I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

598

Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебінің I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті

пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Мерзімі

 

Өткізілетін шаралар Күтілетін нәтиже Формасы Жауапты
Қыркүйек Мектептің қазіргі деңгейін,сұраныстары мен  қажеттіліктерін анықтау Мектеп әкімшілігінен, ұжымнан өзгеріс енгізуге қолдау табу, жұмыс жоспарын келісу Әңгімелесу, презентация Көшбасшы мұғалім

Шығармашылық

топ мүшелері

Қыркүйек Мектеп әкімшілігі, мұғалімдерден сауалнама алу Мектептің бастапқы ахуалы мен кедергілерді анықтау Сауалнама Деңгей мұғалімдері
Қыркүйек Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама алу Оқушылар мен ата-аналармен жұмыста кездесетін кедергілерді анықтау Сауалнама Көшбасшылар
Қыркүйек Мектеп жұмысын жоспарлау Мектептің даму жоспарына енгізетін өзгерісті жоспарлау Дөңгелек  үстел Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
Қыркүйек Оқушылардан алынған сауалнама негізінде анықталған кедергілерді және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып   коучинг жоспарлау. Мұғалімдерге ХХІ ғасырға баланы қалай дайындау керектігін жеткізу жолдарын қарастыру Сұхбат-кеңес Көшбасшы, 2 – деңгей мұғалімі
Қыркүйек Формативті бағалау арқылы оқу мен оқытуда қалай табысқа жетуге болады?

Коучинг

 

Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау түрлерін меңгереді және сабаққа қажетті табыс критерийлерін  анықтай алады. Коучинг Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері, мұғалімдер
Қазан Қысқа мерзімді  жоспар құру Мұғалімдер қысқа мерзімді  жоспар жасауды үйренеді. Әңгіме-кеңес Шығармашылық топ
Қазан Тәлімгерлік  жоспарын жасау

 

Тәлімгерлік жүргізу идеясын үйренеді. Әңгіме-кеңес Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
Қазан «Сыныптағы оқушыларды  топтық  жұмысқа қалай тартуға  болады?» Мұғалімнің тәлімгерлік кеңесі арқылы  оқушыларды  топтық  жұмысқа тарту стратегиясы

таңдап алынады

Кәсіби әңгіме Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Қазан Бірлесе әрекет  ету Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы пікір алмасады, көмек  көрсетеді. Онлайн-семинар,портал 1,2-деңгей курсынан өткен мұғалімдер
Қазан Тізбектелген сабақтар үшін орта  мерзімді жоспар құру Мұғалімдер оқыту мен оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін үйренеді. Тәжірибе алмасу 3-деңгейлі курстан өткен мұғалімдер
Қараша Проблемалық семинар: «Мектептің оқу үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?» Мұғалімдер оқу  үдерісінің жағдайын анықтайды,білім сапасына   талдау жасайды. Мониторинг жүргізу Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Қараша Іс-әрекеттегі  зерттеу.8-сынып оқушыларының география пәнінен үлгерім сапасы неліктен төмендеді? Мұғалімдер өзіндік тәжірибесін жетілдіреді, әлеуметтік өзгерістерге қол жеткізуге ден қояды. Іс-әрекеттегі  зерттеу Көшбасшы, 2-3 деңгей мұғалімдері
Қараша LessonStudy-тиімді педагогикалық  тәсіл Мұғалімдер «LessonStudy» жүргізудің маңыздылығын үйренеді. Бірлескен топтық жұмыс Көшбасшы, 2-деңгей мұғалімі
Желтоқсан Тәлімгерлік  жүргізу

Кәсіби әңгіме өткізу

Мұғалім қолданған әдістің тиімді, тиімсіз жақтарын анықтай алады, ұсыныстарды тыңдайды. кәсіби әңгіме Көшбасшы, тәлім алушы
Желтоқсан Диалогтік оқыту арқылы оқыту мен оқуды бағалау Мұғалімдер оқыту мен оқу үдерісінде оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана алады, тұлғаға бағытталған оқыту жүзеге асады Коучинг Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
Қаңтар «Дарынды балалармен жұмысты қалай жақсартуға болады?» Мұғалімдердің дарынды балалармен жұмысты өзгертуге қажеттілігі туады,бағдарлама идеясын сезінеді. Тәжірибені тарату Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
Қаңтар Кәсіби қауымдастыққа  мектеп ұжымын тарту Мұғалімдер  өзара тәжірибемен бөліседі. Тәжірибе алмасу Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
Қаңтар Кәсіби әңгіме  жүргізу Сыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік? Кәсіби әңгіме Көшбасшы, тәлім алушы
Ақпан Кәсіби білім құрудағы  мұғалім көшбасшылығының  сыры неде?

Коучинг

Мұғалімдер оқыту  әдістемесіне, тәжірибесіне өзгеріс енгізуге мүмкіндік алады. Коучинг Бағдарлама бойынша курстан өткен, ынталы мұғалімдер
Ақпан Сабақта  және сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстарға  өзгеріс  енгізу Мұғалімдер жоспарланған шараларға қатысады, талдау жасайды. Тренинг Көшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері, психолог,ата-аналар
Ақпан Сындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен білім алуға үйрету,дағдыландыру Мұғалімдер өз біліктілігін арттыруға,тәжірибесін жетілдіруге мүдделі болады,оқушылар өздігінен ізденуге ынталы болады.  Семинар Көшбасшы мұғалімдер,ұжым мүшелері
Наурыз Кері байланыстың тиімділігі неде? Коучинг Шығармашылық топ, көшбасшы
Наурыз «Кездескен кедергілерді жеңу және оларды жою жолдары» Қауымдастық мүшелерімен жұмыс Мұғалімдерде кездескен кедергілерді анықтайды, көмек береді Әңгімелесу Қауымдастық мүшелері
Сәуір Іс-әрекеттегі проблема: 2-сынып оқушыларының сауатты жазу дағдысын қалай  қалыптастыруға  болады? Мұғалім өз сыныбында шешкісі келетін мәселені  анықтап, шешу жолын  үйренеді. Іс-әрекеттегі  зерттеу Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Сәуір «Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру Мұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайды Оқушы үні Көшбасшы, оқушы
Сәуір Сабақтарға бақылау жүргізу Оқушылар өз пікірін басқа біреулердің көзқарастарымен салыстыра алады. Сабақ 1-2 деңгей мұғалімдері
Сәуір Кәсіби әңгіме Сыныпта қандай өзгеріс болды, А,В,С деңгейлі оқушылар қалай өзгерді? Не кедергі болды? Неге қол жеткіздік? Кәсіби әңгіме Көшбасшы, тәлім алушы
Сәуір «Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру Мұғалімдер оқушы үні арқылы, алдағы жұмыстарын жоспарлайды Оқушы үні Көшбасшы, оқушы
Мамыр «Неге қол жеткіздік және ары қарай не істейміз?» Жүргізілген  жұмыстар бойынша  кері байланыс жасай алады. Коучинг Көшбасшы мұғалімдер,топ мүшелері
Мамыр Мектеп тәжірибесін басқа мектеп тәжірибелерімен желі арқылы салыстыру Мектептер тиімді, қажетті ақпараттармен алмасады. Кәсіби қоғамдастық КҚ  мүшелері
Мамыр Зерттеу бойынша шығармашылық топпен әңгіме Мұғалімдер қол жеткен нәтижеге рефлексия жасай отырып, әрі қарай жұмысты жоспарлайды. Дөңгелек үстел Көшбасшы, топ мүшелері
Мамыр Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазу Атқарылған жұмыстар жүйеленеді. Портфолио Көшбасшы
Мамыр Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. Рефлексиялық есеп жазу Атқарылған жұмыстар жүйеленеді. Портфолио Көшбасшы