What time is it?

48

 

Сабақ тақырыбы What time is it?
Сілтеме Жоспар

 

Сабақ мақсаты Ø  Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу;

Ø  “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну;

Ø  “WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйрену.

Күтілетін нәтиже Ø  Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі;

Ø  “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді;

Ø  “WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйренеді.

Негізгі идеялар  Уақыттың айтылуын, жазылуын at, to. past, about,  quarter предлогтарын қолданып сағаттың неше болғанын айтып үйрену.

 

Тапсырмалар «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы»

Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта»,

Жеке жұмыс: Блум токсономиясы

 

Ағылшын тілін үйренудегі  тіл тосқауылын жеңу Ø  Аудио, видео таспаларын тыңдату;

Ø  Электронды оқулықтар;

Ø  Электронды сөздіктер.

 

 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)

 

І.Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин

Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.

 

2.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин

«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді)

 

3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты  2 топқа бөлу . 3 минут

Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөлінеді. (Қол сағат және қабырға сағаты )

 

Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» 15 мин 

 

Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады. 

І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру

ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.

 

Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» 5 мин

 

І топ. EXERCISE-9, 10

“What time is it?”

10.10 – It’s ……………………………………..

11.20 – It’s …………………………………………………..

ІІ топ. EXERCISE-9, 10

15.40 – It is ……………………………………………………………………..

20.30 – It is ……………………………………………………………………..

 

Жеке жұмыс: Блум таксономиясы 15 мин

 

Р/с Ойлау деңгейі Сұрақтар мен тапсырмалар Оқушының жауаптары
1 Білу Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз  
2 Түсіну At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының мағынасы  
3 Қолдану 12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу  
4 Талдау Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының айырмашылықтары  
5 Жинақтау Концептуалдық кестені толтырыңыз

9:15

10:45

8:30

3:30

7:05

5:05

4:50

2:50

 
6 Бағалау  Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз?

 

 

 

Кері байланыс.  «3 минуттық пауза» 1 мин

Маған ұнады …………………………………..

Маған қиын болды ………………………………………..

Мен  үшін …………………………………………………………………….

Алдағы уақытта ………………………………………………………………………..

 

 

Кейінгі тапсырма Exercise 11

 

Кейінгі оқу What time is it? тақырыбында  қолданған жаңа сөздерді  құрастыру арқылы  эссе жазу..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері

педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі бойынша

мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы

Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А. Жаппасбаеваның

орта мерзімді жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БӨЛІСУ
Алдыңғы жазбаSchool things
Келесі жазбаCan you play the guitar?