Меңгеру

66

Сабақтың тақырыбы: Меңгеру

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: сөз тіркесін байланыстырудың бір түрі- меңгеруді түсіндіру, оқушылардың алған білімдерін тексеру, кеңейту.
  2. Дамытушылық: тілдерін жетілдіру, шығармашылық қабілетін дамыту жұмыстарын жүргізу.
  3. Тәрбиелік: талдауға алынған мысалдар арқылы оқушы белсенділігін, қызығушылығын арттыру, еңбексүйгіштікке, бауырмалдыққа, туған жерін сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

      1.Оқушылармен сәлемдесу.

      2.Жоқ оқушыны түгендеу.

  1. Оқушы зейінін сабаққа аудару.
  2. II. “Қызығушылықты ояту”.
  3. Қайталау сұрақтары:
  1. Қазақ тілінің қай саласын өтіп жатырмыз?
  2. Синтаксиис нені зерттейді?
  3. Сөз тіркесі дегеніміз не?
  4. Сөз тіркесінің түрлерін ата!
  5. Сөздердің байланысу тәсілдерін ата!
  6. Сөздердің байланысу түрлерін ата!
  7. Матасу дегеніміз не?
  8. 261-жаттығуды тексеру.

III. Мағынаны тану. (Жаңа сабақ).

  • Қазақ тілінде қанша септік бар?

7 саны – киелі,

Барлық қазақ біледі.

7 септік жалғауын

Өлеңменен жаттасан,

Сіздеге оңай тиеді.

Оқушылар тақтаға шығып 7 септікті жатқа айтады.

шылау                         барыс септік

         етістік                                         жатыс септік

       меңгеру                табыс септік

                  шығыс септік

көмектес септік

Барыс

септік

Табыс септік Жатыс септік Шығыс септік Көмек-

тес септік

Жақсылыққа жақсылық, жүзге тарта. Дорбаны ашты, қайтуды ойлады. Сыныпта отыру,

кезекте тұру.

Біреуден білді, қаладан қашық. Барымен базар, еңбекпен  тапқан.

 

          Оқулықпен жұмыс.
252-жаттығу, 253-жаттығу

“Тапқырлар аялдамасы” ойыны.
1.Синтаксистік талдау.
2. Морфологиялық талдау.
3. Фонетикалық талдау.

  1. Жалғыздың үні шықпас, жаяудың шаңы шықпас.

    Қоянды қамыс өлтіреді, жігітті намыс өлтіреді.

    3. Жақсы – жаныңа жолдас, жаман – малыңа жолдас.

 

  1. Сөздердің байланысу түрлері . Семантикалық карта.

 

Сабақты бекіту.   Сөзжұмақ  шешу. Сұрақтар қою.

 

Рефлексия кезеңі.
Бүгінгі сабақтан әсерлеріңізді түстер арқылы көрсетіңіздер.

Жасыл түс: жаңа сабаққа көңілім толды.
Күлгін түс: бүгінгі сабақ сезіміме әсер етті.
Көк түс: сабақтан жаңа идеялар байқадым.

 

Үйге тапсырма.

 

1.“Сүйікті пәнім” мәтін жазу.

  1. 266-жаттығу.
  2. Ереже жаттау