«Бала Мәншүк» тақырыбына жасаған қысқа мерзімді жоспары. 4 сынып

43

Бейнеу ауданы  «Совет Одағының Батыры М.Бегенов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп»  ММ  бастауыш сынып мұғалімі Акшаева Гулжанның  ана тілі   «Бала Мәншүк» тақырыбына жасаған қысқа мерзімді жоспары. 4 сынып 

Ашық сабақ 

Р/с Мақсаты Белсенді әдіс-тәсілдер Оқудың нәтижелері Сыныптағы өзара әрекеттестік Бағалау

(оқыту үшін бағалау)

Дереккөздер
1  

 

 

 

Интерактивті тақтадан соғыс көріністері бар суреттер көрсетіледі.

 

СТО, диалог, АКТ,

Оқушыларға сыни тұрғыдан ойланатын сұрақтар беріледі:

1. Қазір жылдың қай мезгілі? (көктем)

2. Көктем айларындағы қандай мерекелерді білесіңдер? (8, 22 наурыз мерекелері

1 мамыр Бірлік күні, 7 мамыр Отан қорғаушылар күні, 9 мамыр Ұлы Жеңіс күні). Топқа бөлу  1 май  «Бірлік», 7 май «Ұлан», 9 май  «Жеңіс»)

 

 

 

Маңызды мерекелерді есінде сақтады.

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойланды.

Топқа бөлінуді үйренді.

 

 

 

 

 

мадақтау

 

 

 

 

Ғаламтор, кітаптар

 

2  

Оқушылар М.Хакімжанова  есімімен танысады.

 

Автор туралы  мағлұмат беру

АКТ,

 

 

Мәтіннің авторы туралы мағлұмат алды.

 

Оқушылар оқыды, тыңдады.

 

 

мадақтау

 

 

Интернет, оқулық

3  

 

Қазақтың маңдайына біткен батыр қызы Мәншүк Мәметовамен танысады , қосымша мағлұматтар алады.

 

 

СТО, жеке жұмыс, диалог,АКТ,ОүБОүБ

Сұрақтар:

-Ұлы Отан соғысының батырларын еске түсіріп көріңдер?
Сөзжұмбақ  «Мәншүк»

1. Көктемнің соңғы айы… мамыр

2. «Шығыс шынары» әңгімесінің авторы…Әзиза

3. Ас атасы… нан

4. Мектепте оқиды… оқушы

5. Аспанда жарқырайды…күн

6. Жыл мезгілінің бірі…күз

 

 

 

Жылдам әрі тез сұраққа жауап беруге дағдыланды.

 

 

Сыни тұрғыдан ойланып сұрақтарға жауап берді

Бір- бірінің пікірін тыңдап,

ынтымақ

тастықпен қарым — қатынасы жақсарды.

 

 

 

 

 

формативті

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

4 Мәтінді мәнерлеп  оқыды, мазмұнын айтты. СТО, топтық,жеке жұмыс, диалог,АКТ,ОүБОүБ

Мәнерлеп оқуға және өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету.

Мәтінмен жұмыс жасап үйренді. Ауызша сөйлеу мәдениетін меңгерді.  

формативті

 

оқулық

5  

 

 

 

 

Мәншүк туралы арнайы ақпараттармен танысты.

8 слайд

 

 

 

 

 

 

Өзіндік жұмыс

Сәйкестендіру тестісін

орындауды үйрету

 

 

 

 

 

Мәншүк туралы қосымша мағлұматтармен танысты.

 

 

 

 

 

Тестімен жұмыс жасап үйренді.

 

 

 

 

 

Формативті

БҚО Энциклопедия. — Алматы: «Арыс» баспасы, 2002 ISBN 9965-607-02-8 Қарағанды. Энциклопедия. — Алматы: Атамұра, 2006. ІSBN 9965-34-515 Интерактивті тақта
6 Кейінгі тапсырма: Мәтінді оқу және Мәншүк туралы өлеңдер жаттап келу. Шығармашылық жұмыс жасауға баулу, жаттау қабілеттерін арттыру

 

Мәнерлеп оқуға үйренді, есте сақтау қабілетін арттырды.  

Өз ойымен таза сөйлеуге үйренді.

 

мадақтау

 

оқулық