Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы

442

№13 М. Мәметова атындағы орта мектебі

Сыныбы: 8 «А»

Тақырыбы: Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы

Пән мұғалімі: Суанбеков Н.Ү.

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: География Сынып 8а
Тақырыбы: Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы
Мақсаты: Қазақстан аумағында ауа температурасының таралу ерекшеліктерін түсіндіру. Маусым және биіктік бойынша температураның таралу заңдылықтары туралы білімдерін тереңдету. Оқушылардың креативті (шығармашылық) ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту.
Нәтежиесі Ауа температурасының таралуымен, жыл мезгілдеріндегі климат түрлерімен танысады
Сабақтың өтілу мерзімі:   03.12.2014ж
Тақырыбы Оқып үйренудің мақсаты Оқып үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Жұмыс құралдары Мұғалім іс әрекеті Оқушы іс әрекеті Бағалау
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы Қазақстан аумағында ауа температура-сының таралуының ерекшеліктері                                       туралы білімдерін қалыптастыру t 0 – ның тәуліктік және жылдық өзгерістерін кескін картаға түсіре алуы; жыл мезгілдеріндегі ауа t 0 – ның ауысу түрлерін меңгереді Сәйкестендіру, тест, геодиктант, өз заттарымен топқа бөлу, ББҮ кестесі, Венн диаграммасы АКТ, оқулық, постер, маркерлер, қима қағаздар Оқушыларды топқа бөледі Өзара топқа бөлінеді 19
Білу Ауа t 0 – ның Қазақстанда таралуын білу Ауа t 0 – ның Қазақстанда өзгеруі жайлы біледі Суреттер көрсету, ЖИГСО әдісі, сәйкестендіру тесті АКТ, қима қағаздар

 

Оқушыларды бағыттайды, басқарады. Тапсырмалар береді Кітаппен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді  
Түсіну Қазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру, сипаттама беру. Оқушыларда ауа температурасы туралы білім  қалыптасады, тақырыпты  түсінеді. Постермен жұмыс Постер, маркерлер Постермен жұмыс жасауына жағдай жасайды, түзетеді Постер қорғайды 6
Қолдану Температураның таралу ерекшеліктерін

Саралау

Ауа температурасының таралу ерекшелігін білдіру Есептер Қима қағаздары Қима қағаздарды таратады, шарттарымен таныстырады Оқушылар жұппен жұмыс жасайды 4
Талдау

 

Жинақтау

Оқушылардың ойын жинақтау СТО дамыту Оқушылардың өзіндік пікірі қалыптасады Жылдам

ойлауға қалыптасады

Венн диаграммасы Суреттермен жұмыс Маркер, плакат

АКТ

Оқушылардың пікірін тыңдайды, талдайды Оқушылар өз ойларымен бөліседі 6
Бағалау Оқушылардың сабақтан алған білімдерін бекіту. Нәтижесінде оқушылар өмірмен байланыстырады ББҮ-кестесі       3
Үй тапсырмасы «Туған өлкенің климаты». Эссе жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

Оқушының аты-жөні_______________________Пәні__________________________

 

 

Критерий Мақсат Бағалау
А

(max6)

Білу

Өткен тақырыбы бойынша білімдерін еске түсіру

дискрептор рубрикатор ұпай
Ауа туралы біледі Өте жақсы біледі. Қолдана бастағанын  біледі. 3
Орташа біледі 2
Жеткіліксіз біледі 1
Түсіну

Қазақстан аумағынада ауа температура-сының тарлуын ттүсіндіру

Ауа температура-сның айырмашылығын біледі? Өте жақсы біледі. Себебін өте жақсы түсіндіре алады 3
Орташа біледі.  Түсіндіре алады 2
Жеткіліксіз біледі. Түсіндіре алмайды 1
В

(max4)

Қолдану

Температураның таралу ерекшеліктерін саралау

Температура өзгеретінін біледі Өте жақсы біледі. Жақсы есептеп шығарды. Пайда болуын жақсы біледі 4
Орташа біледі 2
Жеткіліксіз біледі 1
С

(max6)

Талдау.  Жылы ауа мен суық ауа

Жинақтау.

 Ауа температура-сының жаз айларындағы ел аумағы бойынша таралуын  түсіндіру

Венн диаграммасы

Шілде айының орташа температурасының ерекшелігін біледі

Өте жақсы біледі 3
Орташа біледі 2
Жеткіліксіз біледі 1
Өмірмен байланыстыра алады 3
Орташа біледі 2
Жеткіліксіз біледі 1
Д

(max3)

Бағалау

Өзіміз тұратын жердегі тәуліктік және айлық,жылдық температура қалай қалыптасатыны туралы ойларын қорытындылау

Жергілікті ауа температурасын ажырата алады Өте жақсы қорытыланды. 3
Ажыратады. Орташа түсіндіреді 2
Ажырата алмайды. Түсіндіре алмайды 1

 

 

Бағалау парағы

 

Критерийлер бойынша ұпайлары Ұпайлар жиынтығы Баға
А В С Д
 

 

 

 

         

 

 

Ұпайларды бағалауға айналдыру кестесі

Алған ұпайлар жиынтығы Баға
15-19 «5»
9-14 «4»
4-8 «3»
1-3 «2»