Тақырыбы: «Language and Sport»

Тақырыбы: «Language and Sport»

Мақсаты: Оқушыларды спорттық эстафеталық жаттығулар арқылы ағылшын тілі

пәнінен берілген тапсырмаларды орындатып, ағылшын тіліне деген

қызығушылықты арттыру. Лексикалық және грамматикалық

тапсырмалар арқылы оқытып, жаздырып, аудартып ауызекі сөйлеу

тілін дамыту. Сөздік қорларын байыту.

Тәрбие сағатының түрі: ағылшын тілі мен дене шынықтыру пәндері бойынша

кіріккен спорттық эстафеталық сайыс.

Көрнекіліктер: тақырып жазылған плакат, тақырыпқа сай құрылған әр топқа

берілетін тапсырмалар, кроссворд, спорттық құрал-жабдықтар.

Тәрбие сағатының жүру барысы:

Өткізілетін орны: спорт зал

 

  1. Ұйымдастыру: Спорт залын тәрбие сағатының

                                тақырыбына сай безендіру. Оқушыларды екі топқа бөліп

тұрғызу. Әділқазы алқаларын таныстыру. Эстафеталық

сайыстарға арналған спорттық құрал-жабдықтарды дайындау.

  1. Кіріспе бөлім: Әр топ басшысы өз тобын таныстырады.

III. Негізгі бөлім: Сайысты жүргізу.

  1. Қорытынды бөлім: Жеңімпаздарды марапаттау. Рефлексия.

 

  1. Good day boys and girls! Good day dear teachers, guests and our participants of sport

competition!

The theme of our competition is «Language and Sport». At first let me introduce you

with our juries: …..

Today we’ll have a competition of two teams. They are pupils of 7 th forms of our

school. You are welcome to our sport competition!

 

  1. The captains of teams must introduce themselves.

 

III. Let’s begin our competition. There are some tasks on the blackboard. The task for

You is to run to the blackboard one by one and do all the tasks in a right way. Let’s

start our competition.

 

  1. Үлкен шардың үстіне отырып, кедергілер арасынан секіріп өту және берілген сұрақтарға жауап беру.

А) The 1st task for our teams is to complete the words with the letters:

  1. Fa – h – r (father)
  2. M – t – er (mother)
  3. Br – th – r (brother)
  4. Si – t – r (sister)
  5. Gran – mo – h – r (grandmother)
  6. Un – le (uncle)

 

 

 

  1. Ракетка үстіне қішкентай доп қойып, кедергілер арасынан жүгіріп өту және берілген сұрақтарға жауап беру.

А) Give antonyms:

  1. white — black
  2. expensive – cheap
  3. new – old
  4. hot – cold
  5. clean – dirty
  6. good – bad

 

  1. Таяқшамен кішкентай шариктерді итеріп, кедергілер арасынан жүгіріп өту және берілген сұрақтарға жауап беру.

А) Do you know the names of the flowers?

Dandelion, tulips, daisy, snowdrops, roses, ox-eye-daisy

 

  1. Допты таяқшаман итеріп, кедергілер арасынан жүгіріп өту және берілген сұрақтарға жауап беру.

А)Write 3 forms of the verbs:

  1. be – was – been
  2. go – went – gone
  3. do – did – done
  4. get – got – got
  5. make – made – made
  6. come – came – come

 

  1. Күбиктерді әр екі адым сайын қойып шығу және сұраққа жауап берген соң кубиктерді қайтадан жинап қайту.

А) Text. Read and guess what game it is?

  1. This is an outdoor game for two teams of eleven players. You need a ball, two goal

keepers and referee.       (Football)

  1. This is an indoor game for two players. You need a special table, a racket for each

player and a small, white ball made of plastic.         (Tennis)

 

  1. Жүгіріп келіп кішкентай допты корзинаға салу және сұраққа жауап беру.

А) Write the names of the transports:

  1. I usually take a bus to go home.
  2. She sometimes gets to school by car.
  3. He bought a ship last year.
  4. My father flew to France by plane.
  5. Ann gets to the cinema by taxi.
  6. Our family will travel by train next year.

 

  1. Әр адым жасаған сайын допты аяқ арасынын өткізіп жүру және сұраққа жауап беру.

А) Find out the colours of the animals: green, grey, white, brown, orange, blue.

 

  1. Write down the parts of the body.

 

  1. Crossword «Sport»

 

  1. Do you like our competition? Thank you for your work. You were active,

attentive and  clever. See you soon! Good bye!

Сайыстың соңында жеңген топты марапаттау. Рефлексия