Оқытудағы көшбасшылық және басқарушылық. Көшбасшылықтың түрлері

257
Тақырыбы Оқытудағы көшбасшылық  және басқарушылық. Көшбасшылықтың  түрлері
Мақсаты Көшбасшылық және басқарушылық туралы ойлану
Оқу нәтижелері  Қатысушылар:

·         Көшбасшылық  және басқарушылық  ұғымдарының арасындағы айырмашылықтарды  түсінеді;

·         Көшбасшылық  және  басқарушылық  ұғымдары туралы толық мағлұмат алады;

·         Көшбасшылық  түрлерін қарастырып, анықтайды.

 

Түйінді идеялар Көшбасшылық және басқарушылық  бірін-бірі толықтыратын  екі түрлі әрекеттер  жүйесі
Әдіс-тәсілдер Топтастыру технологиясы,  АКТ, Тиімді диалог,  СТО, рефлексия
Негізгі ресурстары Таныстырылымдар, бейнежазбалар, көрсетілімдер, карточкалар, таратпа материалдар .
Коучинг барысы

 

І Ұйымдастыру  (2 мин)

1.      Сәлемдесу

 

ІІ Ой қозғау         (15 мин)

1.      «Құмырсқа»  бейнебаянын көрсету. Бейнебаянға байланысты  сұрақтар қойып,  ойларын қағазға түсіру.  Жазбаларын топта талқылап, әр топтан бір мұғалім топтың ортақ пікірімен таныстырып өтеді, ой қорытады.

Сұрақтар :   1. Бұл бейнежазба туралы не ойлайсыз?  Құмырсқа   қандай шешімге келді?

3.  Осы бейнежазбаны  мектеп өмірімен

қалай байланыстырар едіңіз?   Топта қорытып, ортақ шешімге келіңіз.

 

Топқа бөліну  (5 мин)

Көшбасшылар  бейнеленген  карточкалар арқылы топқа бөлінеді.

 

ІІІ Тақырыптың мәнін ашу (5 мин)

 

1.      «Көшбасшылық» тақырыбында  көрсетілімдермен  таныстыру.

                            

     2.  Топтық жұмыс  ( 10 минут)

1. Мұғалімдерге топтық тапсырма:

Карточкамен жұмыс, сәйкестендіру

 

Сергіту сәті 3 мин

 

V. Миға шабуыл 5 мин

«Сіз қандай  көшбасшы түріне жатасыз?»

Мұғалімдер  таратпа материалдағы мәтінмен танысып, өздерінің қандай көшбасшы  екенін  анықтайды.

 

Кері байланыс жасау   5 мин

Жазбаша рефлексия   — «Екі жұлдыз , бір тілек»

 

Қорытындылау  (5 минут)

Бейнеролик көрсету

    

Дереккөздер мен пайдаланыл-ған әдебиеттер: МАН І деңгей