Жер бедерінің, тектоникалық құрылысының, пайдалы қазбалардың арасындағы байланысы.

302

Сынып: 8

Тақырыбы:  №3 сарамандық жұмыс.

Жер бедерінің, тектоникалық құрылысының, пайдалы қазбалардың арасындағы байланысы.

 

Білімділік. Оқулықтағы жалпы географиялық және тақырыптық карталарды бір-бірімен салыстары отырып жер бедерінің ірі пішіндерінің жердің геотектоникалық құрылысы мен пайдалы қазбалардың арасындағы байланыстарды анықтау.

Дамытушылық. Жалпы географиялық, тақырыптық карталарды салыстырып, сәйкестендіру арқылы дағдылары мен икемділіктерін арттыру.

Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту. Қоршаған орта экологиясы туралы білім-тәрбие беру.

Сабақ түрі: аралас сабақ

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: репродуктивті, проблемалық

Құрал-жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы,  тектоникалық және геологиялық карталар

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1.Ұйымдасты-ру кезеңі Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру. Мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.

 

2. Тақырыпты бекіту кезеңі 1-тапсырма: Қазақстанның физикалық, тектоникалық, геологиялық және пайдалы қазбалары карталарын салыстыра төмендегі кестені толтырып, жер бедерінің ірі пішіндерінің жердің геотектоникалық құрылысы мен пайдалы қазбалардың арасындағы байланыстарды анықтаңдар.

 

 

Жер бедерінің ірі пішіндері

Қандай тектоникалық құрылымдар-ға жатады

Беткі қабаты қай эраның тау жыныстары-нан тұрады

Пайдалы қазбалар

Маңыз-ды кен орындары

 

 

 

 

Мезозой, кайнозой эраларының шөгінді жыныстары

Архей, протерозой эралары интрузивті, манмалық жыныстар

 

Каспий маңы ойпаты

Ежелгі платформа

Бор, неоген, тқрттік дәуірлер шөгінді жыныстарынан тұрады

Мұнай, газ, тұздар

 

 

 

2-тапсырма: кескін картадағы тектоникалық картаға Қазақстанның маңызды кен орындарын белгілеңдер

3. Сабақты қорытындылау кезеңі Жалпы сабақтың кемшіліктері мен жетістіктерін айтады. Оқушыларды үзіліске жібереді.