Коучинг тақырыбы: Оқушылар арасынан көшбасшыларды таңдай білу.

182

 

Модуль   Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

Коучинг тақырыбыОқушылар арасынан көшбасшыларды таңдай білу.

 

Мақсаты: Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттерді оқушылардан анықтау.

 

 

Көрнекілік : плакат,маркер, стикер т.б экспорт , бағалау критерии

 

 

Сергіту сәті 5 минут

 

Топқа бөлу. 5 минут

 

Мультфильм 15 минут

  Көшбасшы бар ма?

Көшбасшы түрлері қандай болады?

Осы кейіпкер қандай әсер қалдырды,  неге?

 

 

Проблемалық сұрақ

Көшбасшы дегенді қалай түсінесің ?

 

Проблеманы талқылау , постер жасау 20 минут

 

Тапсырма .  Ролдік ойын. Тақырыбы : Сенбілік   15 минут

Кәртішкілерді топқа бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

 

1 Өктемшіл көшбасшылық 

Кезінде көшбасшымен топ арасында топпен сирек ақылдасады ,себебі ол топтың жұмысынан қандай нәтеже алғысыкеліп тұрғаннын өзі біледі. Былай қабылдаған шешімнің креативтігі аздау және бұл стилде бақылау мен өктемдік басым . Егер тапсырманы тығыз арада орындау керек болып ,уақыт аз болса немесе көшбасшы өз тобын жақсы білетін болған жағдайда өктемшіл көшбасшы қолайлы болады.

 

 

№2 Делегирияшыл көшбасшы

Делегирияшыл көшбасшы ешқашан топтың жұмысына араласпайды , топтың жұмысын бағыттамайды және шешім қабылдауына араласпайды. Ол өзінің қол астындағыларға толық ерік береді. Яғни небір тиімді тәсілдерін де өзі таңдай береді. Делегирияшыл әдісті ұйымшыл ұжымға қолданған тиімді.Дербес шешім қабылдағанда , ол адам жоғары білікті болғаны дұрыс Делегирияшылық әдіспен жұмыс жасағанда , қай салада болсын жұмысшының біліктілік танымы өте жоғары болу керек . Делегирияшыл әдістің жаман жері : егер басшы жоғары деңгейдегі маман болмаса , қызметкерлермен ұсынған әдістің тиімділігін қадағалау қиынға соғады .

 

№3 кәртішке Сыйласымдық (Демократияшыл) көшбасшы

Зерттеушілердің ойынша , мұндай көшбасшылық түрі тиімді . Демократияшыл  көшбасшылар топ мүшелерін бағыттай отырып олардан идея мен кеңестер алып  отырады , осы топтың қатысушылары өктемшіл көшбасшылық тобының қатысушыларына қарағанда тиімдірек , әр қатысушының ой пікірі сапалырақ болып ерекшеленеді Демократияшыл

Көшбасшы топ мүшелерінің барлығының қатысуын қадағалайдыжәне кеңейтеді .бірақ соңғы шешімді көшбасшы қабылдайды.Топ мүшелері жұмыс барысына белсенді түрде тартылады және шығармашылықтың жоғары көрсеткішін көрсетеді.

 

Көріністі  талдай келе нақты көшбасшының түрлерін (ситуацияға қарай ) қалыптастыру. 15 минут

 

Кері байланыс 10 минут

Қандай қасиеттерді жаңғыртып, дамыту керек өздеріне баға беру немесе өз қасиеттерін талдау.

Өз сыныбыңыздағы көшбасшы кім және неге?

Сіздің көшбасшылық қасиеттеріңіз ?

 

Қорытындылау

Сабақ барысында топтық әдісте көшбасшыны дұрыс таңдай аласыз ба?

(Иә .Неге? Жоқ.Неге?)

Сарапшы критериясы

  жылдамдық тапқырлық Актерлік шеберлік Нақты жауап беру

дағды

І топ        
ІІ топ        
ІІІ топ        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коучинг сабағының жоспары

 

 

 

 

   
Сабақ тақырыбы:   Оқытудағы басқару және көшбасшылық

 

Жалпы мақсат: Көшбасшы деген кім екенін білу. Көшбасшыға тән қасиеттер. Мұғалім зерттеуші мен мұғалім көшбасшының айырмашылығын табу.Тренингтер мен  ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуі.

Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету

Сілтеме:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі нұсқаулық

 Оқу нәтижесі .     Көшбасшы болу
Түйінді идеялар: Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау;
Сабақта қолданылатын материалдар:  А- 4 парақтары,стикер, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары,плакат
Оқыту әдістері: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері: Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары
Тапсырмалар: Проблемалық сұрақ

Оқушылар арасынан көшбасшыны таңдаудағы іс-әрекеттерің қандай?

Постерді қорғау.

Кейіпкерлерді топтарға бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

Постерді талдай келе нақты көшбасшының бейнесін қалыптастыру

 

Оқуға арналған тапсырма:  

Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

 

 

Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
 

 

 

(3 мин)   

 

 

 

 

Сергіту сәті

 Музыкаға билеу
(15 минут)   Көшбасшылық қасиет кімде бар?

 

Кейіпкердің іс-әрекетінің оқиғасын қарайды.

Оқиға кейіпкерлерінің іс-әрекетіне қарай баға береді.

Өздері мінездеме береді ,бұл оқиғада кім көшбасшы екенін анықтайды.

 

(3 мин)

 

3 топқа тапсырмалар беріледі

Проблемалық сұрақтар

1.Берілген сұрақтарға топ болып жауап беру

 

(20 мин)

 

Проблеманы талқылау , постер жасау. Осы жұмыста көшбасшыны бақылау. Топ болып постер жасайды (дәлелді жауап беру)
(15  мин)

Кейіпкерлерге мінездеме беру арқылы критериалды бағалауға, сыни көзқарастарының қалыптасуына, логикалық ойлау қабілеттерінің артуына ықпал ету.

Бірін бірі бағалауға және өздерін-өздері бағалауға үйрету

 

Тапсырма .  Постерді қорғау. Топ мүшелеріне параққа жазылған арнайы тапсырма беру.

Кейіпкерлерді топтарға бөліп беру, әр топқа тапсырма беріледі.

Постерді талдай келе нақты көшбасшының бейнесін қалыптастыру

 

Кері байланыс

 (10 минут)

 

 

Қандай қасиеттерді жаңғыртып, дамыту керек өздеріне баға беру немесе өз қасиеттерін талдау.Әр тыңдаушы «Мен көшбасшы…» деген сөйлемді жалғастырады. Мұғалім зерттеуші мен мұғалім көшбасшының айырмашылығын айту.

 

Қорытындылау

(5 мин)  

 

 

Топтық тапсырма

«Мен  мұғалімнің қандай түріне жатамын?»

Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып,

«Мен  мұғалімнің қандай түріне жатамын?»

тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.

Ақпарлама

(5 мин)

 «Оқытуды басқару және көшбасшылық»   

туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.

Таныстырылымды тыңдайды
Рефлексия

(3 мин ) 

 

Стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салуды тапсыру және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазуды тапсыру Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.