ТАҚЫРЫП Art

 

ПӘНІАғылшынКЛАСЫ9
ТАҚЫРЫПArt

 

МАҚСАТЫөнер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгеру,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрену, өз ойын жеткізу. Критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын жетілу,  өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.АКТ бойынша ақпаратты түсініп , өңдей алу, өзін- өзі реттеу.

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕоқушылар ақпаратты өз бетінше меңгере алады;

өз ойын жеткізе алады;

өзара критерий бойынша бағалай білуге дағдыланады;

танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады;

жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады;

сыни ойлай білуге үйренеді;

ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана алады;

ақпаратты саралап қолдана алады;

топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады;

Өз пікірін айта алады;

проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;

адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;

оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;

өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады;

 

КЕЗЕҢДЕРІМҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІОҚУШЫ ӘРЕКЕТІДИФФЕРЕНЦИАЦИЯБАҒАЛАУРЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Психологиялық тренинг өткізеді.

Топтарға «Джиксо» әдісі бойынша бөледі.

Тренингке қатысып, топтарға бөлінеді.

 

 

 

 

 

Психологиялық күйлерін жеткізіп, оқушылар топқа бөлінеді.Смайликтер арқылы.  «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сыныпта тиісті орта жасауды талап етеді» (A.Crawford, E.W Saul, J.Makinster,2005)

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

«Art in London» атты бейнекөрінісін тамашалайды.Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.

Өзге елдің өнерін көріп, өз елінің өнерімен салыстырады.

 

Үш рет шапалақтау

 

Ойлан / жұптас / талқылы

(Kagan, 1997) – Ой шақыру стратегиясының негізгі түрлерінің бірі.

 

 

Мағынаны тану

(25 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1топ- диалогты аяқтауға  бағыт береді.

2топ- берілген сөздермен сөйлем құрастыру.

 

Екі топқа ситуациялық жағдай беріледі.

 

Сұрақ жауап әдісі арқылы оқушылар стикерге жазып, тақтадағы бөлінген екі бағанға өздерінің сұрақтарын өздері бағалап, саралайды. Оқушылар тақтада жапсырылған сұрақтарды оқып, өздері жауап беретін сұрақтарды таңдап алады, жауап береді.

 

Қазақстанның өнері мен Лондонның өнерін салыстыру Венн диаграммасын қолдана отырып.

 

 

Ынтымақтастық пен серіктестікті тудырып, басқа адамның ойымен де есептесуге ұмтылады.

 

 

 

 

Оқушылар бір нәрсе туралы ойындағы негізгі қажеттіліктерін, білетіндерін, білгендерін топтайды.

 

Ұғымды жан- жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар екі жаңа ұғымды салыстырады, екі ұғымның ортақ қасиеттерін табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз бір тілек»

 

 

 

 

 

«Үш шапалақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий бойынша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныптағы диалогтің маңызы (Мерсер мен Литлтон, 2007)

 

 

 

 

«Балаларды тамаша идеяларға және сонымен бірге әртүрлі балаларды сан алуан идеяларға әкелетін ортамен қамтамасыз ету» (Duckworth, 1996 )

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

Сабақ барысында меңгерген білімдері мен алған ақпараттарын түйіндеп, «Күнделік» жазуды ұсынады.

 

Мен не білдім?

Пайдалы және қызықты заттар  . . .

Маған не ұнады?

Көп білу үшін қажетті көмек сұрақтары аясында жауаптарын жазып, кері байланыс орнатады.

 

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

 

В.А Сластенин пікірі бойынша, педагогтар бүгінгі оқытуда толыққанды білім ғана емес, сонымен қатар олардың жинақылығы қажеттігін жақсы түсінеді.

 

 

 

Сабақты қорытындылауҮйге тапсырма беру: Ex:1 p 70

Ex:2 p 71

Ex:3 p 71

Ex:4 p 71