Would you like some more tea?

132

 

Пән мұғалімі   Пәні    Сабақтың тақырыбы Сыныбы Күні
Сматуллаева  Б Ағылшын тілі Would you like some  more tea? 6 «а» 17.10.14
Сілтеме T.Аяпова   English
Жалпы мақсаты   Some,any -ді   тиісті  сөйлемдерге қой,қате сөзді тап,саналатын және саналмайтын зат есімді ажырат,кестені толтыр
Күтілетін нәтиже Some,any -ді   тиісті  сөйлемдерге қояды,қате сөзді табады,саналатын және саналмайтын зат есімді ажыратады,кестені толтырады
Ресурстар  Смайликтер, суреттер
Тапсырмалар
  • Сұраққа жауап беру, мысал келтіру
  • Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі
  • Жеке жұмыс: жаттығу
Кейінгі оқу        Ex:6 Ask and answer questions , words

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе

 

  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
  • Түгендеу
  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту
  • Learn rhymes

Our school is very good.

We have here tasty food:

pizza  , bacon  , salad  , ham              porridge   ,sausage , soup   and jam           milk       and coffee   , juice   and tea

For my teachers, friends and me.

 

  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
  • Кезекші жауап береді
  •  Топтарға бөлінеді

 

  • Тыңдап, айтады, қайталайды
Тұсаукесер -Before we’ll start I want to know…                                            -What do you like?                                        (For example, I like  cakes  I like to drink juice )

Would like \ would love

Нақты уақытты және сол  уақыттағы

іс-әрекетті көрсетеді

Would you like some more tea?

Yes, please.  No, thanks

       Like – адамның жалпы ұнататын іс-әрекетін   білдіреді

I like apples . He likes bananas                                                                  Жаңа тақырып түсінікті ме?  Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру

Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады

Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды

Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім

Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар

Төмен түсірілген-түсінбедім

Негізгі бөлім

 

Жeке жұмыс (жазбаша)

1. Guess what each words

 

mah   ham

kilm  milk

ofecef   coffee

tae  tea

cejiu  juice

tocarr   corrot

yohen  honey

gepdiror  porridge

tertub butter

esehec   cheese

 

2.Put  some or any in the correct place in each sentence

1) Would you like coffee?

Ex: Would you like some coffee?

2) Is there wine  in the fridge

3)Are there eggs?

4)There aren’t biscuits

Жұптық жұмыс (ауызша)

Make up the dialogue

Топтық жұмыс

Complete  the chart using the words

 

Food Drinks Fruits Vegetables Other food

 

 

 

 

 

 

Тыңдайды,тапсырманы орындайды

дәптерге жазып алады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдап, орындайды

 

 

 

 

 

 

Тыңдайды ,рольге бөлініп оқиды

Бір-бірімен әңгімелеседі

Тапсырманы топта орындайды

Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады

Сергіту сәті

(3минут)

Әуенге қосылып сергіту жаттығу Әуенге қосылып билейді
Қорытынды бөлім Жеке жұмыс (жазбаша)

Test

Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді

 

Бағалау

(2минут)

Өзін-өзі бағалау Бағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді
Рефлексия

(2минут)

Кері байланыс Стикерге пікірлерін жазып кетеді
Үй жұмысы

(1минут)

 6- жаттығу жаңа сөздер Жазбаша орындау, жаттау