«Ата -ананы құрметтеу» Қайқауыс

Әдебиеттік оқу 

28.02.2014

 

2 «Ә» сынып

Сабақтың тақырыбы:«Ата -ананы құрметтеу»  Қайқауыс
СілтемеӘдебиеттік оқу 2сынып Алматы «Атамұра» 2013жыл, интернет.
Жалпы мақсаттар1. Білімдік мақсаты: Мәтінді түсініп оқу және талдау,негізгі ойды ашу.Оқушылардың ата-анаға құрмет, қамқорлық сезімін арттыру. Ішкі сезімдері мен тебіреніс толқындарын ояту.

2. Дамытушылық мақсаты: Байланыстырып сөйлеу дағдысын және қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. Білімге деген оқушының ынтасын ояту, қамқорлық, жанашыр сезімдерін дамыту.

Тәрбиелік мақсаты: Әке – шешесін, бауырларын қадірлеп, құрметтей білуге, құрбыларын сыйлай білуге үйрету.

Ата-анасын құрмет тұтып, адал да парасатты ұл мен қыздары болуға

тәрбиелеу.Мейірімділікке,парасаттылыққа,адалдыққа,имандылыққа тәрбиелеу.

 

Оқыту нәтижесі                     1.Ата — ананы құрметтеу туралы ойларын айта алу;

2. Сұрақ қоя білу.

3.Сөйлемді дұрыс құрастыра білуге үйрену.

4. Алған білімдерін өздіктерінен қорыта алу;

Тапсырмалар1. Оқулықпен, дәптермен  жұмыс. 2.«Ой қозғау»
Әдіс- тәсілдерТоптастыру, топтық зерттеу, ассоциация, жиынтық, формативті бағалау, ой-қозғау әдісі, СТО
Сабақтың түріЖаңа сабақ
Кейінгі тапсырмаларӨзгерістерді бағалау

Басқа әріптестермен ақылдасу

Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау

КөрнекіліктерИнтерабелсенді тақта, слайд, қима қағаздар
Жүргізілетін жұмыстар
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
1  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  минут

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2  минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

1 минут

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.

Сағат бойынша достар әдісі арқылы 7 саны киелі деп 7 түрлі тапсырма беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы  және мақсатымен таныстыру.

Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Топ басшыларын өздері сайлап, бағалау тәртібімен таныстыру

 

 

Үстел үстіндегі «7күн», «7 жұт», «7 қазына», «7 жетекші» деген қағаздар қойылып, оқушыларды берілген қима қағаздағы сөздер арқылы  топқа бөлу

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 

«Ұшқан ұя» Б.Момышұлы әр топқа кезекпен мазмұын айтқызу

 

Топтарға тапсырмалар берілді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеті ата  туралы тапсырмалар беру

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Слайд арқылы би қимылдарын жасату

 

ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық

1.»Ата-ананы құрметтеу» туралы ойларын тыңдау

2. аталарымыз үнемі ақыл айтып, бағыт-бағдар беріп отырған. Сондай ертеректе жазылған үгіт-насихатқа толы кітап — Қабуснама деп аталатынын түсіндіру

 

Жаңа сабақ.

1. «Қабуснама» мітінін түсінікті етіп оқып беру

2. Топтардан бір баладан кезекпен оқыту.

3. 3тапсырмадағы мәтіннің бөліктерінің шегін тауып, топтарға  сол бойынша ойларын айтқызу.

І  топ   Ата-ананы құрметтеу

ІІ топ:  Ата-анаңды ешқашан ренжітуші болма

ІІІ топ  Сен ата-анаңа не істесең, саған перзентің де соны жасайды

ІV топ:  «Сен ата-анаңа не істесең, саған перзентің де соны жасайды» деген негізгі ойға құрылған әңгімені еске түсіріп айту

Жаңа сабақты бекіту.

Перзент жеміске, ата-ана жеміс ағашына ұқсайды. Жеміс ағашы жақсы өсуі үшін оны күту керек. Күтсе жемісі де дәмді, жақсы болады.  Ендеше алдарыңдағы жеміс ағашына бала қандай болу керек екені туралы жазу.

Үйге тапсырма беру

 

 

Қорытынды. Бағалау.

1.Қорыта айтқанда үлкендерді сыйлау керектігін өздеріне қорытынды етіп айтқызу  2.Бүгінгі сабақта кімнің қалай қатысқаны туралы топ басшыларыайтып,  бағаларын қояды. Өте жақсы жауап бергендерді мадақтау.

 

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтың ұнағанын не ұнамағаны туралы, сабақтан

алған әсерлерін үш түрлі смайлик арқылы анықтап,  тақтадағы суретке апарып ілуді тапсыру

Ойсергек

1. қарсы отырған баланың қолын қыс

2. Парталасыңның арқасынан қақ

3. Қонақтарға қарап күлімсіреу

4. Достарыңа қол бұлға

5. Мұғалімге қарап көз қысу

6. Қатар тұрған екі бала арқаларын түйістіру

7. Қол ұстасып үш рет секір

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.

Оқушылар  бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады.

 

 

Алған қима қағаздар арқылы топтасып отырады.

 

 

 

 

 

Әр топтан бір-бір баладан кезекпен мазмұнын айтады

 

Топтар алған тапсырмаларын орындайды.

1 —  тапсырма

Бауыржанның қатты қызарақтап үйден шығу себбебі не?

2 – тапсырма

«Сыртта біраз тұрдым да , нық басып үйге кірдім.» Біраз тұру себебі не? Нық басып кіру деген не?

3 – тапсырма

…Бұған әрине бәрі күлісіп жатыр. Өйткені мені араз етіп алмау үшін бәрі де бірауыздан «Алейкумсалам!» десті.

Күлу себебі мен араз етіп алмау үшін дегенді қалай түсінесіңдер?

4 – тапсырма

… Жақсы сөзге мәз болып, мен әкемнің тізесін ала жайғасамын. Ең алғашқы әкесінің жанына барғаны мен қазіргі сәттегі көңіл-күйін салыстыр. Себебін түсіндір.

 

1топ: Жеті атаны  ретімен орналастыр

2топ: Жеті атаға байланысты мақал-мәтелдер

3топ: Е.Өтетілеуовтың «Текті білу тегін емес» өлеңін жатқа айтыңдар

4 топ: Өздеріңнің жеті  аталарыңды жазыңдар

 

 

Слайд арқылы би қимылдарны қайталап, жасайды.

 

 

1. Ат — ананы құрметтеу туралы ойларын ортаға салып, асссоциация жасайды.

2. Слайд арқылы «Қабуснама» кітабымен және авторы Қайқауыспен анысады.

 

 

 

1.Мәтінді мұқият тыңдайды.

 

2. Кезекпен оқиды

 

 

 

Әр топ өз — өздеріне берілген тапсырмалар бойынша дайындалып, жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ берілген тапсырмаларын орындайды.

 

 

 

 

 

 

Түсініп оқып, өзіне ұнаған бөлігін жаттау.

 

 

 

Бүгінгі сабақтан алған ойларны қорытып айтады.

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлерді таңдап алып,  тақтадағы сурет бетіне жапсырады.

 

 

 

 

Болаева Гульмира Сейтқызы

бастауыш сынып мұғалімі

Қ.Дамитов атындағы орта мектебі

Үлкен Нарын ауылы

Катонқарағай ауданы

Шығыс Қазақстан облысы