Тақырыбы Primary, secondary school

58
пәні Ағылшын тілі 9 «б» сыныбы 14 қаңтар
Тақырыбы Primary, secondary school
Мақсаты Англия және Қазақстан білім беру жүйесін салыстыра отырып, сөйлеуге үйрету.

Білімге, ғылымға құштарлығын арттыру. Ойлау қабілетін дамыту.

 

Күтілетін

нәтиже

Англия мен Қазақстанның білім жұйесін салыстыра отырып, сөйлейді, білімдерін жинақтай алады.
сабақтың формасы топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс
сабақтың әдісі Блум өлшемдеріне сәйкес
Ұйымдастыру 3 минут Оқушылармен амандасу, Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Топқа бөлу:  Англия және Қазақстан сөздерін таңдау арқылы топқа бөлу
Ойлау деңгейі (Блум б-ша) мақсаты Түрткі( тапсырма, сұрақ, ресурс) нәтиже бағалау мұғалімнің іс-әрекеті оқушының іс-әрекеті
Білу

 

 

 

 

Өткен сабақтағы Англиядағы білім жүйесі бойынша білімдерін тексеру Жаңа сөздер

Сұрақтар

 

State school  – мемлекеттік мектеп

Private school  – жеке меншік мектеп

Boarding school – интернат

Kindergarten – балабақша

Infant school – мектепке дейінгі даярлық топ

Primary school – бастауыш мектеп

Secondary school  – орта мектеп

Grammar school – орта мектеп

Junior school – бастауыш мектеп аудармасын біледі, сұрақтарға жауап береді

 

формативтік  бағалау.

 

Сөздердің қазақша нұсқасын айтады, сұрақтар қояды Сөздердің ағылшын тілінде аудармасын табады, сұрақтарға жауап береді. .
Түсіну Жаңа мәтінмен жұмыс 1 Мәтінді оқып тыңдату.

2 Таныс емес сөздермен жұмыс

 

Мәтінді оқып, түсініп, аударады. Критериалды бағалау

1.      Мәтіннің оқылуы

— Қатесіз оқу

— Дауыс интонациясы

2. Мазмұнын ашу

— Толық ашты

— Мазмұнын ашты

— Мазмұнын аша алмады

 

бағалау парағын беру, критерилерін түсіндіру. Топпен мәтінді аударып, оқиды.
Қолдану Англия мен Қазақстандағы білім жүйесін схема арқылы көрсету Білім жүйесінің ссызбасы

 

 

 

Екі елдегі білім жүйесінің айырмашылығын біледі

 

 

 

Формативті бағалау.

Саусақ қимылы арқылы

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы түсіндіреді

 

 

 

Топта талқылап сызба құрады.

«Қазақстан» тобы Қазақстандағы білім жұйесі, «Англия» тобы Англиядағы білім жүйесі

Талдау

Жинақтау

тақырыпты бекіту, білімдерін жинақтау. «Венн» диаграммасы

 

Мәтінді салыстара отырып ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табады Формативті бағалау Тапсырманы түсіндіреді Оқушылар топпен жұмыстанады.

 

Бағалау

 

сыни өзіндік пікір айту. Біздің еліміздегі білім жүйесіне қандай өзгеріс енгізер едіңіз? Оқушылар сыни тұрғыда ойлап өздері енгізгісі келетін бір өзгерістен айтып шығады. формативтік бағалау

ең үздік сыни пікірді қол шапалақтау арқылы білу.

 

Рефлексия.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

оқушының аты-жөні Б.Блум бой-ша деңгейі критерий дискриптор ұпайы
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау

Жинақтау

Бағалау
жалпы ұпай саны:

 

Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

оқушының аты-жөні Б.Блум бой-ша деңгейі критерий дискриптор ұпайы
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау

Жинақтау

Бағалау
жалпы ұпай саны: