Having fun. Көңілді уақытқа ие болу.

31

 

Тақырыбы Having fun. Көңілді уақытқа ие болу.
Сыныбы 7 «Ә»
Күні 02.04.2014
Мақсаты Сыни тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде оқушылардың сөздік қорын молайып диалог бойынша сөйлеуге  үйрету.Достыққа, жолдастыққа тәрбиелеу. Есте сақтау қабілетін дамыту.                                                               

Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.

Міндеттері —  жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;

—  оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын  дағдыландыру;

—  оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.

Тақырыпқа сай жаңа сөздерді меңгереді және оны ауызекі сөйлеуде қолданады.

Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.

Оқушылар іс-әрекеттер барысында өзін-өзі және топтық  бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.

Ресурстар Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7 сынып, Алматы, Атамұра 2008.

Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі — түсті бояу, бағалау парақтары.

Кіріспе Сәлемдесу

Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сабақпен таныстыру.

Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу. (4 топ)

«Letter» сөзін құрастырған  – 1 топ

«School» сөзін құрастырған  – 2 топ

«Happy» сөзін құрастырған – 3 топ

“Great” сөзін құрастырған – 4 топ

Негізгі бөлім Миға шабуыл.

Write as many words as possible connected with a school trip. Example: interesting, journey, …

Әр топтан жазған сөздерін оқиды

Пысықтау Сөздікпен жұмыс. 3 мин.        Ex 3 at page 150

Arrive — оралу                       

Stop — тоқтау

Drink  — ішу

Watch – қарау, көру

Eat – жеу

Be late  — кешігіп қалу

Have – иметь, бар

Be sick – ауырып қалу

·         Рөлдік ойын. Берілген мәтінді рөлге бөліп айтады. (дарынды оқушы)

Ex.2 at page 149. Yesterday Duman`s  class went on a school trip to the lake. Read and discuss what some pupils say about the trip.

Bolat:   It was brilliant. I had a great time. It`s a beautiful place. The museum was very interesting.

Arman: It was all right. It was better than a day at school. I enjoyed the video about the lake.

Duman: It was fantastic. We had lunch by the lake. Asset ate three hamburgers, some chocolate and three cans of cola. Can you believe it?

Roza: It was fun. We sang a lot of songs on the coach. It was really good

Берілген мәтіндегі болымды сөйлемдерден болымсыз және сұраулы сөйлем жасау (орташа оқушы )

Өздерінің көңілді уақыттарын сурет салу арқылы қағаз беріне түсіру (енжар оқушы)

Ex 4 at page 150

·         Мәтінмен жұмыс. Jigsaw(джиксо стратегиясы) арқылы мәтінді талқылау. Мазмұнын айту.

Ex 5 at page 151

·         Мәтін бойынша диалог құрастыру.

Ex 6 at page 151

·         Complete the sentences. Сөйлемді аяқтап жазу.

a. It was so windy at the top of the Eiffel Tower thet Kate ….

b. The Eiffel Tower is so high that …

c. The sea was so rough that …

d. Kate and Sue were so hungry that…

ex 7 at page 151

·         Complete the sentences using a suitable ending from the box. Сәйкестендіру.

Example: I was so hungry that I eat  three Big Macs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті Экранға қарап әуен ырғағына сай қимылды қайталау
Қорытынды бөлім «Ассосациялау» стратегиясын қолдану.  

Ex 8 at page 52.  Мәтіндегі Кэйттің жағымды әсерін 1 мен 2 топ , жағымсыз әсерін 3 пен 4 топ ойларын жинақтап, топтастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті және суммативті бағалау: топтық бағалау; смайлик  жинау, мадақтау,  сенім білдіру. 3 мин

Смайлик арқылы бағалау.

Smiles Marks
«5» excellent
«4» good
«3» satisfactory
Рефлексия Кері  байланыс парағын толтырады

Кері байланыс парағы.     оқушының аты-жөні____________________

 

Сабақта не ұнады, немесе жақсы болды? Не ұнамады, немесе жаман болды? Сабақта нені өзгерткің келеді,сенің қалауың?

 

 

 

 

 

Үй жұмысы Ex 9 at page 152. Write a composition about an  interesting trip you had.