ТАҚЫРЫП Music keeps me happy!

41

 

ПӘНІ Ағылшын тілі КЛАСЫ 9
ТАҚЫРЫП Music keeps me happy!

 

МАҚСАТЫ оқушыларға тақырып бойынша толық ақпарат беру.Сөздік қорды молайту. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып, өздігінен ой түйіндеу білуге және есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін, аударма жасау, сауатты жазу қабілетін арттыру, сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, жұппен, топпен ұйымшылдықпен жұмыс істей білуге үйрету. Өз ойын шет тілінде жеткізе білу, талдау, сараптау әңгімесіне қатысып, мәселенің шешімін таба  білу.

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ музыка тақырыбына байланысты толық ақпарат алады;

грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрастыра алады;

сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады;

Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді;

сыни тұрғыда ойлауға үйренеді;

қалай, нені оқу керектігін үйренеді;

мәтінді өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;

басқа оқушыларда түрлі идеялардың болатындығын түсінумен қатар құрметтеуге бейімделеді;

өз ойларын еркін жеткізе біледі;

кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады;

сындарлы сөйлей білуге ынталанады;

проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;

адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;

ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады;

оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;

өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;

ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Психологиялық тренинг өткізеді.

Екі топқа бөлінеді.

Таңдап алған суреттері негізінде топқа бөлініп, өз көңіл- күйлерінің кейпіне еніп, сурет аттарын ағылшын тілінде атап шығады.

 

 

Психологиялық күйлерін жеткізіп, суреттерін алып, топқа бөлінеді. Смайликтер арқылы «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сыныпта тиісті орта жасауды талап етеді» (A.Crawford, E.W Saul, J.Makinster, 2005)

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Сабақтың тақырыбымен таныстырады.Әртүрлі музыкалық аспаптарды көрсетеді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.

 

 

Таңдап алған суреті бойынша топтық таныстырылым жасайды.

 

 

 

Үш рет шапалақтау

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

(20 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздермен таныстырады және сөздік дәптерлеріне жазуға бағыт береді.

1топ- жаттығудағы диалогті оқып аудару және рөл бойынша кейіпкерлердің әрекеттерін топта талқылау жүргізуге бағыт береді.

2топ- шағын мәтінді оқып аудару және жалпы мәтін  туралы  түсінік беруді ұсынады.

 

 

 

 

 

 

 

Пікірлеседі, ортақ шешім қабылдайды, топтың атынан екі адам диалогтік әңгіме жүргізеді.

 

 

 

 

Берілген тапсырма бойынша оқиды, ойланады, аударады, талқылайды, ортақ шешімге келеді.

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» әдісі бойынша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шешуші мезеттерді түсіндіреді.

 

 

 

Сыныптағы диалогтың маңызы (Мерсер мен Литлтон, 2007)

 

 

 

Рефлексия

(15 минут)

«Jeopardy» ойыны бойынша оқушының алған білімін тексеру мақсатында  Блум таксономиясын пайдалана отырып,  сұрақтарға жауап беруді ұсынады.

 

«Алты қалпақ»  тәсілі арқылы оқушылар тақырыпты жан- жағынан қарастыруға бағыттайды.

 

Белсене, қызығушылықпен қатысады.Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беруге тырысады.Сын тұрғысынан ойланады. Бақылау арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

Баланың не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлау (нұсқаулық 53-бет)

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: Ex:6 p 65.

Диалог құрастыру.

I like . . .  music.(эссе жазу)

БӨЛІСУ
Алдыңғы жазбаТАҚЫРЫП London
Келесі жазбаVideo or cinema