1000 метрге жүгіру

70

Сабақтың тақырыбы:  1000 метрге жүгіру

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға жүгіру техникаларын үйрету, меңгерту және шапшаң шешім қабылдауға ой өрісін дамыту

Дамытушылығы: Оқушылардың өмірлік маңызы бар бұлшықеттерін және шыдамдылыққа, төзімділікке, шапшаңдығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды спортқа деген қызығушылығын арттыру арқылы патриоттық тәлім- тәрбие беру.

Сабақтың өтілетін орны: Спорт алаңы.
Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі

Сабақты өткізу әдісі:  Ұжымдық, топтық, кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу

Сабаққа керекті құрал-жабдықтар:  Ысқырық, жалауша, уақыт өлшемі

Сабақтың өтілу барысы:

 

I Дайындық бөлімі 15минут Әдістемелік нұсқаулар
1.

2.

3.

4.

5.

Оқушыларды сапқа тұрғызу.

Кезекшінің  баяндамасы, сәлемдесу

Спорттық киімдеріне көңіл бөлу

Жаңа өтілетін сабақпен таныстыру

Саптағы жаттығулар

 

 

30”

1’

30”

2’

1’

 

Сырт бейнесіне назар аудару

А)

Б)

В)

Г)

Д)

Баяу жүріспен жүру

Аяқтың ұшымен өкшемен жүру

Табанның ішкі, сыртқы жағымен жүру.

Жартылай отырып жүру

Отырып жүру

30”

1’

30”

30”

30”

 

Жүруді қадағалау

А)

 

 

 

 

 

 

 

 

Б)

 

В)

 

Г)

Д)

Ж)

Баяу жүгіріспен жүгіру.

Қолды алға созып, тізені алақанға тигізіп жүгіру.

Қолды артқа қойып,өкшені алақанға тигізіп жүгіру

Оң, сол жақпен адымдап жүгіру

Аяқты жанына лақтырып жүгіру

Баяу жүгіріспен жүгіру

 

30”

 

 

 

 

 

 

 

 

30”

 

30”

30”

30”

30”

 

Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау

Реттік жаттығулар
А)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б)

 

 

В)

 

 

Г)

Бастапқа қалып: қолды белге қойып мойынды алға, артқа, оңға, солға айналдыру.   (6-8 рет)

Қолды алға созу 1, жоғары  көтеру 2, жанына созылдыру 3, бастапқы қалып 4 (8-10 рет).

 

Екі қолды иыққа қойып 1-2 алға, 1-2 артқа айналдыру (8-10 рет).

 

Екі қолды белге қойып оңға, солға айналдыру (10-12 рет).

 

30”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30”

 

 

30”

 

 

30”

 

Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау

Д)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е)

 

 

Ж)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З)

Тізені бүгіп ішке, сыртқа айналдыру

(8-10 рет).

 

Бір орында тұрып, сол-оң аяқпен кезек-кезек секіру (10-12 рет)

 

Екі аяқпен бір орында секіру  (10-12 рет).

 

Бір орында тұрып, қолды жоғары көтеріп, дем алып, қолды төмен түсіріп,  дем шығару.

 

 

 

30”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30”

 

 

30”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30”

 

 

 

Жаттығу дұрыс жасалуын қадағалау

ІІ Негізгі бөлім 25 мин
1.

 

2.

3.

Қолды белге қойып, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру;

Жеңіл жүгіріспен жүгіру;

1000 метрге жүгіру.

 

 

 

5’

 

5’

15’

Әр оқушылардың бұйрықты дұрыс орындауын қадағалау
ІІІ Қорытынды бөлім 5 мин
1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

3.

4.

Оқушыларды қатарға тұрғызу.

 

Сабаққа анализ жасау.

Баға қою.

Үйге тапсырма беру.

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2’

1’

1’

 Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа келуін қадағалау