Тақырыбы: Жер қыртысының қозғалысы

121
Тақырыбы: Жер қыртысының қозғалысы
Сілтеме TrHW4_D4_PS4
Мақсаты: -Оқушыларға жер қыртысында болып тұратын қозғалыстар жайында білім беру. Оқушылардың «жер сілкіну», «жердің баяу қозғалыстары», «эпицентр» жайлы ұғымдарын және жер қыртысының үнемі дамуда болатындығы туралы дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру.

Оқушылардың өткен тәжірибелерінде үйренген икемділіктері мен дағдыларын, білімдері мен географиялық көзқарастарын  кеңейту.

Жер қозғалыстары туралы білімдерін кеңейтіп,  пәнге деген сүйіспеншіліктерін тудыру, географиялық мәдениетке тарту.

Мұғалімдер үшін  оқу нәтижелері: Оқушы жер қыртысындағы  қозғалыстарды  біледі  және  дүниетанымдық  көзқарастары  қалыптасады.
Негізгі идеялар Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз етіледі.Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Сабақтың түрі: Қалыпты дағдыларды меңгеру
Сабақтың типі: Аралас
Сабақтың әдісі: Адасқан  терминдер,тест, миға шабуыл, баспа материалдарымен жұмыс (топтық жұмыс),құндылықтар спектрі
Жабдықтар: АКТ, суреттер, постер, маркер,желім, қайшы
Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

Уақыты Мұғалімнің іс — әрекеті Оқушының іс-әрекеті
3 минут Оқушыларды түгендеп, сабаққа қатысуын қадағалау.

Жердің ішкі құрылысыаттарымен топтарға бөлу.Бағалау парақтарын тарату.

 

Сергіту сәті:«Сәлемдесу» ойыны

Дайындық, есеп береді.

Топтарға бөлінеді. Бағалау парақтарымен танысып, толтырады.

Көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған психологиялық жаттығуды орындайды.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру 5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

Тау жыныстары

І. Адасқан  терминдер

 

Химиялық
шөгінді
Кесек
Магмалық
Метаморфты
Органикалық

 

 

 

 

 

 

 

 
ІІ. Тест

1.      Жердің сыртқы  неше қабығы  бар?

А) 5  В)  4     С) 6  Д) 7  Е)  2

2. Жердің  ауа қабығын көрсет.

А) Атмосфера   В) литосфера   С)  гидросфера  Д) биосфера  Е) астеносфера

3. Жердің  қатты  сыртқы  қабаты.

А) ядро   В)  мантия   С)  жер қыртысы   Д) астеносфера  Е) материк

4. Жердің  су қабығы

А) Атмосфера   В) литосфера   С)  гидросфера  Д) биосфера  Е) астеносфера

5. Жердің  тіршілік қабығы

А) Атмосфера   В) литосфера   С)  гидросфера  Д) биосфера  Е) астеносфера

6. Мантия қабаты қанша  км-ге дейін  созылып  жатыр?

А)2900   В)  1900   С) 2700    Д)  3900   Е)  4900

7. Жер қыртысында су, жел т.б  күштер әсерінен  пайда болатын  жыныстар

А) магмалық   В)  шөгінді    С)  метаморфтық

8. Тау жыныстарын  зерттеу, пайдалы  қазбаларды  барлау жұмыстарымен кімдер айналысады?

А) географтар   В)  демографтар   С) этнографтар   Д) геологтар   Е) тарихшылар

9.Құрлық пен судағы өсімдік пен жануарлар  қалдықтарынан  қалыптасқан шөгінді тау жынысы

А) кесек  В) органикалық  С) химиялық

10. Тау жыныстарын құрайтын табиғи заттар

А) минералдар   В) ресурстар  С) пайдалы қазбалар

Бірін – бірі  бағалайды

 

 

Адасқан терминдерді флипчарттан орындарына қойып,  әр тау жынысының  түрлеріне  сипаттама  беріп отырады.

 

 

 

 

Тесттің  дұрыс жауабын  белгілейді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауаптарын бірін-біріне беріп тексереді

ІІІ.Жаңа сабақ  

1 минут

 

8 минут

 

 

 

 

 

9  минут

1.      Миға шабуыл

Табиғи  сипаттағы  төтенше жағдайлар дегеніміз не?-  сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақтың  тақырыбын  анықтау.

2.      Баспа материалдарымен  жұмыс.

1-топ. Жер қыртысының қозғалуы

2-топ. Жер сілкіну

3-топ. Жер сілкінуді зерттеу – осы тақырыптарға  сай  суреттер беріледі. Әр топ жұмысты таныстыратын  спикерді  таңдайды. Басқа  топтар  сұрақ қояды және  жұмысты  бағалайды.

Қорғау

Сұрақтарға  жауап береді, ойларын жеткізеді.

 

Мәтінді оқып, өзара талдап,  қажетті суреттерді тақырыптарына  сай материалдарды  тауып,  қиып алады, желімдейді, сәйкес тест- комментарий құрайды.

 

Қорғайды. Сұрақтар  қояды

ІV. Бекіту 5  минут

4  минут

1.      «Жер сілкінісі» туралы бейнебаян

2.      Құндылықтар спектрі.

Бейнебаянды көреді.

Бейнебаянда көрген  көріністеріне  «Рихтер шкаласы»  бойынша  анықтама береді.

V. Бағалау 3 минут Бірін-бірі бағалау, критериалды топтық бағалау, формативті бағалау Топты, бірін-бірі  бағалайды
VІ.Үйге тапсырма 1 минут §12  42 – 45 бет

Шығармашылық жұмыс: «Жер сілкінісінің зардаптары» тақырыбында  эссе жазып келу

Күнделікке толтырады.