Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасы орташа мерзімді жоспарлау

223

Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасы орташа мерзімді жоспарлау

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары 2.Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 3. Оқып үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау 5. Барлығын қосқанда 6. Негізгі дерек көздер
1

с

а

б

а

қ

Тақырыбы:

«Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан теңіздер мен мұхиттар, Африканың зерттелуі»

Мақсаты:Африканың географиялық орнының ерекшелігін түсіну тарихымен танысып білуі тиіс.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету(БББ әдісі)

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(диалогтік оқыту, сұрақ жауап)

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау(бағалау парақтары, кері байланыс)

Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды  пайдалану(cлайд интер белсенді тақтамен жұмыс,электронды оқулық)

Африканың географиялық орнының ерекшелігін түсінеді, кескін картаға түсіреді.

Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздерді картадан таба алады

Формативті бағалау, бағалау парақшалары. Жиынтық бағалау  Сергіту сәті «Бір-бірінің портретін салу»

Топқа бөлу. «БББ»әдісі. «білемін», «білгім келеді», «білдім»

Диалогтік оқыту сұрақ-жауап арқылы іске асады.  Материктің зерттелу кезеңдері бойынша слайд.

Электронды оқулықтан тақырыпқа байланысты нысандарды көрсету. Материктің географиялық орнын сипаттайтын географиялық нысандарды дұрыс орналастыру тапсырмасын интербелсенді тақтадан  орындау  Кері байланыс

Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта, стикерлер, маркерлер, плакат,бағалау парақтары, атластар, карта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

с

а

б

а

қ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

с

а

б

а

қ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

с

а

б

а

қ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып:

Африканың жер бедері мен пайдалы қазбалары

Мақсаты: Жер бедерінің ерекшеліктерін түсіну,пайдалы қазбалардың шартты белгілерін бір-бірінен ажырату

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып:

Африканың климаты

Мақсаты

Африка құрлығы климатының ерекшеліктерін білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып:

Климаттық белдеулер

Мақсаты:

Материктің климаттық белдеулерін білу

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету(кесте толтыру,картамен жұмыс)

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(топтық жұмыс, диалогтік оқыту)

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау(формативті бағалау, кері байланыс)

Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды  пайдалану(электрондық оқулықты пайдалану)

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу(сұрақ-жауап)

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету(кесте толтыру,картамен жұмыс, «миға шабуыл» )

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(топтық жұмыс)

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау(формативті бағалау, кері байланыс)

Талантты және дарынды балалармен жұмыс(деңгейлік тапсырмалар)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету(Джигсо әдісі)

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (топтық жұмыс,

араб сауаттылығы)

 Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау(формативті бағалау, кері байланыс)

Талантты және дарынды балалармен жұмыс(синквейн)

Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды  пайдалану(таныстырылым)

Жер бедерінің ерекшелігін түсінеді Пайдалы қазбалардың шартты белгілерін ажыратады, оларды жүйелейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Материктегі климаттың әр түрлі ендіктерге байланысты өзгеруін біледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Материктің  климаттық белдеулерін біледі, түрлерін айырады

Формативті бағалау Бағалау парақшалары. Жиынтық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау. Жиынтық баға

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау «Екі жұлдыз бір тілек»

Жиынтық бағалау

 Сергіту сәті «жаттығу» Топтық жұмыс кесте толтыру, кескін картамен жұмыс.

Электронды оқулықтан тақырыпқа байланысты суреттерді көрсету

Сұрақ-жауап

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг «Жылы лебіз»Топқа бөлу

Топтық жұмыс кесте толтыру. Климаттық факторларға байланысты.

Карта арқылы материктің климаттық жағдайларын жүйелеу. «Миға шабуыл»

Материк климатын салыстыру.

Деңгейлік тапсырмалар

А жеңіл

Б күрделі

С қиын

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг «Әр елдің амандасу рәсімі»

Топқа бөлу

Топтық жұмыс

А климаттық белдеулердің әсері

В климаттық белдеулердің маңызы

«Джигсо»әдісі

Жаңа сабақты ашу

«араб сауаттылығы»

Дарынды балалармен жұмыс «синквейн» бес жолды өлең

Кері байланыс «Айтарым бар соңында…..»

Слайд көрсету

Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта, стикерлер, маркерлер,бағалау парақтары, атластар, карта, кескін карталар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер, стикерлер, маркерлер, атластар, кескін карталар, деңгейлік тапсырмалар, ватман

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта, стикерлер, маркерлер, атластар, кескін карталар,  ватман

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В1 жоспарға комментарии

Орта мерзімдегі топтастырылған сабақтарда кіріктірілген 7модульді мен мынандай әдіс- тәсілдер арқылы жүзеге асырдым. Солардың бірі сыни тұрғысынан ойлау, осы модульде мен «БББ»әдісін қолдандым  бұл әдісті қолданған мақсатым, балалар өздігінен тақырыптың мазмұнын ашып, мақсатын қоя алады, әрі қарай топпен жұмыс бұнда оқушылар бір бірін тыңдай біледі ой бөліседі ал кесте толтыру арқылы олар сыни тұрғысынан ойланады. Сыни тұрғысынан ойлану бақылаудың, ойлаудың, талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, талдап бағалауға бағытталған.

Мен өз сабақтарымда диалог тәсілін қолданған себебім, балалардың тіл байлықтары дамиды, сөздік қоры молаяды. Бағалау кезінде де оқушылар арасында диалог орнады. Бір бірін бағалаған кезде «мен бұл бағаны не үшін қойдым?», «менің былай бағалаған себебім» деген   түсініктемелер орнады. Басында оқушылар қысылып, өз қойған бағаларын дәлелдей алмай, кейін өз пікірлерін айтып, қойған бағаларын дәлелдей алады.

Оқу мен оқытудағы ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану тәсілдері де өте ұтымды болды, мен өз сабақтарымда таныстырылым арқылы Африка жайлы көптеген деректер көрсетіп, оқушылардың өздеріне интербелсенді тақтамен жұмыс жасату арқылы қызығушылықтарын арттыруға тырыстым нәтижесінде олар интербелсенді тақтамен жұмыс жасауға дағдыланды.

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау модулі оқушыларды  өздерінің және өзгелердің жұмысына сын көзбен қарап, бағалай білуге үйрету. Бұл модуль негізінде әрбір сабақта болуы міндетті. Ал мен  өзімнің сабақтарымда бағалауды бірнеше әдіс арқылы жүргіздім, себебі менің көргім келгені қаншалықты балалар бір бірін әділ бағалай алады, сол қойған бағаларын қаншалықты дәлелдей алады, деген мақсатпен жүргіздім. Осылайша бағалау арқылы оқушылар өз жасаған іс әрекеттеріне сараптама жүргізуді үйренді. Бұл мен үшін үлкен жетістік болып табылады. Ал сыныбымдағы дарынды оқушыларымның білімдерін әрі қарай шыңдау мақсатында деңгейлік тапсырмалар ұсындым, нәтижесінде оқушыларым өздерінің дарынды екендерін осы тапсырмаларды орындау арқылы дәлелдеді. Төмен оқитын оқушылар өздері таңдаған орташа деңгейді орындай алмағандықтан мен оларға бірінші яғни оңай тапсырмаларды үйде орындауға ұсындым. Балалардың  жас ерекшеліктерін  ескере отырып сұрақтар қойып отырдым.

Әр сабақта әр оқушының танымдық ерекшеліктерін анықтауды негізге ала отыру керек. Оның ішінде сөйлеу мүмкіндіктеріне, шығармашылық қабілеттеріне назар аударып, олардың мүмкіндіктерін ескере отыруымыз қажет.