Сабақтың тақырыбы: Talking about hobbies

129

Сабақтың тақырыбы:  Talking about hobbies

    12 — мамыр    2012 жыл                                     Уақыты: 1035-1120
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға хоббидің түрлері туралы ақпарат беру, олардың хобби туралы ойларымен бөлісу, топта жұмыс жасай білуге баулу
Күтілетін нәтиже: Оқушылар хобби туралы көптеген мәлімет алуы, топта ұйымшылдықпен жұмыс жасауы;
Сабақ бөлімі  Уақыты Мұғалімнің іс – ірекеті Оқушылар іс-әрекеті Ресурстар, көрнекі құралдар
С а б а қ т ы ң  б а р ы с ы :

8 минут

 

І кезең:  

1. Ұйымдастыру: сыныппен сәлемдесу               2.Сыныпта санату арқылы 3 топқа бөлу. Сарапшыны және уақыт сақшысын анықтау                                    3. Үй тапсырмасын сұрау:     Оқушылар өздерінің хоббилерін айтып өтеді   4.Миға шабуыл: «Ассосация аймағын құру»

 

Оқушылар топқа жіктеледі, сарапшы анықталады

 

Үйден жазып келген топиктерін қысқаша ғана баяндайды

 

Әр топ «хобби» ассосациясын құрады

 

Плакат,маркер, слайд

«Шақыру»  

5 минут

 

 ІІ кезең:

Жаңа сөздермен таныстыру

 

Жаңа сөздермен танысады

 

 

Слайд

 

9 минут

ІІІ кезең:                         

Текстпен таныстыру (жигсо әдісі бойынша оқыту)

 

«Хобби туралы» текстті Жигсо әдісі арқылы оқушылар өз бетінше топта аударады,талдайды

 

Слайд, текст жазылған үлестірме парақшалар

Сергіту

1 минут

 

Сергіту «Сусиыр мен иттің қимылымен билеу» Қимылмен билейді Интерактивті тақта, видео
«Іске асыру» 6 минут ІҮ кезең:                      

 Әр топта текстті түсіндіруге нұсқау беру

 

Өз топтарына барып түсіндіреді

8 минут Ү кезең:

Әртүрлі тапсырмалар беру:

— хобби түрлерін суреттер арқылы плакатқа топтастыру

Плакатқа топтастырған суреттерін қорғау, әр тобына ат беру

 

 

 

Суреттерді плакатқа жабыстыра отырып, әр түрлі тақырыпта топтастырады

Топтастырған суреттеріне ат беріп, сыныпта қорғайды

 

Плакаттар, суреттер

4 минут ҮІ кезең:

Тапсырма беру:

-«Блум түймедағы сұрақтары»

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

« Б а ғ а  л а у »

2 минут

ҮІІ кезең:

Сарапшылармен кеңесе отырып әр топтың жұмысын бағалайды

 

Әр топтың сарапшылары өз жұмыстарының артықшылықтары мен кемшіліктерін айтады, баға береді

С а б а қ т ы ң                             р е ф л е к с и я с ы

2минут

ҮІІІ кезең:

Сұрақ:

-Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?

Мен бүгінгі сабақта…………………………
Маған сабақ ……………….. көрінді
Сабақ барысында……………………
Менің көңіл күйім……………….. болды
Сабақтың әдіс-тәсілдері………………..
 

Стиктер

Ү й 

т а п с ы р м а с ы

1 минут

ІХ кезең:

“ My Kazakhstan”  тақырыбында шағын топик жазып келу