ТАҚЫРЫП London

49

 

ПӘНІ Ағылшын тілі КЛАСЫ 9
ТАҚЫРЫП London

 

МАҚСАТЫ Оқушыларды Лондонның көрнекті жерлерімен таныстыру, грамматикалық жаттығулар орындау арқылы шақтарды есте сақтау, ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыландыру, ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыту.Өзге ұлтты құрметтеуге, өз Отанын сүюге және өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, сыни ойлауға үйрену, мәселенің шешімін таба білу, АКТ бойынша ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Оқушылардың жаңадан өтілетін сабақты өткен тапсырманы қайталап отырып, қалай меңгергендерін жан- жақты  білімдерін өзектендіре алады;

әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;

жекелей жұмыс жүргізу әдісі бойынша, оқушының ой- өрісін дамыта алады;

өз ойларын еркін жеткізе біледі;

сөздік қорын кеңейте алады;

кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады;

сындарлы сөйлей білуге ынталанады;

ағылшын тілінде ойлау қабілеттерін дамыта алады;

адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;

оқушыларды жеке, топпен жұмыс істеуге, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиеленеді;

оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;

өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;

ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Психологиялық тренинг өткізу арқылы оқушылардың көңіл- күйлерін, білім алуға деген құлшынысын біледі. «Әлем шарлау» ойыны арқылы топтарға бөледі. Таңдап алған суреттері (көрнекті жерлер, карталар, заттар) негізінде топқа бөлінеді. Психологиялық күйлерін жеткізіп топқа бөлінеді. Смайликтер. «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сыныпта тиісті орта жасауды талап етеді» (A.Crawford, E.W Saul, J.Makinster, 2005)

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Сабақ тақырыбын баяндап, мақсатымен хабардар етеді.

 

 

Оқушыларға Лондонның көрікті жерлерімен таныстырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұғынуға тырысады.

 

 

 

Әуен ырғағына бөлініп, өзге елдің әсемдігіне ой жүгіртеді.

 

 

 

 

 

 

 

Үш шапалақ

 

 

 

 

 

Бейне баяннан үзінді көрсету.

 

 

 

 

Мағынаны тану

(25 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтарға әңгімені оқуды ұсынады, бағыт береді. Әр топқа оқу барысында тапсырма береді: 1-топ- ескі Лондон; 2-топ – жаңа Лондонды  оқуды ұсынады.

Топта талқылау жүргізуге бағыт береді.

«Менің Қазақстаным» әнінің бейне баянын көрсетіп, Қазақстанның көрнекті жерлеріне шолу жасайды.

«Венн диаграмманы» толтыруға бағыт береді.

Әр топ берілген тапсырма аясында

өз жұмыстарын талқылайды. Өз пікірлерін білдіреді. Топтар өзара зерттеушілік әңгіме жүргізеді: «бәлкім», «мүмкін», «солай емес пе» және т.б. сөздерді қолданады.

 

 

 

 

 

 

 

Әркімнің туған жері мысыр шаһары екеніне ой жүгіртеді.

 

 

 

 

Топтар екі жаңа ұғымды салыстырады, екі ұғымның ортақ қасиеттерін табады.

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейне баяннан үзінді көрсету.

 

 

 

 

АКТ

Рефлексия

(10 минут)

15 сұрақтан тұратын тест орындауға бағыттайды.

 

Тақтаға дайын жауаптар көрсетіледі, оқушылар дәптерлерін жұп бойынша алмастырып тексереді.  

Өзара бағалау.

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

 

АКТ

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: « Лондонның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу.

« Қазақстанның көрнекті жерлері» тақырыбында эссе жазу.