«My Computer» тақырыбына жасалған сабақ жоспары

413

«My Computer»  тақырыбына жасалған сабақ жоспары  

Автор: 

Сүттібаева М.А.

Жұмыс орны: 

Жезқазған қаласындағы №2 Кеңгір орта мектебі ағылшын тілі мәні мұғалімі

Сынып: 

5

Пән: 

Ағылшын тілі

Қолданылған оқулық: 

5- сыныптың English оқулығы авторы Т.Аяпова, З.Әбілдаева

Сабақтың оқу процесіндегі орны: жаңа тақырыптың үшінші сабағы.                                                                                                                 Сабақтың түрі: жаңа білім алу сабағы.

Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: Active Studio  бағдарламасымен жасалған жаттығуларды интерактивті тақтада қолдану, тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.

Сабақтың мақсаты:  оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you got Biology?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?” сұрақтарына жауап беруге үйрету.                

 Міндеттері:

  • Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру: Mathematics, Art, Science, Home Economics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Time-table, except, subject
  • Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
  • Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
  • Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;

Сабақ құралдары:

  1. Мұғалім компьютері.
  2. Интерактивті тақта.
  3. Оқушылардың күнделіктері.
  4. Дидактикалық үлестірме материал.
  5. ОМК “Ағылшын тілі” 5- сынып.

Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік, репродуктивтік.

Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме  материалмен жұмыс.

Сабақтың барысы :    

 

                                                                                                                                          

Сабақтың кезеңі Кезеңнің мақсаты Мұғалім іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
I. Ұйымдастыру Назарын сабаққа аудару (сабаққа енгізу) Амандасу, сабақта жоқ баланы анықтау, сабақтың тақырыбын, мақсатын жариялау.Teacher: Good morning! Take your seats, please, and get ready for the lesson.                                          — Who is on duty today?        -What season is it now?          -What date is it today?            -What day is it today?            -Who is absent?                 Мұғалім сабақтың тақырыбын “перо” пайдаланып интерактивті тақтаға жазады. Мұғаліммен амандасу, кезекшінің әңгімесі: дата, аптаның күні, сабақта жоқ оқушылар.

 

 

I’m on duty today.

It is a winter now.                     It’s the …of December.           It’s …

Today is\are … absent.

Кезекші  “перо” пайдаланып датаны интерактивті  тақтаға жазады.      Сынып дата мен тақырыпты өз жұмыс дәптерлеріне жазады.

II. Негізгі бөлім.

1. Тілдік жаттығу

  Тілдік ая құру.

Үй жұмысын тексеру.

 

 

 

 

Ой-қозғар. Warm-up. Spring is green. Summer is bright.  Autumn is yellow.   Winter is white.       <Сурет 1>

Name the days of the week.

<Сурет 2>

ұғалім оқушыларға сұрақ қояды, бір тақырыптан екіншіге көшу ұйымдастырылады:              -What’s your name?
— How old are you?
— Where are you from?
-Which class are you in?        -What season is it now?          -What day is it today?             What day is before Tuesday? — What do you want to be?
— Do you want to be a …?

Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды.

 

Интерактивті тақтада суреттің астына тиісті жазуларды апарады.

Аптаның күндерін ретімен қояды.

Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді:      My name is …
— I’m …
— I’m from Kazakhstan.
— I’m in 5 A.
-It is a winter.                             – It is …                                            – It is …                                      — I want to be a … .
— Yes, I do.\ No, I don’t.

2. Жаңа материалды енгізу және оны алғашқы бекіту. Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру. Мұғалім оқушыларға:         — Look at the screen. Here is Colin’s time-table.(Use Colin’s time-table from the SB, exercise 1)   <Мәтін 1>                          — Let’s name them, repeat after me, please:

Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject.

Оқушылар мұғалім соңынан жаңа сөздерді  хормен және жеке қайталайды: Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject .

 

 

   Лексикалық  бірліктерді ауызша жаттығуларда активизациялау.  -When is History?                  -When is Biology?                   — When is English?  Оқушылар  сұрақтарға жауап береді, тақтада көрсетеді.
3. Жаңа материалды қолдану Материалды пайдаланып сабақ кестесін жасату. Мұғалім оқушыларға:      Write please your time-table.

-How many lessons have you got on Monday?   Etc.

-When have you got Biology?                                    — When is History?<Сурет 3>

Тақтаны қолданып берілген пәндерді сабақ кестесіне кіргізеді.

—  We have got five lessons on     Monday.

-We have Biology on Tuesday. Etc.

  Біліктілікті жаттығуда көрсету Мұғалім жасалған сабақ кестесін пайдаланып бір күннің сабағы туралы айтуды ұсынады.   Бір-біріне сұрақ қою ұсынылады. Оқушылар кезекпен сабақ кестесі туралы айтады:

— We have got five lessons on Monday. There are Mathematics, English, Music…                     Оқушылар жұппен жұмыс жасайды:                                    —  When is Geography?                -It’s on Friday.                            -How many lessons have we got on Saturday?                               -We have got four lessons on Saturday.

4. Оқу. Жаңа  лексиканы алғашқы бекіту. Мұғалім жаңа лексиканы оқуда қолдануды жаттықтырады.<Текст 4> Оқушылар жұппен жұмыс жасайды: диалогты рольмен оқиды.

 

5. Сөйлеу. Жаңа лексиканы бекіту. Ауызша сөйлеу дағдысын дамытады. Сынып тапсырманы карточкада орындайды, бір оқушы инербелсенді тақтада «қаламды» пайдаланып жазады. <сурет5>
6. Фонетикалық жаттығу Дыбыстардың дұрыс айтылуын жаттықтыру. Тақтада  лексика транскрипциясымен.<сурет 6> Аудиотаспа қосылады. Оқушылар диктордың соңынан сөздерді қайталайды.
III. Қорытынды бөлім. Үй тапсырмасын түсіндіру,сабаққа қорытынды жасау. Мұғалім үй тапсырмасын түсіндіреді. Сабақты қорытындылайды(не үйрендік, не білдік). Оқушылардың жауабын бағалайды,түсіндіреді. Тыңдайды,түсінеді,сұрайды.  Қорытынды жасайды.