«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің 2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары

243

«Ж.Қалдығараев атындағы орта мектеп» ММ-нің     2014- 2015 оқу жылына арналған даму жоспары

Мектептегі даму жоспарының басымдықтары: Топтық жұмысты оқу үдерісіне енгізе отырып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Нәтиже және табыс критерийлері
·         Мұғалімдер жаңашылдыққа ұмтылады және әдістемелерін жетілдіруге талпыныс жасайды.

·         Оқушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

·         Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсіндіру;

·         Оқушылар өздерін бағалай отырып, өз-өзін реттеу, өз

мүкіндіктерін түсінеді;

·         Оқушының  қызығушылығы мен  өзіндік қажеттілігін

анықталады

·         Оқу сапасын арттыруға, білім деңгейінің жоғарылауын

дамытуға жұмыстанады

·         Мектеп  мұғалімдері өзгерістерге ашық, әрқашан әдістерін

жетілдіруге талпыныс жасайды

Оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтайды.

·         LS тобы жұмысын жандандыру

 

·         Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.

·         Оқу сапасы жоғарылайды

·         Сыныпта ынтымақтастық қарым -қатынас қалыптасады

·         Оқушы өзін-өзі реттеу арқылы сабақ үлгерімін жақсартады.

·         Оқушылар бірін-бірі бағалауды үйренеді

·         Оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады

·         Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді

·         Оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі

·         Оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді.

·         Топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды;

 

Р/с Іс –шаралар Мақсаты Жауаптылар Ресурстар,

Дәлелдеме-лер

Мерзімі Монитори-нг Нәтиже Ескерту
1 Оқушылар мен ата – аналардан, мұғалімдерден сауалнама алу Сауалнама жүргізу арқылы мектептің бастапқы жағдайын анықтау І деңгей мұғалімі

сынып жетекшілері, әкімшілік.

Сауалнама

Жиынтық кесте

Қыркүйек Сауалнама нәтижесі Дәстүрлі сабақ туралы пікірлерін анықтаймыз

 

 

 

2 Шығармашылық топтың отырысы.

Ағымдағы мәселелер

 

Шығармашылық топты құру және  алынған сауалнама-лардың қорытынды-сынан шыққан про-блемаларды анықтай отырып мектептің даму жоспарын  құру. Насаналы сынып-тарды анықтау. Аудандық семинар бағдарламасын құру. І, ІІ,ІІІ  деңгей мұғалімдері, мектеп әкімшілігі шығармашылық топ мүшелері

 

Сауалнама қорытындысы. Жиынтық кесте. Нысаналы сыныптар, Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Қыркүйек Сауалнама нәтижесі Топ мүшелері-нің пікірі Шығармашылық топты құрамыз.

Сауалнама қорытындысын анықтап мектептің даму жоспарын құрамыз онда жасалатын жұмыстарды  ортаға салып ой бөлісеміз. Жоспарды жүйелейміз

3 « Өзгені үйрете жүріп ,өзіміз де үйренеміз» тақырыбында  мектепішілік  семинар

 

Мектеп мұғалімдеріне  семинарда коучинг сабақ өткізу  арқылы Кембридж тәсілдерін үйрету, сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтық жұмысты енгізу. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

Түрлі түсті қима суретті қағаздар,смайлингтер

Қазан Тәлім алушыдан байқалған өзгерістер Тәлім алушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді. Білім сапасы артады .Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз
4  Коучинг: «АКТ қолдануды  жүзеге асыру» Негізгі идеяны тәжірибеге енгізу.  Ұ.Санатбаева Презентация Қазан Жиынтық кесте АКТ жүйелі қолдана білуге үйренеді.
5 Коучинг:»Көшбасшылық-тәжірибені жетілдіру құралы» Жеті модульдің бірі көшбасшылық туралы толық мағлұмат беру.Көшбасшылықтың маңыздылығын түсіндіру. Л.Жолжігітова Презентация

Бағалау парағы

 

Қазан Әріптестермен кері байланыс Мұғалім өзгеріске түсуге, әдістемелерін жетілдіруге мүдделі болады.

 

6 Ашық сабақтар уйымдастыру Тәлім алушыларға үлгіллі сабақтар топтамасын көрсету,жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер Флипчарт,маркер,презентация,бейнежазбалар Кезінде Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі Мұғалімдер тәжірибе алмасады.
6 Коучинг «Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі» Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай қалай оқыту керек мәселесі көтеріледі,тапсырма түрлерінің деңгей түсіндіріледі Г.Ихсанова Бейнежазба-лар, презен-тациялар, Үлестірме материалдар

 

Қараша Модульді қолдану деңгейі Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін тәжіребеге енгізеді
7 Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру

 

Нысаналы сыныптар-да жаңа әдіс – тәсіл-дерді қолданып сабақтар өткізу, сол сыныптарға  зерттеу жүргізу І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, пән мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Қараша Топтық жұмысқа құлшыныс деңгейі артады, бағалау түр-лерімен танысады Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз.
8 Ата-аналарға арналған коучинг «ҰБТ -дің ерекшеліктері және маңыздылығы» ҰБТ -дің маңыздылығын айрықша атап өте отырып,ата-аналарға ерекшеліктері туралы мол түсінік беру І  деңгей мұғалімі

Ұ.Санатбаева

Видеоролик

Үлестірме қағаздар

Желтоқсан Ата – ана-лардың көз қарасын өзгерту олардың әсері Ата – аналарда жаңа көзқарас пайда болады, балаға деген сүйіспеншілігі артады. Жаңа әліс – тәсілдердің тиімді екеніне көз жеткізеді
9 Ата-аналарды сабаққа қатыс-тыру. «Кембридж тәсілдері ата-аналар көзімен» Мектеп желісіне ата-аналарды  тарту І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері Сауалнама интервью Желтоқсан Ата-ана-лармен қарым қатынасты күшейту Ата аналар оқу үдерісіндегі өз ықпалын түсінеді
10 Коучинг. «Сыни тұрғыдан ойлау арқылы диалогты дамыту,топтық жұмыстың тиім-ділігін түсіндіру Оқытудың жаңа-әдіс тәсілдерін үйрету Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау қабілетін  дамытуда диалогтың  топтық жұмыста  тиімділігіне көз жеткізу,постер қорғау арқылы іс-тәжірибеге енгізу Ідеңгей мұғалімдері

 

Техникалақ құралдар Видеоролик

Үлестірме қағаздар

Қаңтар Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі Жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді
11 Шығармашылық топтың кезекті отырысы Шығармашылық топ мүшелеріне коучингке қатысушы пән мұғалімдерін тәлім алушы  қылып тағайындау және  іс- әрекеттерін зерттеу Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер Рефлексия. Жұмыс топтамаларымәліметтер Қаңтар  Жұмыс нәтижелері Шығармашылық топ мүшелерінің кәсәби сұхбаты
12 Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушы мотивациясын арттыруда Эдвард де Боно ойлап тапқан  Ақылдың алты қалпағы тәсілін сабақта пайдалануды үйрету Сын тұрғысынан ойлауды тереңірек пайдалануда  ақылдың алты қалпағын сабақ үдерісіне енгізуді үйрету. Ұ.Санатбаева ПрезентацияВидеоролик

Үлестірме қағаздар

Ақпан Жаңа тәсілдерді қолдану деңгейі Сабақ сапасын арттыруда жаңа әдіс үйренеді.
13  Мектепішілік семинар Аудан көлеміндегі  желілік қоғам-дастық « Зерде» топ мүшелерін қонаққа шақыру Тәжірибие алмасу. Деңгейлік бағдарла-маны меңгерген мұғалімдер ашық сабақ өткізу І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, Панарама-лық сабақ,

Ашық сабақ, бейнероликПрезентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Наурыз Оқу сапасында-ғы өзгеріс-тер Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз,пікірлесеміз. Мұғалімдер тәжірибе алмасады

 

 

 

 

 

14 Тәлім алушылар-дың көрнекі сабақтарын ұйымдастыру Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолдану шеберлігін анықтау І деңгей мұғалімдері Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Наурыз Жаңа үлгідегі сабақтар топтамасы Үйренген әдіс -тәсілдерін өз сабақтарында қолданады тәжірибе алмасады
15 Панорамалық сабақтар топтама-сы «Кембридж тәсілдерінің оқу сапасын көтеру-дегі ролі»

 

Мұғалімдер сабақтарында жинаған тәжірибелері мен бөліседі І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері Слайдтар

видеолар

 

Наурыз Тәжірибе алмасу Мұғалімдер тәжірибе алмасады
16 Дөңгелек үстел шығармашылық топтың кезекті отырысы ІІІ тоқсан қорытындысы оқу үдерісінлегі нысанылы сыныптардың жетістігі мен өзгерісі шығармашылық топ мүшелері Презента-ция, пана-рамалық сабақтар Сәуір Мұғалім-дер жетістігі Негізгі идеяны тәжірибеге енгіземіз. «Кембридж тәсілдері бойынша өзгеріс енгіземіз.
17 І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдерінің ашық есік күндері «Оқу үдерісінде жаңа әдіс – тәсіл-дерді іс – әрекетке енгізу»

 

Мұғалімдер бір бірінің сабақтарын көру арқылы тәжірибе алмасады І,ІІ,ІІІ  деңгей мұғалімдері

 

Презентация

Нұсқаулық

Үлестірме материалдар

Сәуір Сабақ сапасының жақсаруы Оқу үдерісіне сын тұрғысынан ойлауды терең енгізіледі кәсі-би біліктілігін дамытады
 

 

 

18

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауда топтық жұмыстың бізге тиімділігі қандай нәтиже берді? Нәтижені саралау

 

 

 

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктерді анықтау

 

 

 

 

І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

 

 

 

 

Диаграмма

Кері байла-ныс, пікір алмасу

 

 

 

Сәуір

 

 

 

 

Оқу сапасының көрсеткіші

 

 

 

Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады

19 Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында  көрсеткен нәтижесі Мастер класс «Lesson study» тәсілі оқу сапасында көрсткен нәтижесін сараптау Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер Кері байла-ныс, пікір алмасу іс –әрекеттер нәтижесі Мамыр Оқу сапасының көрсеткіші Жетістіктер мен кемшіліктер анықталады
 20 Жоспарға өзгеріс енгізу Жіберілген кемшіліктерді жетілдіру І,ІІ, ІІІ деңгей мұғалімдері, шығармашылық топ мүшелері Жаңа жоспар Мамыр Кемшілік-тер мен жетістіктер диаграмма-сы Жоспар ары қарай

толықтырылып

жетілдіріледі