Жаңа мазмұнға сай педагогикалық жаңа технологиялрды пайдаланып өткізілген сабақтардың өзіндік талдауы

69

Жаңа  мазмұнға сай педагогикалық жаңа технологиялрды пайдаланып өткізілген сабақтардың өзіндік талдауы

Тіл- ешқашан солмайтын, мәңгі жасарып жайыла түсетін гүл» деп бейнелеген ұлы орыс педагогы К.Д. Ушинский.

Шет тілін оқытудың тарихы жүз жылдан есептелінеді. Әрине соншама уақыт көлемінде оқыту әдістемесі де әр кезде тілдің  әр аспектісіне көңіл  аудара отырып  көп өзгеріске  ұшырап отырады.

2009-2010 оқу жылынан бастап жобалау  технологиясын пайдалана бастадым. Биылға оқу жылын  оқушылардың коммуникативтік қабілетін дамыту мақсатында берілген тақырыптар бойынша сыныптан тыс жоба жұмысын жүргіздім.

Жобалау технологиясын ұтымды жақтары ол жұмысын қорғау  барысында оқушылардыңқарым –қатынастық  мүмкіндіктерін арттыруға бағытталған мысал бола алады:

  1. Белгілі тақырып бойынша сұрақ – жауап түрінде пікір алысу
  2. Қосалқы әдеби материалдарға сүйене отырып сөздік қорын байыту.
  3. Жаңа сөздерді қолдана отырып оқушының жеке сөйлеу тілін (монологты) дамыту.

Яғни, осы шаралардың нәтижесінде  оқушылардың тіл үйренуге деген қызығушылығы, белгілі бір тақыррыптар бойынша өз бетінше ізденушілік  қабілетінің дамуы және өз білімін ортаға салып, пікір талстыра білу мүмкіндіктері артты десе артық болмас.

Осыған жобалау технологогиясын қолдана отырып жүргізген сабақтар дәлел. Сабақтың өзінді талдау сараптамасы

Тақырып: “Education of Kazakhstan  and Great Britain”.

1.Қазақстанның білім беру жүйесімен таныстыру. Осы тақырыпқа байланысты мәтінмен жұмыс түрлерін жүргізу. Ұлыбританияның білім беру жүйесімен салыстыру.

  1. өз ойларын еркін жеткізе алуға, қатесіз сөйлеуге бағытталған жұмыс жоспарларымен танымдық деңгейлерін дамыту.
  2. алған білімдерін болашақта өз қажеттеріне жоғары деңгейде пайдалана алуға тәрбиелеу.

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушыларды түгендеп, назарларын сабаққа аудардым
  2. Ой ашар: оқушылар модальді етістікті сөйлем құрды. Оқушылардың жауаптары толық, дұрыс.
  3. Жаңа тақырыпты түсіндіру Қазақстанның білім беру жүйесімен таныстыру.
  4. Мәтінмен жұмыс. “Education of Kazakhstan» мәтінді дұрыс түсіну үшін жаңа сөздермен олардың аудармасы берілді.

Бекіту мақсатында әр түрлі жұмыстар жүргізілді.

  1. Тақырыптқа байланысты сөйлемге дұрыс қосымшаны қою
  2. Сөйлемді аяқтау
  3. Сұрақ – жауап арқылы мәтінді түсінгендігі тексерілді.
  4. Оқушылар кесетні толтырды, әр сабақта қандай жұмыс түрлері жүргізілетінін жазды. Мысалы: ереже жаттау, оқу т.б.

 

Мәтінмен жұмыс:

  1. Ұлыбританияның білім беру жүйесімен таныстыру.
  2. Тапсырма: мәтінді ішінен оқу. Жаңа сөздер интерактивті тақтамен берілді. Мәтінді түсінгендіктері «жалған» немесе «дұрыс» сияқты тапсырма орнатылды.
  3. Балалар тірек сөздерді пайдаланып Қазақстан білім беру жүйесін мазмұндады.
  4. Қорытынды: оқушылар бағаланды, үйге тапсырма берілді.

Сабақтың тақырыбы: “Jobs”

Түрі: қорытынды сабақ

Мақсаты: оқушыларға кәсіби бағдар беру, диалог құрау, мәтінмен жұмыс, тірек сөздерді пайдалану, мазмұндау, жоба қорғау.

  1. Ұйымдастыру кезеңі: мұғалімнің кіріспе сөзі.
  2. Ой ашар: белсенді тақтада берілген сөздерден оқушылар мамандықтың атауларын тапты.
  3. Сұраққа жауап: жұмыс дегеніміз не?
  4. Қай мамандық иесі қандай жұмыспен шұғылданады. Мысалы: a clerk works for the gover-ment
  5. Ойын қандай жұмыс бұл
  6. Сөз жұмбақ шешу
  7. Мамандықтармен және оны сипатайтын сын есімдер.
  8. Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс)
  9. Белсенді тақтада жаңа сөздер берілген
  10. Мәтінді түсінгендіктері тест арқылы тексерілді (өз ара тексеру, өз ара бағалау)
  11. Топтық жұмыс: 3 топ, тірек сөздерді пайдаланып оқушылар болашақ жұмыс түрлері туралы мазмұндады.
  12. Жоба қорғалды
  13. Бағалау, үй тапсырмасы берілді.

Сабақтың тақырыбы: “Sport in Great Britain”

Мақсаты: Ұлыбританияның спорт ойындары мен таныстыру

Түрі: жаңа сабақ

Ұйымдастыру кезеңі: 2 сабақтың мақсаты айтылды

  1. Сұрақ – жауап арқылы оқушылар қандай спорттық ойындар білетіндігі сұралды
  2. Сөздік жұмыс (электронды оқулық тыңдалды)
  3. Сөздіктерді бекіту мақсатында әр – түрлі жаттығулар жасалынды, мысалы: жүзі үшін не керек? т.б.
  4. Тыңдау электронды оқулықтан, мәтінді түсінгендіктерін тексеру «дұрыс» әлде «жалған» апрқылы тексерілді.
  5. Үлестірмелі карточкалар таратылды, оқушылар сөйлемдерді толықтырды.
  6. Мәтінмен жұмыс, өздік оқу
  7. Тапсырма, сұрақтарға жауап іздеу
  8. Топтық жұмыс, кестені пайдаланып Ұлыбританияның спорт ойындарымен Қазақстанның спорттық ойындары туралы оқушылар мазмұндады.
  9. Жоба қорғалды. Бағалау, үй тапсырмасы берілді.

Кіріктірілегн сабақтың ағылшын, биология өзіндік талдауы.

Тақырыбы: Ашық тұқымды өсімдіктер

Түрі: ролдік ойын

Мақсаты:

  1. Оқушыларды кіріктірілген сабақтары арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту барысында биология және шет тілі пәндерінен: «Ашық тұқымды өсімдіктер туралы мәлімет беру» тілдерін дамыту, сөйлеу, жазу, тыңдауға үйрету.
  2. Бірлесіп жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыра отырып шет тілін үйрену арқылы пән аралық байланысын дамыта отырып оқушыларды мәдениеттілікке баулу шығармашылықтарын арттыра отырып сараптауға, сұрыптауға дағдыландыру.
  3. Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
  4. Сабақтың барысы: шырша өлеңімен басталды
  5. Жаңа жыл мерекесінің тойлану тарихы
  6. Ағылшын тілінен шыршаны суреттеу сұрақ – жауап арқылы
  7. Шыршаның биологиялық сипаттамасы
  8. Түрі: әңгіме
  9. Сұрақ – жауап ағылшын тілі
  10. Шыршаны безеңдіру
  11. Лексиканы пысықтау
  12. Оқушылар шыршаны безеңдірді
  13. Жасы экология ойыны
  14. Мақсаты: табиғатты қорғау
  15. Биология, ағылшын тілі: топтық жұмыс, жоба қорғау
  16. Рефлексия
  17. Қорытындылау
  18. Бағалау

Сабақтың тақырыбы:  Гүлдің құрылысы, гүл шоғырдың түрлері гүлдің көбеюдегі маңызы.

Сабақтың мақсыты:

  1. Оқушылардың білімін гүлдің құрлысын, өзгерістерін қорытындылау, биологиялық сараптамасын жасауға үйрету
  2. Оқушылардың танымдылық белсенділіктерін пән аралық байланыстар арқылы: шет тілі, әдебиет, сурет, экологиялық шығармашылықтарын дамыту.
  3. Қоршаған табиғатты аялауға, эстетикалық талғампаздыққа әдемілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
  4. Сабақтың ұйымдастырылуы: оқушылар алдын –ала даярланған сұрақтарға жауап бере отырып «Флора» кафесіне кіре алады, 4 – топқа бөлінеді, оыс топтарға 2-ден сұрақтар беріледі, дұрыс жауап бергендерге түрлі түсті жетондар таратылды.
  5. Өлеңдерді 2- кі тілде оқу (гүлдер әуені ойнап тұрады)
  6. Мақсат қою. Хормен жұмыс-гүлдердің атауын ағылшынша қайталау
  7. Гүлдің шығуы, адам өміріндегі маңызы
  8. Гүлдің құрылысы кестемен жұмыс
  9. Гүлді өсімдіктердің жүйеленуі
  10. Гүлдер туралы ағылшын тіліндегі аңыздар
  11. Жобалар ағылшынша
  12. Улы өсімдіктермен таныстыру. Дәрілік өсімдіктермен таныстыру.
  13. Кестемен жұмыс
  14. Сөз жұмбақ
  15. Гүлдерді сыйлау ерекшеліктері, мерекелік құттықтау үлгілері ағылшын тілінде.
  16. Рефлексия
  17. Қорытындылау, бекіту.

Жобалау технологиясының мақсаты – шет тілінде пікір алысуды, пікір алысу арқылы үйрету, шет тілі мәдениетін  пікір алысу нәтижесінде меңгеру болғандықтан, оны іс жүзінде қолдану мүмкіндіктерін терең, жан –жақты зерттеп, сабақта кең ауқымда қолданып отыру – қажетті әрі міндетті