Түстер

43

Тақырыбы: Түстер

Мақсаты:  — 3 негізгі түстерді атауға үйрету;

— артикуляциялық аппаратын  жаттықтыру;

— активті\пассивті сөздік қорын қалыптастыру;

—  зейінді дамыту.

Құрал-жабдықтар,көрнекіліктер: түрлі-түсті ертегі,слайд,түрлі-түсті дөңгелектер, диск.

Кезендері             Мұғалім іс-әрекеті        Балалар іс-әрекеті +
 

Мотивациялық қозғаушылық

 

 

 

 

 

Іздену  ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті-түзетушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалармен шеңберде тұрып  амандасады: «Red,yellow,blue

Hello!How are you?»

Балаларды бір бірімен амандасуды сұрайды: “Face each other!” .Жұптармен ауысуды ұсынады :“Face another child!”

Sit down, please!

Шеңберге отырғызып лексикалық ертегін  сегізаяқ туралы айтады. Сұрайды: «Қандай түстерді сегізаяқ пайдаланды?»

Сабақтын тақырыбымен таныстырады.Тұрғызады.

Слайдпен  жұмыс.

Теледидар арқылы суреттерді көрсетеді. Мынау не?Неге олар бірге қойылды?

Артикуляциялық  аппаратын жаттықтыру.

Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады.

They are colours. Бұл түстер.Это  цвета.

Жұптық жұмыс.

Жаңа сөздерді бір біріне айтуды ұсынады.

Сергіту.

Put your hands and touch your toes,

Cross your fingers, hold your nose,

Bend your knees and shake  your head,

Stand up!Touch something … red!

Sit down,please!

 

«Түрлі-түсті жарыс»

Үстелдің түсі бойынша (қызыл,сары,көк) бөлмедегі заттарды жинауға ұсынады.

 

 

Музыка ойнайды.

 

Ойынды қорытындылайды.

 

 

Stand up! Make a circle!

Не істедік? Немен таныстық? Бұлар неменеге қажет? Келесі сабақта біз пішіндермен танысамыз және олардың түстерін анықтаймыз. Cабаққа өте жақсы қатысқандарын үшін, мына түрлі-түсті доптарды сыйлаймын.

The lesson is over.Сабағымыз аяқталды.Thank you.Рахмет. Спасибо.

 

Мұғаліммен тақпақ арқылы амандасады.

 

Бір-біріне бұрылып амандасады.

Жұптармен ауысады.

 

 

 

 

 

Шеңберге отырады.

Тыңдайды.Жаңа ағылышн сөздерді  қайталайды.

Жауап береді. (қызыл,сары,көк)

Тыңдайды.

Тұрады.

 

Қарап  айтады.

Жауап береді.

Қайталайды.

 

 

Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады.

Сөйлемді қайталайды.

 

Бір біріне бұрылады.Жаңа сөздерді бір біріне айтады.

Жаттығуларды орындайды

 

 

 

 

Жүгіріп барып қызыл заттарды жинап әкеледі.

 

Үстелге отырады.

 

Түстер бойынша 3 топқа бөлінеді.Әр топ өзінің түсі бойынша бөлмедегі заттарды жинайды.

 

 

 

 

Шеңберге тұрады

 

Айтып береді

 

 

 

3 тілде «рахмет» сөзді қайталайды

 

 

 

Жобаланған нәтиже:

Нені біледі:  this are colours, red,yellow,blue.

Қандай түсініктерді игерді: коммуникативтік, фонетикалық дағдылар.

Меңгерген дағдылары: заттың түсін дұрыс  айту