Үй жануарлары

42

Үй жануарлары

Сабақтың  мақсаты: 1)Лексикалық тақырып бойынша оқушылардың білімдерін қалыптастыру.

Сөйлесім әрекетіне жетелеу. Сауатты жазуға дағдыландыру.

2) Қисынды ойлау қабілетін,  ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту

3) Тәрбиелік мәні бар әңгіме қозғау. Адамгершілікке, әдептілікке,  жануарларды қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ,

Сабақтың формасы: топпен, жұптық, жеке оқушымен.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Көрнекілігі: тест тапсырмалары, карточка, деңгейлік тапсырмалар, тех құралдары.

Пәнаралық байланыс: өмірмен, өзін-өзі тану пәнімен.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу,түгендеу

Сабаққа деген ынталарын байқау, бағыттау.

  1. Үй тапсырмасын сұрау.

Білімді жан-жақты тексеру.

Өткен тақырыптар бойынша пысықтау сұрақтарына жауап алу.

3.Сабақты меңгерту.

Үй жануарлары. Топтастыру

Сурет бойынша үй жануарларының төлін біліп алыңдар.

1-тапсырма. Сөйлем құрап айту

2-тапсырма.  Сөздер мен сөз тіркестерін тауып  оқу

3-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқу

           Жылқы

Жылқы деген жануар,

Құшақ жетпес жалы бар.

Бие,құлын, тайы бар,

Үйірімен жайылар.

4- тапсырма. Үй жануарларын ата, есіңе сақта

Түйе,бота, жылқы, құлын, сиыр, бұзау, қой, қозы, ешкі,лақ.

Жаңа сөздермен  сөз тіркестерін құрап жазу.

Граммтикалық тақырып:жалғаулықтар /союзы

Жалғаулықтар /союзы- соответствуют союзам русского языка, служать для соединения предложений. мен, пен, бен — и

Мысалы:   қыс пен жаз, көктем мен күз

білесің  бе?-знаешь               білесің- знаешь

 

  5-тапсырма. Төртінші артықты тап.

 

  1. Сабақты бекіту. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап алу.                                                             

5.Үйге тапсырма.   2-тапсырма.  Мәтінді оқу.

 

6.Үлгерімі төмен оқушыларға жеке жұмыс беру.

 

7.Бағалау,қорытынды.