара қалпақ – кері жақтарын айтады.

6 Сергіту сәті «Қамажай» биін билейді
7 Кері байланыс

1.Қалай ойлайсыз оқушылар бір –біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты маңызды?

2.Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесу мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?

3.Осы коучингтен кейін өз сыныбыңызды алған әсерлеріңізді қолданар ма едіңіз?

Мұғалімдер сұраққа жауап бере отырып сабақ барысындағы тақырыптан алған әсерлерін зерделей отырып шынай түрде жауап береді.

Үстемдік ететін «мұғалімнің сөйлеуінің» орынан «оқушы сөйлеуіне» ықпал жасайды

8 Бүгінгі сабаққа рефлексия жазуды ұсынамын Бүгінгі сабаққа рефлекция жазады.