Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!

Тақырыбы:  «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!»

Мақсаты:

  1. Үш тілде білімдерін кеңейту;
  2. Оқушыларды жылдамдылыққа тәрбиелеу;
  3. Оқушыларды ана тілін сүйе отырып, өзге тілді сыйлауға тәрбиелеу.

 

Мұғалім:  Құрметті қонақтар, ұстаздар, оқушылар!

«Адамға екі нәрсе тірек тегі,

Бірі   — тіл, бірі – ділің жүректегі» деп Жүсіп Баласұғын бабамыз айтқандай кез-келген мемлекеттің тілі болады. Тірегі де сол елдің ана тілі болмақ. Ендеше, үш тілде өтетін сайысымызды ашуға рұқсат етіңіздер.

Таныстыру

  1. Тест сұрақтарына жауап (3 пән бойынша 3 сұрақтың дұрыс нұсқасын көрсету)
  2. Бәйге «Мақал – сөздің мәйегі».
  3. Полиглот «Жұмбақтар сыр шертеді».
  4. Жыр дода «Өлең – сөздің патшасы … » (Тіл туралы 3 тілде мәнерлеп өлең айту)
  5. Шешендік өнер. «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте »тақырыбын үш тілде ашу.

 

Жүргізуші: Ал, енді кезекті қатысушыларға береміз. «Тіл  қаруы – сөз, сөз қаруы – ой. Ақылды ой, алғыр сөз» —  адамның ең жоғарғы қасиеті демекші,  Қатысушылар өз-өздерін таныстырады, және «тіл» туралы ұшқыр ойларынайтады.

Жүргізуші: Ойынды бастамас бұрын осы сайысқа әділ баға беретін, әр айналымның есебән шығарып қортындысын айтып отыратын қазылармен таныстырып өтейін.

  1. Мектеп басшысы – Кемелбекова Айнұр Керімбекқызы

 

Жүргізуші: 1 – кезең  — Тест сұрақтарына жауап

 

Орыс тілі пәні бойынша – 10 кл

  1. Имена существительные мужского рода.

А. Туча, стол, стул

В.  Год, шмель, герой

С. Солнце, бумага, доска

Д. Конь, дорога, семья

Е. Дополнение

Жүргізуші: Мақал-мәтелдерді көп білесің бе?

 

  1. Какую синтаксическую роль в предложении выполняет деепричастие?

А. Сказуемое

В. Подлежащее

С. Обстоятельство

Д. Определение

Е. Дополнение

 

  1. Каком году родился Н.В.Гоголь

А. 1814

Б. 1809

С. 1817

Д. 1820

Е. 1825

 

Жүргізуші:         «Мақал – сөздің мәйегі» , демекші ендігі кезеңде оқушыларымыз «Тіл» туралы мақалдарды қаншалықты деңгейде білетіндіктерін тексерейік.

 

 

Жүргізуші: «Жұмбақ – адамның дүниетану жолындағы ойының, қиялының шамасын білдіреді»деп М.Әуезов ағамыз айтқандай, жұмбақты шешу, оны ойлаудың өзі  де өнер. Ендеше, «Жұмбақтар сыр шертеді» кезеңіне кезек берейік.

1.Сансыз ойлар бетімде

Сайрап жатыр әр тілде .

Керекпін мен әр күнде,

Өшпейді бір әркүнде.

(кітап – book-книга)

  1. Екі бала қатар тұрса да,

Бірін-бірі көрмейді.                                           (көз – глаза — eye)

  1. Тұмсығы мықты, Ой мен қырды тегістеп шықты.

(үтік – iron – утюг)

  1. Аласа ғана бойы бар,

Тоғыз қабат тоны бар.

(пияз – onion — лук)

  1. Бір үйге көзсіз боп басың сұғасың,

Бір үйден көреген болып шығарсың.

(мектеп – school — школа)

  1. Бетін адам ашады,

Білім нұрын шашады.

(кітап — book-книга)

  1. Тақылдатып таңдайды,

Уақыттан бір қалмайды.                                 (сағат – часы – a clock)

  1. Асқар тауда

Қалың орман,

Оны кейде

Шөптей орған.

(шаш, hair,волосы)

  1. Жаурағанды күлдірер,

Өз еркіне жіберсең,

Дүниені білдірер.

(от – fire — огонь)

  1. Ақылшы дос балаға,

Жақсы серік ағаға.

Үндемейді ол саған,

Білгір, бірақ бағала.

(кітап — book-книга)

 

Жүргізуші: Келесі сайысымыздың түрі «Жыр дода». «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы», деп

Абай атамыз жырлағандай, осы сайыста  қатысушыларымыз үш тілде «Тіл туралы» өлеңді мәнерлеп айтады.

Жүргізуші: Соңғы сайысымыз Шешендік өнер. «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте »    тақырыбын үш тілде ашу.

 

Орыс тілін түсінемін, білемін,

Шет тілін де жаттап оқып жүремін.

Ата-бабам қастерлеген жаннындай

Ана тілім – менің нағыз жүрегім, — дей к еле бір , шаңырақ астында білім алып жатқан, құрметті оқушылар, сендерге зор сенім арта отырып жарыс сабағымыздың қортындысын шығарып марапттауға рұқсат етіңіздер…

Келген қонақтарымызға, топ оқушыларының жанкүйерлеріне алғысымызды білдіреміз! Сау болыңыздар!